Minkälaisia KOKEMUKSIA YASMIN EHKÄISYPILLEREISTÄ??
Seksi ei maistu enään raskauden pelossa (kuullostaapa hullulta) mutta kaksi lasta on ja enempään ei pysty.
Pillerit ei ole koskaan oikein sopinut ja Cerazetet lopetin jo ja nyt imetyksen loputtua lääkäri kehoitti kokeilemaan näitä.
Lapset 2v 4 kk ja toinen 9kk. ja olis kiva kuitenkin vielä harrastaa seksiä...siskot, kertokaahan!
Kommentit (12)
Ei tullut niistä mitään sivuvaikutuksia. Tällä hetkellä Cerazetet koska imetän mutta taidan siirtyä imetyksen loputtua takaisin Yasmineihin.
Sen jälkeen ei mitään sivuvaikutuksia. Mulla myös raskauden pelko valtava, vaikka syön pillereitä, tuun liian helposti raskaaksi :(
masennuksen vuoksi. Väsytti niin paljon, etten jaksanut muuta kuin käydä töissä ja nukkua. Minusta otettiin kaikki mahdolliset verikokeet, mitään vikaa ei löytynyt. Lääkäri oli sitä mieltä että ei voi johtua pillereistä. Mies sanoi että lopeta kuitenkin. Olo korjaantui kahdessa päivässä! Ja bonuksena sain tuon ihanan taaperon... ;)
Ehkäisyteho tosiaan on huima, johtuen juuri siitä että ei vois seksi vähempää kiinnostaa.
Mielialanvaihtelut oli kamalat. Lisäksi tiputteli kokoajan.
päänsärkyä, väsymystä, eritoten kiukkuisuutta, kaikki ärsytti,
yleisesti ottaen pinna vähän kireellä kokoajan.
ei tehnyt mieli seksiä.
painokin nousi, ilmeisesti keräsi nestettä, koska nyt kun olen ne lopettanut kuukausi sitten niin olo on aivan toinen!
pirteä, iloinen, ei mee hermo (niin äkkiä).
pillereitä en ota enää koskaan.
totaalinen mielialan vaihtelu hetkessä pomppas ilosesta surulliseen tms.
Minulle sopivat tosi hyvin. Ekan kuukauden oli pientä rintojen turvotusta, mut sen jälkeen pinkeys katosi (kuppikoko tosin kasvoi, mikä oli vain positiivista =)).
Mitään sivuoireita ei itselle tullut. Painoakin sain pudotettua ja seksi maistui.
Nyt raskaana, joten tietenkään mitään en käytä. Imetyksen ajan käytän todennäköisesti cerrazetteä, vaikka aiheuttavatkin tiputteluvuotoa minulle. Toivon mukaan voin imetyksen jälkeen palata Yasmineen. Minulle ne sopivat parhaiten.
lattiallaleikkii meiän yasmin tyttö ;) Ihan hirveet pillerit, päänsärkyä ja oksentelua aiheutti mulle..oksentelin tod paljon!
masennusta, ärtyneisyyttä, seksi ei kiinnostanut tippaakaan...
Laukaisi mulla vuosia poissa olleet paniikki oireet!!Mutta vaikutus on kai yksilöllistä... Vaihdoin siis toisista pillereistä yasmineihin...
Keräsi painoa kuukauden aikana melkein 5 kiloa. Lopetin parin kuukauden jälkeen ja paino putosi viikossa normaaliin. Keräsi mulle nesteitä. Sitten mulle laitettiin hormonikierukka enkä voisi olla tyytyväisempi.