Millanen ihminen nukkuu isojen koirien kanssa sängyssä?
Eikö inhota se lian määrä mitä tuovat petiin, ja kesällä PUNKIT?! Eräs nainen ottaa 4 samojedia sänkyynsä. Miehettömällä tietty korvaa läheisyyden puutetta.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän koirat haisevat. Eli ihmiset jotka eivät haista niin hyvin kuin jotkut toiset.
Kissa haisee, ihminen haisee, lintu haisee, kala haisee. Hhhmmm...Hemmetti kaikissa elävissä olennoista on joku ominaishaju! Miksi koiran ominaishaju on sinusta paha? Oletko muuten koskaan ajatellut, että muut ihmiset haistavat myös sinun ominaishaju ja sekään ei välttämättä miellytä kuin pientä osaa ihmisistä.
Oleko muuten koskaan ajatellut, että minä en ole tunkemassa muiden ihmisten sänkyyn väkipakolla nukkumaan?
Niin..? Tuskin se koirakaan väkipakolla omistajansa sänkyyn tunkee. Eiköhän puhe ollut ihmisistä jotka haluavat nukkua lemmikkien kanssa.Katosko sulta punainen lanka?
Sinulta se katosi siinä vaiheessa kun aloit spekuloida siitä, että minun ominaishajuni ei välttämättä miellytä kuin pientä osaa ihmisistä, senkin haisuli. :D
Näistä karvakasoista saa hyviä kuvia Muumi-lakanoissa Instaan.
Eiköhän tuossa ole kyse pelkästä bakteerikammosta ja neuroottisuudesta... ei puhdas koira ole sen likaisempi kuin ihminenkään, itse asiassa ainakin se koiran kuola on puhtaampaa kuin mitä te itse yöllä tyynylle kuolaatte xD Tietenkään ei kenenkään ole pakko ottaa niitä koiria sänkyyn, mutta ei luulisi paljoa teidän persettä kutittelevan jos joku muu ottaa. Karvoja nyt on joka paikassa otti niitä koiria sänkyyn tai ei... ja itse ainakin pyykkään lakanani kerran-kaksi viikossa, ei ne siitä pilalle mene jos siellä sisäsiisti koira nukkuu, ovathan nuo muutenkin päivällä vieressä ja sylissä yms. :) Sääliksi käy jos on niin kova bakteerikammo että saa jopa ajatukselle muiden koirista yökkäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän koirat haisevat. Eli ihmiset jotka eivät haista niin hyvin kuin jotkut toiset.
Kissa haisee, ihminen haisee, lintu haisee, kala haisee. Hhhmmm...Hemmetti kaikissa elävissä olennoista on joku ominaishaju! Miksi koiran ominaishaju on sinusta paha? Oletko muuten koskaan ajatellut, että muut ihmiset haistavat myös sinun ominaishaju ja sekään ei välttämättä miellytä kuin pientä osaa ihmisistä.
Oleko muuten koskaan ajatellut, että minä en ole tunkemassa muiden ihmisten sänkyyn väkipakolla nukkumaan?
Niin..? Tuskin se koirakaan väkipakolla omistajansa sänkyyn tunkee. Eiköhän puhe ollut ihmisistä jotka haluavat nukkua lemmikkien kanssa.Katosko sulta punainen lanka?
Sinulta se katosi siinä vaiheessa kun aloit spekuloida siitä, että minun ominaishajuni ei välttämättä miellytä kuin pientä osaa ihmisistä, senkin haisuli. :D
En ole tuo kenelle vastasit... mutta kyllä sinä olet tässä nyt omiasi lätisemässä. Lopeta jo, olet nolo.
Kylläpä aiheuttaa kovia tunnekuohuja muiden nukkuminen. Omasta sängystä on löytynyt jo viimeiset 25 vuotta koiria, kissoja, lapsia ja mies. Ja terveenä ja hengissä olen yhä vaikka tämän ketjun perusteella sen ei kai pitäisi olla mahdollista. Jokainen toimikoon kotonaan parhaaksi katsomallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa ole kyse pelkästä bakteerikammosta ja neuroottisuudesta... ei puhdas koira ole sen likaisempi kuin ihminenkään, itse asiassa ainakin se koiran kuola on puhtaampaa kuin mitä te itse yöllä tyynylle kuolaatte xD Tietenkään ei kenenkään ole pakko ottaa niitä koiria sänkyyn, mutta ei luulisi paljoa teidän persettä kutittelevan jos joku muu ottaa. Karvoja nyt on joka paikassa otti niitä koiria sänkyyn tai ei... ja itse ainakin pyykkään lakanani kerran-kaksi viikossa, ei ne siitä pilalle mene jos siellä sisäsiisti koira nukkuu, ovathan nuo muutenkin päivällä vieressä ja sylissä yms. :) Sääliksi käy jos on niin kova bakteerikammo että saa jopa ajatukselle muiden koirista yökkäilemään.
Joo, mutta en mä ottaisi sänkyyni ihmistäkään, joka ei paskalla käynnin yhteydessä pesisi tai edes pyyhkisi persettään ja tulisi sitten sänkyyn ilman alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Hyi s*atana. Anaalirauhaseritteet kuola karvat hilse tali mikrobifloora loiset kaikki siinä vuoteella vaikka et niitä paljain silmin näekään. Vuoteen kuuluisi olla freesi ja miellyttävä.
Lässyttäkää koirahullut ihan rauhassa hyvästä hoidosta joka muka estää edellämainitut sivutuotteet, me kaikki normaalit ihmiset ällöämme teitä.
Anaalirauhaseritteitä sängyssä?! :D Että tällaiset fantasiat tällä kertaa. Oletko tuon koira panee sua -jankkaajan kaksoispersoona?
mikäs siveyden sipuli se siellä märisee ? eiköhän se ole jokaisen oma asia, kuinka ja kenen kanssa nukkuu, ethän sinä siitä kärsi, *miehettämöllä* tai sitten ei nukut sinä miehen kanssa, joku nukkuu naisen kanssa jne....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta en mä ottaisi sänkyyni ihmistäkään, joka ei paskalla käynnin yhteydessä pesisi tai edes pyyhkisi persettään ja tulisi sitten sänkyyn ilman alushousuja.
Alan oikeasti olla jo sanaton... :'DDD Ootko oikeasti edes nähnyt koiraa koskaan? Ainakaan tervettä ja siistiä sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva herätä siihen, kun seefferi pieraisee tai turskauttaa anaalirauhasesta lastit naamalle.
ai , että muut koirarodut ei siis piere lainkaan, seefferi ainoastaan, hahaha, kaiken lisäksi enemmän se sunkin ihmiskaveri pieree sun nenään, kun koira ja tuskin itsekkään sisäänpäin pieraset kera ruusuntuoksujen :)
en ole kyllä kertaakaan seefferiltäni saanut mitään anaalirauhasista kotoisin olevaa, taisi tulla sun omasta perseestäs tai jostain paskasuolestas tää juttu
Kyllä mua enemmänkin säälittää ne koirat, jotka joutuvat aina nukkumaan vain lattioilla. Kyllähän koirakin nauttii kun saa nukkua pehmeällä paikalla, kuten sohvalla tai sängyllä.
Meillä on koirille isot, pehmeät pedit, mutta tykkäävät siltikin makoilla enemmän sohvalla ja sängyssä. Eikä niitä siihen oo erityisemmin opetettu. Kai se koirakin aistii, että nämäpäs onkin mukavempia paikkoja löhöillä..
Valkoinenpaimenkoira tulee aina mun kanssa sänkyyn ja laittaa mun viereen nukkumaan kyljelleen, pää tyynyllä. Aamulla kierähtää selälleen ja mä rapsuttelen sitä mahasta. Sitten se kääntyy muhun päin ja alkaa nuolemaan naamaa. Mikään ei ole itselleni ihanempaa tapaa herätä, kuin näin :)
Toinen koira (dalmis), nukkuu yöt aina olkkarin isolla sohvalla. Kolmas koira (maremmano-abruzzese), nukkuu yleensä yönsä ulkona.
Mä pidän tällaisia koiraihmisiä vähän pimahtaneina, jotenkin mennään sekaisin siitä koirasta ja inhimmillistetään eläintä liikaa. Tähän kuuluu myös, että ollaan koiran "mami" ja lässytetään ja sössötetään koiralle. Ja oo pusu mammalle ja sit nuollaan siinä koiran kanssa.
Hyi helvetti. Ällöttävää, puistatus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka haluavat panna koiraa
Öhöhöhöhö...Mä oon niin v***n hauska! Röhröhröh...Röhkii eläimiin sekaantumisesta haaveileva idiootti. Jos sulla vippaa iso pyörä, älä oleta sen vippaavan muillakin.
Taisi jotain perää siinä olla kuitenkin kun noin suutahdit
Mä suutun helposti ihmisten typeryydestä. Maailmassa ihan oikeasti rääkätään päivittäin eläimiä raiskaamalla kuoliaaksi. Se ei ole vitsi, eikä hauskaa. Se on silmittömän raakaa ja sairasta. Se on oksettavaa ja sellaisesta vitsaili kertoo jotain sinusta ja se jokin ei ole mitenkään mieltä ylentävää...
Niin mutta jos se koira panee sua?
No ei pane. Minä panen lajitovereideni kanssa ja jos ei satu olemaan ihmistä saatavilla, niin sitten en pane. Helpottiko?
Itsellä koirat ovat kyllä tärkeitä mutta sänkyyn en ole yhtään koiraa halunnut ottaa. Minua inhottaa sotkuinen sänky. Kissat käyvät sängyssä mutta eivät onneksi oleskele pidempiä aikoja. En tykkää edes että kukaan lapsista menee hyppimään sängylle tai kukaan menee päällysvaatteissa sängylle.
Huomautuksena meillä saa koirat kyllä sohvalle tulla ja muuten on sotkuista mutta tuo sänky on mulle tärkeä. Toisaalta on myös helpottanut vauva-aikoina, kun eivät ole saaneet tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko ahdistaa ajatus siitä, että sinäkään et ole steriili? Suosittelen päivittäisiä kylpyjä autoklaavissa, niin saatat saavuttaa hajuttoman ja mauttoman olotilan 😁. Nykyihminen on hassu kun ihan oikeasti kuvittelee poikkeavansa muista eliölajeista kuin kuu kukkasista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän nämä eläimet juuri toimivat pehmoleluina
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 2 kissaa ja 1 mäyräkoira ja on ihan normaalia et tulee nukkuu viereen. Ja ei niitä punkkeja tule jos osaa hoitaa koiraa oikein, eikä koira ole likainen jos sitä säännöllisesti pestään. Ja ainakin ite saan nukuttua paremmin jos mul on kissa kainalossa. Ja ei kannata hankkia eläintä jos ei edes suostu ottaa samaan sänkyyn nukkumaan. Eläimet on perheen jäseniä eikä mitään hauskuudeksi hankittuja leluja.
Mjoo onhan se hienoa herätä kaverintykönä siihen, kun koira on päästänyt nestettä petivehkeisiin, tai pyyhkinyt paskapersettä lakanoihin. Sitten katsoa sivusta kun kaveri hakee paperin ja levittää paskat lakanaan luullen että se on nyt puhdas, tai vaihtaa vain tyynyn puolen puhtaampaan. Siinä kyllä miettii, että jos naama säilyy normaalina ilman tulehduksia tästä reissusta niin saan huokasta helpotuksesta. Osa koiran omistajista ei välitä jos oma otus tekee noin vieraan tavaroille, mutta kun omaan nilkkaan sattuu niin vasta sitten aletaan tekemään asialle jotakin.
Ei ole ihan terve eläin jos paskat roikkuu perseestä ja anaalieritteet roiskuu. Taitaa olla kaverisi aika paska omistaja ja sinä muuten vaan tyhmä kun et puutu eläimen huonoon kohteluun.
No hyvinpäs sinä tekstistäni näet miten kaverit koiransa hoitavat. Kerrohan. Kuinka loistava eläinten kasvattaja se sinä olet? Miten minä voin puuttua asiaan, josta minulla ei ole pätkääkään tietoa ja jos nämä kaverit muutenkin koiraansa eläinlääkäreissä käyttävät tarpeen vaatiessa tai vastaavan asian takia, niin kai siihen on syy, miksi eläinlääkäri ei ole tehnyt jöötiä asiasta?
Oli loistava eläintenkasvattaja tai ei, jokainen osaa päätellä tuon tekstin perusteella että nuo koirat on joko jätetty kasvattamatta, tai ne ovat sairaita ja ilman hoitoa. En ole KOSKAAN tavannut aikuista koiraa, joka tekisi tarpeitaan sänkyyn tai ylipäätään sisälle, ja jos se niin tekee se on joko erittäin sairas tai sitä ei ole alunperinkään koulutettu sisäsiistiksi. Jollei ole osattu eläinlääkärille asiasta puhua, veikkaan että koiria ei ole edes sisäsiistiksi opetettu. Onko tuo sun kaverisi Tuksu kenties?
Mielenkiinnosta nyt kysyn, mistä päättelit että koira ei ole kasvatettu, on sairas, ilman hoitoa tai tekee tarpeitaan sänkyyn ja sisälle? Missä alkuperäsen kirjoittajan kommentista sinä moisia sait selville? Itse en ainakaan nyt ihan noin isoa asiaa ajatut.
Siis ei herranjestas näitä kommentteja. Miten ihmiselle voi olla noin kamala asia siitä jos toinen ei tykkä että sängyssään nukkuu koira tai toinen tykkää nukkua sängyllä? Joidenkin koiranomistajien teksti kuulostaa siltä, jos heille tulisi vieras kylään, joka ei tykkää siitä että lemmikki nukkuu hänen kanssaan/nuolee naamaansa ym, niin on aivan perseestä koko tyyppi. Toivon totisesti että olen ymmärtänyt väärin, että osa kommenteista kuulostaa " jos et siedä ja ajattele samoin kuin minä niin sinut saa lynkata".
Vierailija kirjoitti:
Siis ei herranjestas näitä kommentteja. Miten ihmiselle voi olla noin kamala asia siitä jos toinen ei tykkä että sängyssään nukkuu koira tai toinen tykkää nukkua sängyllä? Joidenkin koiranomistajien teksti kuulostaa siltä, jos heille tulisi vieras kylään, joka ei tykkää siitä että lemmikki nukkuu hänen kanssaan/nuolee naamaansa ym, niin on aivan perseestä koko tyyppi. Toivon totisesti että olen ymmärtänyt väärin, että osa kommenteista kuulostaa " jos et siedä ja ajattele samoin kuin minä niin sinut saa lynkata".
Usko pois, tuollaisia, itsekkäitäkin koiranomistajia on. Koiralauman jatkuva haukuntakin on sulosointuja vain, -naapurin voi käskeä muuttaa maalle, koska kaupungissa kuuluu sietää ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Koira on sellainen bakteeripesäke ja likakeko, etten päästäisi sänkyyn. Tuossa jos ei taudit leviä, niin ei sitten missään.
Lisäksi koira voi kierähtää lapsen päälle unissaan, ja vaikka tukehduttaa.
Aikuinen ihminenkin on joskus vahingossa tukehduttanut lapsen, joka on nukkunut samassa sängyssä.
Missä näin määritellään?