Ylellisyys,josta et luovu!
Minulla,aidot hajuvedet
Kommentit (24)
tuloksena en keksinyt muutakaan materiaa, josta luopuminen olisi ylivoimaisen vaikeaa)
vaikka osamaksu erät on suuret ja dieseliä tarvitaan niin minun ei tarvitse kulkeä lähijunilla ja busseilla ja kuunnella muitten juttuja ja joissakin tapauksissa örinöitä.... Nyt joku luontoaktivisti voikin sitten haukkua minut pystyyn
oikeasti meillä ei olisi tähän varaa nyt mutta siitä huolimatta haluan käydä kampaajalla säännöllisesti. se on ainoa panostus jota teen itseni eteen kun en osta itselleni ikinä meikkejä enkä juuri uusia vaatteitakaan jne. tuntuu että jos luovun tästäkin niin kurjistun ihan täysin, nyt on sentään tukka nätti vaikkei muuten vimpan päälle olisikaan vaatteet :)
Vaikka köyhä opiskelija olenkin (ja nyt vielä entistä köyhempi kun miehellä on tuki katkolla), niin en koskaan osta mitään Euroshopper-ketsuppia.
Totutin myös itseni Lambi-vessapaperiin, nyt kun joutui ostamaan halvempaa, on sitten perse ruvella :( On se Lambi vain niin paljon pehmoisempaa.
vaikkei olis oikeesti varaa ja samoin ostan lapsilleni pitkälti merkkivaatteita ja kenkiä. Elle, Kenzo, DKNY, Gap, Ticket to Heaven, Reimatec, Naturino, Primigi jne. Siis täysin eri sarjaa mun tulojen kanssa!
en luopuisi:
viikkosiivoojasta
autosta
merkkivaatteista
laatukosmetiikasta
säännöllisistä ulkomaanmatkoista
isosta asunnosta hyvällä alueella
kuntosalin jäsenyydestä
kesämökistä
oma perhe
Siitä en luopuisi mistään hinnasta ja sen säilyttämisen eteen tekisin kaikkeni.
Hesari, netti ja keskustayksiö (olen opiskelija) :).
Hmm... mistäköhän sitä vois luopua
Vierailija:
kun loreal osti body shopit
Eikö siinä häviä koko Body Shopin ajatus ja idea? :O
kuukausittaisesta kampaajasta, tuoreista kasviksista, hedelmistä ja yrteistä, espressomasiinasta.
Siis ei millään pahalla, kyllähän minullakin on joitain tuollaisia esineitä sun muita joista haluaisin kiinni pitää, mutta ehkä otin tämän kyssärin liian vakavasti kun rupesin miettimään, että jos ihan pakko olisi, niin voisihan aika monesta sitten luopuakin ;D
Apua, onko musta tullut liiankin vakavamielinen =DDD
Eikä! Pistänpä sitten omaakin listaa ja löysään pipoa hieman:
kahvinkeitin
pesutorni
langaton nettiyhteys+läppäri
oma auto
okt
kannettava dvd-soitin
Paitsi että onko nuo niin " ylellisyyttäkään" ... XD voi mua tosikkoa...
Mullekin on tuo langaton tietokone ja -nettiyhteys aika tärkeä joten luovun jostakin muusta jos pakko on.
lisäksi kampaajalla käynti n.8 viikon välein on tosi tärkeää.
Mulla on oma ihana homo-kampaaja, maailman suloisin ihminen joka saa synkimmänkin päivän tuntumaan paremmalta ja tekee työnsä muutenkin ensiluokkaisesti. En vaihtaisi:oD
Ylellisyyttä on ehkä myös se että haluan pukea tyttäreni kauniisti- sen kyllä voi tehdä myös kierrätetyillä vaatteilla joten välttämättä ei kalliiksi tule.
En tarvitse sitä oikeasti juuri ollenkaan. Halvemmaksi tulisi ajella suurin piirtein taksilla ne mtkat, mutta silti auto=vapaus
Siitä en luopuis ikimaailmassa, ja jos se hajoaa en enää ikinä juo kahvia!
;)