Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset,kertokaa miksi ette jätä pettäviä miehiänne?

Vierailija
20.01.2017 |

Kertokaa ne syyt,miksi ette jätä sitä kus***ätä?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä olen niin pölö että uskon ett kyllä niitä onnellisimpia hetkiä tulee..

vietän niin paljon aikaa yksin ett kai tähän on jollain tavalla tottunut.. :(

Vierailija
62/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei kyse ole elintasosta, sillä minä olen se paremmin tienaava eikä minun elämäni tästä juuri muuttuisi elintason suhteen, vaikka eroaisin.

Sen sijaan en ymmärrä, miksi minun pitäisi muljata koko elämäni sen takia, että mies käy panemassa jotain satunnaista sutturaa. Miksi minun pitäisi myydä perheasunto ja muuttaa pienempään? Miksi minun pitäisi alistua johonkin viikko-viikko-systeemin lasten kanssa? Miksi minun pitäisi jaksaa arkea ihan yksin ja hoitaa ihan kaikki asiat itse?

Niin kauan kuin mies tyydyttää minut aina halutessani eikä kanna kotiin lehtolasta tai tauteja, minulle on ihan sama, jos hän jossain baarin käymälässä joskus polkaisee jotain haahkaa.

Ajattelen itse juuri näin!! Eikä meillä ole pelkoa lehtolapsesta koska mies kävi 10v sitten vasektomiassa.

Tauteja se ei poista ja osa taudeista tarttuu kondomista huolimatta. Jännityksessä on hyvä elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole itsekunnioitusta. He rakastavat alistamista ja nöyryyttämistä.

Alistamista kyllä rakastan,näissä asioissa. Muussa elämässä olen perinteisten sukupuoliroolien kannalla,itsekunnioitus todellakin löytyy eikä minun yli kävellä.

T.1

Ei kai siinä mitään väärää ole. Toiset nauttivat tossuna olosta ja muiden pilkasta.

Höpöhöpö. Tässä kukaan tossuna ole. Tiedostan toki sen että löytyy hyvin kapeakatseisia/ahdasmielisiä/musta-valkoisesti ajattelevia kuten ehkä sinä,mutta sellaisten ihmisten mielipiteet on helppo jättää omaanarvoonsa. Sinä elät ja ajattelet tavallasi,minä tavallani ja pääasia kai että kaikki onnellisia ja tyytyväisiä elämäänsä. :)

Sinun mielestäsi ihminen on hyvin kapeakatseinen, mustavalkoinen ja ahdasmielinen, jos älyää että pettäminen on törkeintä ja alhaisinta toimintaa mitä kumppanilleen voi tehdä.

Siinä on törkeinä epärehellisyys, toisen luottamuksen pettäminen,  nöyryyttäminen ja häpäiseminen.

Vierailija
64/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina aitolehmllä oli eilen kyllä selitys joka oli niin nolo!

Vierailija
65/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten takia..

Tuollaisen parisuhdemallin haluat lapsillesi opettaa? Ei ne lapset tyhmiä ole, takuulla huomaavat jonkin olevan pielessä.

Aivan.Aikuisena nämä lapset siitä sitten kärsivät,elleivät jo nuorempana,kun saavat tietää mitä isi tekee.

Mistä lapset sen tietäisi kenekä kanssa vanhemmat harrastaa seksiä harrastavatko sitä vain yhdessä vai joskus muidenkin kanssa?[/quo

No luojan kiitos ei tiedäkkään😂

Mutta todellakin vaistoavat, ettei vanhempien välillä kaikki ole hyvin. Vaikka vanhemmat kuinka yrittäisivät käyttäytyä normaalisti lapsi vaistoaa tunnelman.

Millätavalla vanhempien välit ei ole kunnossa jos toinen tai molemmat käyvät vieraissa?

Vierailija
66/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q

Vierailija
67/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten takia..

Tuollaisen parisuhdemallin haluat lapsillesi opettaa? Ei ne lapset tyhmiä ole, takuulla huomaavat jonkin olevan pielessä.

