Naiset,kertokaa miksi ette jätä pettäviä miehiänne?
Kertokaa ne syyt,miksi ette jätä sitä kus***ätä?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten takia..
Tuollaisen parisuhdemallin haluat lapsillesi opettaa? Ei ne lapset tyhmiä ole, takuulla huomaavat jonkin olevan pielessä.
Aivan.Aikuisena nämä lapset siitä sitten kärsivät,elleivät jo nuorempana,kun saavat tietää mitä isi tekee.
Mistä lapset sen tietäisi kenekä kanssa vanhemmat harrastaa seksiä harrastavatko sitä vain yhdessä vai joskus muidenkin kanssa?[/quo
Meidän 7 vuotiaalla naksahti suunnilleen samoihin aikoihin kun isä polki vieraissa. Jälkeenpäin ymmärsin lapsen yllättäen alkaneet raivokohtaukset. Kun mies jäi kiinni ja savotta selvitettiin, lapsi rauhoittui. Raivareiden syytä ei koskaan osannut sanoa muuta kuin että on paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten takia..
Tuollaisen parisuhdemallin haluat lapsillesi opettaa? Ei ne lapset tyhmiä ole, takuulla huomaavat jonkin olevan pielessä.
Aivan.Aikuisena nämä lapset siitä sitten kärsivät,elleivät jo nuorempana,kun saavat tietää mitä isi tekee.
Mistä lapset sen tietäisi kenekä kanssa vanhemmat harrastaa seksiä harrastavatko sitä vain yhdessä vai joskus muidenkin kanssa?[/quo
Meidän 7 vuotiaalla naksahti suunnilleen samoihin aikoihin kun isä polki vieraissa. Jälkeenpäin ymmärsin lapsen yllättäen alkaneet raivokohtaukset. Kun mies jäi kiinni ja savotta selvitettiin, lapsi rauhoittui. Raivareiden syytä ei koskaan osannut sanoa muuta kuin että on paha olo.
Jos pettäminen todella on iso ongelma parisuhteessa ymmärrän että on parempi erota. Mutta jos ero on parempi ratkaisu vaikka naapurin Liisalle ja Matille se ei kerro siitä että minun pitäisi erota miehestäni koska Liisa pitää kaikkia pettäviä miehiä ihan hirveinä k...nä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla sellaisessa suhteessa, jollaisen toivoisi omien lapsiensa aikanaan saavan. Vanhempien parisuhde on parisuhteen malli lapsille. Ja kyllä ne lapset vaistoavat jännitteet ja petturuuden, vaikkeivät näkisikään isiä aivan tositoimissa vieraiden naisten kanssa.
Mallihan se on. Mies hyökkäsi vieraisiin kun lapsemme oli samassa iässä kuin mies itse silloin kun oma isä petti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei kyse ole elintasosta, sillä minä olen se paremmin tienaava eikä minun elämäni tästä juuri muuttuisi elintason suhteen, vaikka eroaisin.
Sen sijaan en ymmärrä, miksi minun pitäisi muljata koko elämäni sen takia, että mies käy panemassa jotain satunnaista sutturaa. Miksi minun pitäisi myydä perheasunto ja muuttaa pienempään? Miksi minun pitäisi alistua johonkin viikko-viikko-systeemin lasten kanssa? Miksi minun pitäisi jaksaa arkea ihan yksin ja hoitaa ihan kaikki asiat itse?
Niin kauan kuin mies tyydyttää minut aina halutessani eikä kanna kotiin lehtolasta tai tauteja, minulle on ihan sama, jos hän jossain baarin käymälässä joskus polkaisee jotain haahkaa.
Baarin käymälä haahka on tietysti eri asia kun rinnakkainen seksisuhde,yleensä nämä miehet etsivät itselleen rakastajatarta,eli on tunne mukana.Tuovat lahjoja ja kukkia,ostavat koruja ja vaatteita.
Voi sinua tyttörukkaa. Ymmärräthän, että ei se mies vaimoaan jätä. Etsi joku joka on olemassa ihan vain sinua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei kyse ole elintasosta, sillä minä olen se paremmin tienaava eikä minun elämäni tästä juuri muuttuisi elintason suhteen, vaikka eroaisin.
Sen sijaan en ymmärrä, miksi minun pitäisi muljata koko elämäni sen takia, että mies käy panemassa jotain satunnaista sutturaa. Miksi minun pitäisi myydä perheasunto ja muuttaa pienempään? Miksi minun pitäisi alistua johonkin viikko-viikko-systeemin lasten kanssa? Miksi minun pitäisi jaksaa arkea ihan yksin ja hoitaa ihan kaikki asiat itse?
Niin kauan kuin mies tyydyttää minut aina halutessani eikä kanna kotiin lehtolasta tai tauteja, minulle on ihan sama, jos hän jossain baarin käymälässä joskus polkaisee jotain haahkaa.
Baarin käymälä haahka on tietysti eri asia kun rinnakkainen seksisuhde,yleensä nämä miehet etsivät itselleen rakastajatarta,eli on tunne mukana.Tuovat lahjoja ja kukkia,ostavat koruja ja vaatteita.
Voi sinua tyttörukkaa. Ymmärräthän, että ei se mies vaimoaan jätä. Etsi joku joka on olemassa ihan vain sinua varten.
En odotakaan miehen jättävän vaimoaan.Itse saan kaikkea.Mies on älykäs ja tasokas,opin häneltä niin paljon kaikkea ja kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että uskollisuus on vähän yhtä vanhanaikaista kun ikuisesti kestävä avioliitto. Nykyään eroaminen on aika arkista, seuraavaksi varmaan vieraissa juokseminen. Eikä siis kummassakaan ole mitään pahaa. Nykyään voi entistä avoimemmin pohtia sitä, mitä miltäkin asialta ja ihmiseltä haluaa. Jos toteaa ,että haluaa vaikkapa elintasoa ja lapsiarjen jakamista, niin sitten voi hyvin olla että pettäminen ei tunnu niin pahalta kun saa siitä huolimatta mitä oikeasti suhteelta haluaa. Kyllä mä ainakin valitsisin sen siivoavan ja lapsia hoitavan -mutta petollisen miehen uskollisen laiskurin sijaan.
Sanat pettäjä ja petetty on niin latautuneita, ettei tästä voi oikein edes puhua puolueettomasti. Voihan hyvin olla, että pettäjä on se joka on joutunut henkisesti jätetyksi omassa parisuhteessaan. Voi olla, että petetyllä on henkinen yliote ja pettämistä joutuu hyvittelemään kohtuuttomilla tavoilla.
Ja eihän tuo diili pettäjällekään ole mikään yksinkertainen. Pahimmillaan saa elatusmaksuja maksettavakseen, tai joutuu mukaan ylimääräisiin draamakuvioihin, pettäjän rakastaja (tai hänen puoliso) saattaa vainota, lapset eivät katso enää samalla kunnioituksella ja asettuvat petetyn puolelle yms.
Todella hyvä vastaus! :)
Te,jotka olette välittömästi eroamassa jos syrjähyppyyn hairahtuu,onko se todella niin paha asia että sen vuoksi kannattaa myllertää ihan koko elämä? Pahin asia mitä voitte kuvitella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei naiset,kuinka monen mies on tänään myöhään töissä(ylitöissä)..palaverit jne😃
Ei voi tietää kun työt ei ole vielä loppuneet, mutta epäilen että ei se siellä mitään palaveria pidä kenenkään kanssa.
Yksi kaveri(mies) muuten kertoi,että oli kurja valehdella aikoinaan(ei ollut kännyköitä)kun vaimot soitti työpaikalle..ja kyseli miehen perään..se on nyt käymässä tuolla toisella osastolla jne..mies ei ollut töissä lainkaan
On varmasti ikävä valehdella,mutta miksi ihmeessä rouvat soitteli perään työpaikalle ja kyttäsivät?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei naiset,kuinka monen mies on tänään myöhään töissä(ylitöissä)..palaverit jne😃
Ei voi tietää kun työt ei ole vielä loppuneet, mutta epäilen että ei se siellä mitään palaveria pidä kenenkään kanssa.
Yksi kaveri(mies) muuten kertoi,että oli kurja valehdella aikoinaan(ei ollut kännyköitä)kun vaimot soitti työpaikalle..ja kyseli miehen perään..se on nyt käymässä tuolla toisella osastolla jne..mies ei ollut töissä lainkaan
On varmasti ikävä valehdella,mutta miksi ihmeessä rouvat soitteli perään työpaikalle ja kyttäsivät?!
Niinpä,tietysti jos on jotain tärkeää asiaa tai kysyttävää,tai sitten epäily että se mies on toisen naisen kanssa/pettää!mutta jos on oikeasti tyytyväinen elämäänsä ja riittää se lapsiperhearki ja mies on apuna(taloudellinen) niin ei silloin ole väliä onko sillä miehellä rakastajatar niin ei tarvitse perään soitella.
Harva nainen sen kyllä kestää toisen naisen ja
pettämisen.Toiset naiset saa tosi isot kiksit siitä,että tietää,että vaimo odottaa kotona ja samaan aikaan se mies on sun tu**un kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarin käymälä haahka on tietysti eri asia kun rinnakkainen seksisuhde,yleensä
Niin, sulla on vielä paljo opittavaa.
Kun siskoni miehelle sanoo päin naamaa, että nyt kyllä valehtelet niin hän suuttuu! Että nyt hän ei enää,jaksa kuunnella näitä perättömiä syytöksiä. Sanoin sitten miehelle sitten, että en oo koskaan nähnyt ihmistä, joka suuttuu kun hänen valheitaan ei uskota. Mies häipyi paikalta. Ei keksinyt enää mitään vastaväitteitä.
Mitäkähän se ukko tuntee nyt sisällään? Olis kiva olla ajatusten lukija.
Halutaan grillata niitä kunnes niiltä järki lähtee.
Taloudellisesti ei olisi järkevää erota. Ollaan tehty miehen kanssa sopimus että pysytään raha-asioiden takia naimisissa mutta molemmat saa käydä vieraissa miten paljon huvittaa
Jätin ja jätin petturin lapsenkin. Oli todella vaikeaa, mutta sen arvoista. Mies teki elämästäni helvettiä
Jätin jo.
Jos joku sen vanhan lerpan saa vielä käyttökuntoon niin saa pitää. Nauran massieni kera, nuorikko tulee yllättymään katkerasti. Sitä saa mitä tilaa.
Jättäisin jos tulisi tietoon. Saisi mennä ihan mielellään enkä kaipaisi.
Mun miesystävän vaimo (kuulostaapa oudolta kirjoitettuna!) ei halua erota varmaankaan rahan takia. Mies on saanut perintöä aika mukavasti eikä vaimolle jäisi eron sattuessa mitään siitä. Joutuisi varmaa muuttamaankin ja siitä on vaivaa etenkin lasten kanssa.
Minä en rahan perässä ole. Toki saan niistä nauttia sen aikaa kuin mitä tämä kestää.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ei tietääkseni petä mutta en pitäisi pieniä sivusuhteita mitenkään vakavana juttuna. En koe, että mies kuluu muiden kanssa ja voisin aivan hyvin suoda hänelle tällaisen. Ymmärrän kyllä olevani vähemmistössä.
Ongelmaksi tossa tulee seksitaudit. Kondomi ei suojaa kaikilta taudeilta.
Ja sitten voi tulla myös perinnönjakoon lehtolapsia tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että tosi monella syy on elintaso. Ja sitten on tietysti niitä puusilmiä joiden miehet pystyvät selittämään mustan valkoiseksi ja muijat kritiikittömästi uskoo kaiken ja antaa sadatta kertaa anteeksi
Tämä. Tavallinen perusmuija tarvitsee miehen rahoja.
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Teillä on omaisuutta ja miehellä onkin sitten yllätyslapsia eikä sun lapset saakaan kaikkea.