Millanen ihminen nukkuu isojen koirien kanssa sängyssä?
Eikö inhota se lian määrä mitä tuovat petiin, ja kesällä PUNKIT?! Eräs nainen ottaa 4 samojedia sänkyynsä. Miehettömällä tietty korvaa läheisyyden puutetta.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on sellainen bakteeripesäke ja likakeko, etten päästäisi sänkyyn. Tuossa jos ei taudit leviä, niin ei sitten missään.
Osaatko selittää miten koira on sen enempää bakteeripesäke kuin mikään muukaan elävä olento. Toki jokaisella elävällä olenolla on bakteerikantansa, mutta miten se koiralla olisi suurempi kuin esim. ihmisellä? Mikrobiologia et höpinöistäsi päätellen ole, ainoastaan surkea koiravihaaja. Mitä tauteja kuvittelet hoidettujen lemmikkieläinten levittävän? Mustaa surmaa? Lemmikit eivät myöskään ole likaisia, jos omistaja on täysipäiväinen ja hoitaa eläimenä. Eläimet putsaavat myös itse itseään (voi tulla biologian tunnilta lintsanneelle yllätyksenä).
Borrelioosi ja puutiaisaivokuume ovat kyllä ihan todellisia riskejä.
Ihan normaali pariskunta. Koirat saivat nukkua vieressä jos halusivat. Tulivat hetkeksi ja lähtivät pois, oli liian kuumaa paksuturkkisille koirille. Nukkuivat mieluiten paljaalla lattialla. Punkkeja ei löytynyt koskaan sängystä. Tosin 14 vuoden aikana en joutunut niitä poistamaan koiran ihosta kuin n. 12 kpl. Tuntuivat syövän ne heti itse pois.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän nämä eläimet juuri toimivat pehmoleluina
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 2 kissaa ja 1 mäyräkoira ja on ihan normaalia et tulee nukkuu viereen. Ja ei niitä punkkeja tule jos osaa hoitaa koiraa oikein, eikä koira ole likainen jos sitä säännöllisesti pestään. Ja ainakin ite saan nukuttua paremmin jos mul on kissa kainalossa. Ja ei kannata hankkia eläintä jos ei edes suostu ottaa samaan sänkyyn nukkumaan. Eläimet on perheen jäseniä eikä mitään hauskuudeksi hankittuja leluja.
Mjoo onhan se hienoa herätä kaverintykönä siihen, kun koira on päästänyt nestettä petivehkeisiin, tai pyyhkinyt paskapersettä lakanoihin. Sitten katsoa sivusta kun kaveri hakee paperin ja levittää paskat lakanaan luullen että se on nyt puhdas, tai vaihtaa vain tyynyn puolen puhtaampaan. Siinä kyllä miettii, että jos naama säilyy normaalina ilman tulehduksia tästä reissusta niin saan huokasta helpotuksesta. Osa koiran omistajista ei välitä jos oma otus tekee noin vieraan tavaroille, mutta kun omaan nilkkaan sattuu niin vasta sitten aletaan tekemään asialle jotakin.
Eläimet ei kuulu makuuhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on sellainen bakteeripesäke ja likakeko, etten päästäisi sänkyyn. Tuossa jos ei taudit leviä, niin ei sitten missään.
Osaatko selittää miten koira on sen enempää bakteeripesäke kuin mikään muukaan elävä olento. Toki jokaisella elävällä olenolla on bakteerikantansa, mutta miten se koiralla olisi suurempi kuin esim. ihmisellä? Mikrobiologia et höpinöistäsi päätellen ole, ainoastaan surkea koiravihaaja. Mitä tauteja kuvittelet hoidettujen lemmikkieläinten levittävän? Mustaa surmaa? Lemmikit eivät myöskään ole likaisia, jos omistaja on täysipäiväinen ja hoitaa eläimenä. Eläimet putsaavat myös itse itseään (voi tulla biologian tunnilta lintsanneelle yllätyksenä).
Borrelioosi ja puutiaisaivokuume ovat kyllä ihan todellisia riskejä.
Nuo voi saada ihan kulkemalla itse luonnossa. Puutiaisaivokuumetta vastaan on rokote ja koirilla kannattaa käyttää punkkipantaa. Niin ja yhtään punkkia ei ole löytynyt sängystä 20 vuoteen. En nyt siis sanoisi koiria liioitellen "tautipesäkkeiksi". Mutta liioittelu on kivaa kun inhoaa jotain.
Tuollaiset omistajat saattavat olla "sokeita" koiran ja pedin siisteydestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 2 kissaa ja 1 mäyräkoira ja on ihan normaalia et tulee nukkuu viereen. Ja ei niitä punkkeja tule jos osaa hoitaa koiraa oikein, eikä koira ole likainen jos sitä säännöllisesti pestään. Ja ainakin ite saan nukuttua paremmin jos mul on kissa kainalossa. Ja ei kannata hankkia eläintä jos ei edes suostu ottaa samaan sänkyyn nukkumaan. Eläimet on perheen jäseniä eikä mitään hauskuudeksi hankittuja leluja.
Mjoo onhan se hienoa herätä kaverintykönä siihen, kun koira on päästänyt nestettä petivehkeisiin, tai pyyhkinyt paskapersettä lakanoihin. Sitten katsoa sivusta kun kaveri hakee paperin ja levittää paskat lakanaan luullen että se on nyt puhdas, tai vaihtaa vain tyynyn puolen puhtaampaan. Siinä kyllä miettii, että jos naama säilyy normaalina ilman tulehduksia tästä reissusta niin saan huokasta helpotuksesta. Osa koiran omistajista ei välitä jos oma otus tekee noin vieraan tavaroille, mutta kun omaan nilkkaan sattuu niin vasta sitten aletaan tekemään asialle jotakin.
Ei ole ihan terve eläin jos paskat roikkuu perseestä ja anaalieritteet roiskuu. Taitaa olla kaverisi aika paska omistaja ja sinä muuten vaan tyhmä kun et puutu eläimen huonoon kohteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan terve eläin jos paskat roikkuu perseestä ja anaalieritteet roiskuu. Taitaa olla kaverisi aika paska omistaja ja sinä muuten vaan tyhmä kun et puutu eläimen huonoon kohteluun.
No hyvinpäs sinä tekstistäni näet miten kaverit koiransa hoitavat. Kerrohan. Kuinka loistava eläinten kasvattaja se sinä olet? Miten minä voin puuttua asiaan, josta minulla ei ole pätkääkään tietoa ja jos nämä kaverit muutenkin koiraansa eläinlääkäreissä käyttävät tarpeen vaatiessa tai vastaavan asian takia, niin kai siihen on syy, miksi eläinlääkäri ei ole tehnyt jöötiä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Eläimet ei kuulu makuuhuoneeseen.
Mitäs yksiössä asuvat? Koira käytävään? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvinpäs sinä tekstistäni näet miten kaverit koiransa hoitavat. Kerrohan. Kuinka loistava eläinten kasvattaja se sinä olet? Miten minä voin puuttua asiaan, josta minulla ei ole pätkääkään tietoa ja jos nämä kaverit muutenkin koiraansa eläinlääkäreissä käyttävät tarpeen vaatiessa tai vastaavan asian takia, niin kai siihen on syy, miksi eläinlääkäri ei ole tehnyt jöötiä asiasta?
No luulisi vähän hölmömmänkin tajuavan, että roikkuvat paskakikkareet perseestä tai turskuavat eritteet eivät ole normaalia. Ei tuohon nyt eläinlääkärin koulutusta sentään tarvitse vaan normaalia järkeä.
Te jotka tykkäätte ottaa koiran sänkyyn, onko koiralla muuten rajoja ja koulutettu?
Naiset jotka haluavat panna koiraa
Tarkastan kesäisin ne punkit kyllä ennen yötä. Luulisi muidenkin tekevän niin, nukkui koira sängyssä tai ei, kylllähän ne koirankin voi sairastuttaa. Oma koirani nukkuu sängyssä ja kivahan se on kun se on siinä jalkopäässä tuhisemassa. Häipyy kuumimmilla kesähelteillä ihan itse lattianrajaan nukkumaan, talvella taas tuo vaan lisälämpöä. :)
Kyllä pieni lapsikin likaa sänkyä, itse asiassa väittäisin että enemmän kuin puhtaanapidetty koira, mutta ei kukaan sitäkään ihmettele. Tai hikoileva puoliso. Tai pesemättömät hiukset, eritteet seksistä... Koirilta ei sentään tartu tauteja ja loisia samalla tavalla kun toisilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka tykkäätte ottaa koiran sänkyyn, onko koiralla muuten rajoja ja koulutettu?
Öh... miten liittyy asiaan? On rajat ja on koulutettu, ollaan pennusta asti harrastettu tokoa. Toiveena myös tulevaiuudessa päästä pelastuskoiratoimintaan mukaan kun tarvittavat kokeet on suoritettu. Veikkaan, että siinä vaiheessa kun sun dementoitunut läheinen katoaa keskellä talviyötä metsään, et sinäkään paljoa kysele ketkä kaikki niistä vapaaehtoisista koirakoista antaa koiran nukkua missäkin.
Oikeasti, anna olla jo, et tiedä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä vastaus kerro kymmenen kertaa enemmän sinusta, sinun fantasioistasi ja sairaasta mielestäsi kuin keskiverto koiranomistjasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Öhöhöhöhö...Mä oon niin v***n hauska! Röhröhröh...Röhkii eläimiin sekaantumisesta haaveileva idiootti. Jos sulla vippaa iso pyörä, älä oleta sen vippaavan muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Ovat kummatkin todella huolella koulutettuja ja rajat löytyvät. Mitä se liittyy vieressä nukkumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla punkkien tuleminen riippuu koiran hoidosta? Viime kesänä keräsin koirastani yli 20 punkkia, miten olen hoitanut sitä väärin?
Ei varmaan ollut punkkipanta. Ja koiran olit varmaan päästänyt pitkään heinikkoon.
Minusta punkkipannat ja -litkut ovat huonoa hoitoa. Oletko lainkaan tietoinen millaisia myrkkyjä ne sisältää? En kuuna päivänä altistaisi koiraani sellaisille.
Pakko kyllä sanoa, että häiritsee kavereiden luona nukkuminen kun pitää ne kaikki koirat päästää samaan sänkyyn nukkumaan vaikka olis kuinka ahdasta. Siihen vielä päälle naaman nuoleminen tai näykkiminen niin alkaa tekemään tiukkaa, vaikka niillä olisi ihan oma paikka lattialla tai haluavat itse lattialla olla niin ei kun vaan sänkyyn pitää saada se koira. Itse olenkin päättänyt ettei talossani koirat pompi sohvalle tai sänkyihin. Toisten koiria en sisälle päästä, vinkuivatpas vaikka kuinka kovasti asiasta. Vaikka eläimistä muuten kyllä pidänkin.