Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset,kertokaa miksi ette jätä pettäviä miehiänne?

Vierailija
20.01.2017 |

Kertokaa ne syyt,miksi ette jätä sitä kus***ätä?

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintaso. Lapset. Talo, jossa asumme - kummallakaan ei olisi varaa asua siinä yksin. Olemme hyvä tiimi. Meidät on keitetty monissa liemissä.

En haluaisi edes tietää jos mies pettää. En eroaisi kuitenkaan.

Vierailija
82/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten takia..

Tuollaisen parisuhdemallin haluat lapsillesi opettaa? Ei ne lapset tyhmiä ole, takuulla huomaavat jonkin olevan pielessä.

Aivan.Aikuisena nämä lapset siitä sitten kärsivät,elleivät jo nuorempana,kun saavat tietää mitä isi tekee.

Mistä lapset sen tietäisi kenekä kanssa vanhemmat harrastaa seksiä harrastavatko sitä vain yhdessä vai joskus muidenkin kanssa?[/quo

No luojan kiitos ei tiedäkkään😂

Mutta todellakin vaistoavat, ettei vanhempien välillä kaikki ole hyvin. Vaikka vanhemmat kuinka yrittäisivät käyttäytyä normaalisti lapsi vaistoaa tunnelman.

Millätavalla vanhempien välit ei ole kunnossa jos toinen tai molemmat käyvät vieraissa?

Näin sanoo pettäjä;)

Ja tiedät sen koska itse toimit noin kun petät tai kun pettäisit? :)

Ulkopuolisen kommentti:selitän itselleni mielelläni näin,että välimme on OK,ei vaimo hirveästi narise,miksiköhän

Kovasti se asia sinua tuntuu häiritsevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin miehen kanssa, joka varmaan täytti kaikki jännämiehen kriteerit, pettämistä myöten. En miestä pettämisen jälkeen ihan hirveästi arvostanut, enkä ajatellut hänen olevan "se oikea" juuri kenellekään. Seurustelimme lähinnä siksi, että sillä hetkellä tuntui mukavammalta katsoa elokuvat kaksin ja käydä ikeassa ja ulkona syömässä jonkun toisen kanssa. Eihän se mikään unelmasuhde ollut sen jälkeen kun luottamus meni. Eniten ällötti ajatus siitä, että toisen naiset bakteerit ja taudit kuhisee miehessä. Onneksi mies meni testeihin, eikä siellä ollut mitään tarttunut. 

Ero tuli lopulta vasta, kun itse löysin kiinnostavamman miehen. Jätin miehen ennen kuin olisin itse pettänyt häntä. Eihän se ymmärtänyt mitä ero tarkoittaa, eipä tuo tiennyt mitä seurustelukaan tarkoittaa. Tässäpä tämä minun tarinani. 

Meillä on varmaan ollut sama mies,tsemppiä ja hyvä,että löysit uuden.

Vierailija
84/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kongi on ilmeisesti jätetty katuojaan koska juoksee ulvoen kampin e-kerroksessa.

Vierailija
85/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monella naikkosella tapana kun suhe on finito, laittaa meiliä ensimmäiselle joka somessa sen manitsee?

Vierailija
86/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset,kuinka monen mies on tänään myöhään töissä(ylitöissä)..palaverit jne😃

Vierailija
87/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei kyse ole elintasosta, sillä minä olen se paremmin tienaava eikä minun elämäni tästä juuri muuttuisi elintason suhteen, vaikka eroaisin.

Sen sijaan en ymmärrä, miksi minun pitäisi muljata koko elämäni sen takia, että mies käy panemassa jotain satunnaista sutturaa. Miksi minun pitäisi myydä perheasunto ja muuttaa pienempään? Miksi minun pitäisi alistua johonkin viikko-viikko-systeemin lasten kanssa? Miksi minun pitäisi jaksaa arkea ihan yksin ja hoitaa ihan kaikki asiat itse?

Niin kauan kuin mies tyydyttää minut aina halutessani eikä kanna kotiin lehtolasta tai tauteja, minulle on ihan sama, jos hän jossain baarin käymälässä joskus polkaisee jotain haahkaa.

Herkän ja syvällisen ihmisen ulosantia ;-)

Vierailija
88/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei naiset,kuinka monen mies on tänään myöhään töissä(ylitöissä)..palaverit jne😃

Ei voi tietää kun työt ei ole vielä loppuneet, mutta epäilen että ei se siellä mitään palaveria pidä kenenkään kanssa.

Vierailija
89/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää kun työt ei ole vielä loppuneet, mutta epäilen että ei se siellä mitään palaveria pidä kenenkään kanssa.

Huomenna kuulemma voi mennä ylitöiksi. ;)

Vierailija
90/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi vai?

Vierailija
91/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt, koska tiesin etten parempaakaan saa, onneksi hän sitten jätti enkä sen koommin ole itseäni kusen laittanut.

Vierailija
92/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia ei miestä vaihtamalla parane, miksi nähdä vaivaa. Kaikki miehet pettävät, jos/kun on tilaisuus.

Tässä väite, joka ei todellakaan pidä paikkaansa. Selittyy kognitiivisen dissonanssin vähentämisen tarpeella. Omassa lähipiirissäni ei petetä ja uskon, että ylipäätään suurin osa älykkäistä miehistä on uskollisia. 

Vierailija
93/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimokin lähtisi kerrostaloon mutta elintaso laskisi...

Vierailija
94/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi vai?

Jaa-a siinäpä pulma. :)

Vierailija
95/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi vai?

Jaa-a siinäpä pulma. :)

No ei ainakaan minulla. Eikö ne ole ylitöitätekevän pulma?

Vierailija
96/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Oletko toinen nainen? En minäkään hyväksynyt aikaisemmin pettämistä missään tapauksessa, mutta kun rakastaa, niin ei se ole helppo päätös.

Vierailija
97/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri(mies) muuten kertoi,että oli kurja valehdella aikoinaan(ei ollut kännyköitä)kun vaimot soitti työpaikalle..ja kyseli miehen perään..se on nyt käymässä tuolla toisella osastolla jne..mies ei ollut töissä lainkaan

Vierailija
98/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yksi satunnainen syrjähyppy ei hyvää parisuhdetta kaada. Olemme kohdanneet elämässä vakaviakin murheita, jotka ovat olleet konkreettisesti järkyttäviä toisin kuin pettäminen jonka kauheus on aika abstraktia.

Vierailija
99/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että uskollisuus on vähän yhtä vanhanaikaista kun ikuisesti kestävä avioliitto. Nykyään eroaminen on aika arkista, seuraavaksi varmaan vieraissa juokseminen. Eikä siis kummassakaan ole mitään pahaa. Nykyään voi entistä avoimemmin pohtia sitä, mitä miltäkin asialta ja ihmiseltä haluaa. Jos toteaa ,että haluaa vaikkapa elintasoa ja lapsiarjen jakamista, niin sitten voi hyvin olla että pettäminen ei tunnu niin pahalta kun saa siitä huolimatta mitä oikeasti suhteelta haluaa. Kyllä mä ainakin valitsisin sen siivoavan ja lapsia hoitavan -mutta petollisen miehen uskollisen laiskurin sijaan. 

Sanat pettäjä ja petetty on niin latautuneita, ettei tästä voi oikein edes puhua puolueettomasti. Voihan hyvin olla, että pettäjä on se joka on joutunut henkisesti jätetyksi omassa parisuhteessaan. Voi olla, että petetyllä on henkinen yliote ja pettämistä joutuu hyvittelemään kohtuuttomilla tavoilla.

Ja eihän tuo diili pettäjällekään ole mikään yksinkertainen. Pahimmillaan saa elatusmaksuja maksettavakseen, tai joutuu mukaan ylimääräisiin draamakuvioihin, pettäjän rakastaja (tai hänen puoliso) saattaa vainota, lapset eivät katso enää samalla kunnioituksella ja asettuvat petetyn puolelle yms.

Vierailija
100/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vastauksia:)

Eikö koskaan ole tullut pelkoa,että lähteekin jonkun näiden naisten matkaan ja ero tulee?

Nainen vaikka olisi joko rikas/nuori/erittäin kaunis ja kiva?

Miehen ei esim.tarvitsi riskeerata ainakaan taloudellisesti,jos nainen olisi rikas.

Jotkuthan eroavat vasta kun lapset ovat tarpeeksi isoja.

Lähtee jos lähtee, mitä sellasta stressaamaan. Maailma on pullollaan miehiä, jos yksi jättää niin ei se maailmanloppu ole naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan