Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millanen ihminen nukkuu isojen koirien kanssa sängyssä?

Vierailija
21.01.2017 |

Eikö inhota se lian määrä mitä tuovat petiin, ja kesällä PUNKIT?! Eräs nainen ottaa 4 samojedia sänkyynsä. Miehettömällä tietty korvaa läheisyyden puutetta.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koirilla on sängyn vieressä oma pesä, mut kömpivät yön pimeinä sänkyyn. Toinen jalkopäähän peiton alle,toinen mun kainaloon. Ovat aina nukkuneet sängyssä,mut kuitenkin on se oma pesä,et jos tulee kuum yms.

Koirat mielummi aängyssä, lapset vaa hyppii ja mekastaa,rikkoo ja pyörii sängyssä,en tykkää.

Vierailija
82/83 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö sänkyyn päästäjät aina koirien tassut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa ole kyse pelkästä bakteerikammosta ja neuroottisuudesta... ei puhdas koira ole sen likaisempi kuin ihminenkään, itse asiassa ainakin se koiran kuola on puhtaampaa kuin mitä te itse yöllä tyynylle kuolaatte xD  Tietenkään ei kenenkään ole pakko ottaa niitä koiria sänkyyn, mutta ei luulisi paljoa teidän persettä kutittelevan jos joku muu ottaa. Karvoja nyt on joka paikassa otti niitä koiria sänkyyn tai ei... ja itse ainakin pyykkään lakanani kerran-kaksi viikossa, ei ne siitä pilalle mene jos siellä sisäsiisti koira nukkuu, ovathan nuo muutenkin päivällä vieressä ja sylissä yms. :) Sääliksi käy jos on niin kova bakteerikammo että saa jopa ajatukselle muiden koirista yökkäilemään. 

Joo, mutta en mä ottaisi sänkyyni ihmistäkään, joka ei paskalla käynnin yhteydessä pesisi tai edes pyyhkisi persettään ja tulisi sitten sänkyyn ilman alushousuja.

Alan oikeasti olla jo sanaton... :'DDD Ootko oikeasti edes nähnyt koiraa koskaan? Ainakaan tervettä ja siistiä sellaista? 

Miten tämä liittyy mihinkään? :'DDDD

Pesetkö koirasi pepun jokaisen kakan jälkeen?