Aivan.Aikuisena nämä lapset siitä sitten kärsivät,elleivät jo nuorempana,kun saavat tietää mitä isi tekee.

Mistä lapset sen tietäisi kenekä kanssa vanhemmat harrastaa seksiä harrastavatko sitä vain yhdessä vai joskus muidenkin kanssa?[/quo

Mutta todellakin vaistoavat, ettei vanhempien välillä kaikki ole hyvin. Vaikka vanhemmat kuinka yrittäisivät käyttäytyä normaalisti lapsi vaistoaa tunnelman.

Millätavalla vanhempien välit ei ole kunnossa jos toinen tai molemmat käyvät vieraissa?

Näin sanoo pettäjä;)

Vierailija
68/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alistamista kyllä rakastan,näissä asioissa. Muussa elämässä olen perinteisten sukupuoliroolien kannalla,itsekunnioitus todellakin löytyy eikä minun yli kävellä.

T.1

Ei kai siinä mitään väärää ole. Toiset nauttivat tossuna olosta ja muiden pilkasta.

Höpöhöpö. Tässä kukaan tossuna ole. Tiedostan toki sen että löytyy hyvin kapeakatseisia/ahdasmielisiä/musta-valkoisesti ajattelevia kuten ehkä sinä,mutta sellaisten ihmisten mielipiteet on helppo jättää omaanarvoonsa. Sinä elät ja ajattelet tavallasi,minä tavallani ja pääasia kai että kaikki onnellisia ja tyytyväisiä elämäänsä. :)

Säälittävää. Nautitko myös sukupuolitaudeista ja lehtolapsista eli äpäristä?

Säälittävää on kuvitella ettei aikuinen ja vastuullinen mies osaisi huolehtia ehkäisystä.

Mikä vastuullinen ihminen se sellainen on joka alentuu pettämään?

Vastuullinen ihminen ei valhetele puolisolleen ja ole epärehellinen.

Vierailija
69/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.1

Sinun mielestäsi ihminen on hyvin kapeakatseinen, mustavalkoinen ja ahdasmielinen, jos älyää että pettäminen on törkeintä ja alhaisinta toimintaa mitä kumppanilleen voi tehdä.

Siinä on törkeinä epärehellisyys, toisen luottamuksen pettäminen,  nöyryyttäminen ja häpäiseminen.

No,ehkä meillä ei kyse ole suoranaisesta pettämisestä. Hiljainen lupa on molemmilla tähän. Joten luottamus tässä ei mene,saati että kyse olisi nöyryyttämisestä tai häpäisemisestä. Ja rehellisesti aina kerrotaan kaikki,mitä toinen haluaa tietää.

Vierailija
70/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin miehen kanssa, joka varmaan täytti kaikki jännämiehen kriteerit, pettämistä myöten. En miestä pettämisen jälkeen ihan hirveästi arvostanut, enkä ajatellut hänen olevan "se oikea" juuri kenellekään. Seurustelimme lähinnä siksi, että sillä hetkellä tuntui mukavammalta katsoa elokuvat kaksin ja käydä ikeassa ja ulkona syömässä jonkun toisen kanssa. Eihän se mikään unelmasuhde ollut sen jälkeen kun luottamus meni. Eniten ällötti ajatus siitä, että toisen naiset bakteerit ja taudit kuhisee miehessä. Onneksi mies meni testeihin, eikä siellä ollut mitään tarttunut. 

Ero tuli lopulta vasta, kun itse löysin kiinnostavamman miehen. Jätin miehen ennen kuin olisin itse pettänyt häntä. Eihän se ymmärtänyt mitä ero tarkoittaa, eipä tuo tiennyt mitä seurustelukaan tarkoittaa. Tässäpä tämä minun tarinani. 

Vierailija
71/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten takia..

Näin sanoo pettäjä;)

Ja tiedät sen koska itse toimit noin kun petät tai kun pettäisit? :)

Vierailija
72/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli.seli olkaa nyt naiset rehellisiä itsellenne.Keksitte vain tekosyitä,joilla totuus on helpompi kestää(lapset,koti jne)

Vierailija
73/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla sellaisessa suhteessa, jollaisen toivoisi omien lapsiensa aikanaan saavan. Vanhempien parisuhde on parisuhteen malli lapsille. Ja kyllä ne lapset vaistoavat jännitteet ja petturuuden, vaikkeivät näkisikään isiä aivan tositoimissa vieraiden naisten kanssa.

Vierailija
74/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seli.seli olkaa nyt naiset rehellisiä itsellenne.Keksitte vain tekosyitä,joilla totuus on helpompi kestää(lapset,koti jne)

Miksi sitä edes pitäisi selitellä. Kuuluuko se jotenkin muille jatkanko suhdetta vai en?

Vierailija
75/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei kyse ole elintasosta, sillä minä olen se paremmin tienaava eikä minun elämäni tästä juuri muuttuisi elintason suhteen, vaikka eroaisin.

Sen sijaan en ymmärrä, miksi minun pitäisi muljata koko elämäni sen takia, että mies käy panemassa jotain satunnaista sutturaa. Miksi minun pitäisi myydä perheasunto ja muuttaa pienempään? Miksi minun pitäisi alistua johonkin viikko-viikko-systeemin lasten kanssa? Miksi minun pitäisi jaksaa arkea ihan yksin ja hoitaa ihan kaikki asiat itse?

Niin kauan kuin mies tyydyttää minut aina halutessani eikä kanna kotiin lehtolasta tai tauteja, minulle on ihan sama, jos hän jossain baarin käymälässä joskus polkaisee jotain haahkaa.

Baarin käymälä haahka on tietysti eri asia kun rinnakkainen seksisuhde,yleensä nämä miehet etsivät itselleen rakastajatarta,eli on tunne mukana.Tuovat lahjoja ja kukkia,ostavat koruja ja vaatteita.

Itse miehenä otan vaan tasokkaita rakastajattaria.Tiukkoja,kauniita ja pukeutuvat laadukkaasti.

Hahhah, harvoin kuulee noin neitsyen puhetta :D. Toivottavasti et menetä kaikkia rahojasi nettipokerissa tai maksullisissa naisissa...

Vierailija
76/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin miehen kanssa, joka varmaan täytti kaikki jännämiehen kriteerit, pettämistä myöten. En miestä pettämisen jälkeen ihan hirveästi arvostanut, enkä ajatellut hänen olevan "se oikea" juuri kenellekään. Seurustelimme lähinnä siksi, että sillä hetkellä tuntui mukavammalta katsoa elokuvat kaksin ja käydä ikeassa ja ulkona syömässä jonkun toisen kanssa. Eihän se mikään unelmasuhde ollut sen jälkeen kun luottamus meni. Eniten ällötti ajatus siitä, että toisen naiset bakteerit ja taudit kuhisee miehessä. Onneksi mies meni testeihin, eikä siellä ollut mitään tarttunut. 

Ero tuli lopulta vasta, kun itse löysin kiinnostavamman miehen. Jätin miehen ennen kuin olisin itse pettänyt häntä. Eihän se ymmärtänyt mitä ero tarkoittaa, eipä tuo tiennyt mitä seurustelukaan tarkoittaa. Tässäpä tämä minun tarinani. 

Tarinasi kuulostaa rehelliseltä, toisin kuin moni näistä "ei mua haittaa yhtään" -väitteistä.

Vierailija
77/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sua haittaisi. Viimeinen lause paljasti kaiken.

Vierailija
78/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten takia..

Näin sanoo pettäjä;)

Ulkopuolisen kommentti:selitän itselleni mielelläni näin,että välimme on OK,ei vaimo hirveästi narise,miksiköhän

Vierailija
79/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ne syyt,miksi ette jätä sitä kus***ätä?

Ite petän enemmän.

Vierailija
80/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten takia..

Näin sanoo pettäjä;)

Ulkopuolisen kommentti:selitän itselleni mielelläni näin,että välimme on OK,ei vaimo hirveästi narise,miksiköhän

Se ei sitten varmaan tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme