Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset,kertokaa miksi ette jätä pettäviä miehiänne?

Vierailija
20.01.2017 |

Kertokaa ne syyt,miksi ette jätä sitä kus***ätä?

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se kiihottaa minua,tietää että mieheni saa muitakin naisia ja he saavat sitä tajunnanräjäyttävän hyvää seksiä mieheltäni,jota vilpittömästi toivoisin monen muunkin pääsevän kokemaan itseni lisäksi! Ja koska seksi on vain seksiä. Pidempi suhde saman naisen kanssa kiellyttyjen listalla.

Tämän lisäksi,meillä täydellinen,juuri meidän näköinen elämä,minä saan mieheltä kaiken mitä haluan ja hän minulta.

Vierailija
2/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kysyt kun itsa vastaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ne syyt,miksi ette jätä sitä kus***ätä?

Varmaan samasta syystä kuin miehet ei jätä pettäviä naisiansa. Yleistystä molemmin puolin.

Vierailija
4/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia..

Vierailija
5/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi kysyt kun itsa vastaat?

En kyllä ollut ap,tuossako kaikki mitä sinulla on annettavaa tähän keskusteluun?

Vierailija
6/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto, lapset, raha, status, seksi. Siinä kai ne tärkeimmät. Ja ainahan sitä voi ottaa myös itselleen pienen sivusuhteen. Siitäkös se mies saa taas pontta pistää parastaan avioliitossa ja makkarissa, kun vaimoa käy joku muukin liehittelemässä... 

Vierailija
7/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole itsekunnioitusta. He rakastavat alistamista ja nöyryyttämistä.

Alistamista kyllä rakastan,näissä asioissa. Muussa elämässä olen perinteisten sukupuoliroolien kannalla,itsekunnioitus todellakin löytyy eikä minun yli kävellä.

T.1

Vierailija
8/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto, lapset, raha, status, seksi. Siinä kai ne tärkeimmät. Ja ainahan sitä voi ottaa myös itselleen pienen sivusuhteen. Siitäkös se mies saa taas pontta pistää parastaan avioliitossa ja makkarissa, kun vaimoa käy joku muukin liehittelemässä... 

Tämä totta myös meidän tapauksessa ;)

1

Vierailija
9/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei tietääkseni petä mutta en pitäisi pieniä sivusuhteita mitenkään vakavana juttuna. En koe, että mies kuluu muiden kanssa ja voisin aivan hyvin suoda hänelle tällaisen. Ymmärrän kyllä olevani vähemmistössä.

Vierailija
10/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että tosi monella syy on elintaso. Ja sitten on tietysti niitä puusilmiä joiden miehet pystyvät selittämään mustan valkoiseksi ja muijat kritiikittömästi uskoo kaiken ja antaa sadatta kertaa anteeksi

Vierailija
11/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei tietääkseni petä mutta en pitäisi pieniä sivusuhteita mitenkään vakavana juttuna. En koe, että mies kuluu muiden kanssa ja voisin aivan hyvin suoda hänelle tällaisen. Ymmärrän kyllä olevani vähemmistössä.

Vastaa täysin minun ajatusmaailmaa,ei se maailma siihen kaadu jos sopivan paikan tullen harrastaa seksiä toisen kanssa. Hienoa kuulla että on muitakin hieman normaalia kevyemmin suhtautuvia tämän asian tiimoilla.

Vierailija
12/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kyllä petä, mutta jos pettäisi niin ei se minua häiritsisi, kunhan minäkin saisin sitten vastavuoroisesti käydä vieraissa.

Vierailija
13/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia ei miestä vaihtamalla parane, miksi nähdä vaivaa. Kaikki miehet pettävät, jos/kun on tilaisuus.

Vierailija
14/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vihjaillut miehelle että voisi käydä sutimassa jotain. Vauvan synnyttyä meillä on ollut seksiä ehkä kolme kertaa ja lapsi on kohta vuoden. Yövalvomiset ja väsymys sekä sairastelut ja stressi vaativat veronsa. Mua ei seksi kiinnosta juuri nyt joten mies saisi käydä panemassa muualla jos haluaa. Ei ole halunnut (kai) ja jotenkin olen kuitenkin ylpeä.

Vierailija
15/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Money, money, money... It's so funny...

Vierailija
16/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vastauksia:)

Eikö koskaan ole tullut pelkoa,että lähteekin jonkun näiden naisten matkaan ja ero tulee?

Nainen vaikka olisi joko rikas/nuori/erittäin kaunis ja kiva?

Miehen ei esim.tarvitsi riskeerata ainakaan taloudellisesti,jos nainen olisi rikas.

Jotkuthan eroavat vasta kun lapset ovat tarpeeksi isoja.

Vierailija
17/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän melko lailla varmuudella, ettei mies ole koskaan pettänyt, toki vannomatta paras. Meillä minä olen se petturi, mies vakavasti sairas ja osin tästä tilanteesta johtuen olen ajautunut tilanteeseen, jossa mulla on rakastajatar. Mitään muuta hän ei kyllä ole, meillä on vaan seksiä...

Vierailija
18/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaihtamalla parane. Kolmas pettäjä ukko kierroksessa. Tämän kanssa nyt sitten käydään traumat, lapsuus ja aikuiseksi kasvaminen yhdessä läpi. Jos ei siitä aikuistu, vaihdan naisiin kun ikää on 40+.

Vierailija
19/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole itsekunnioitusta. He rakastavat alistamista ja nöyryyttämistä.

Alistamista kyllä rakastan,näissä asioissa. Muussa elämässä olen perinteisten sukupuoliroolien kannalla,itsekunnioitus todellakin löytyy eikä minun yli kävellä.

T.1

Ei kai siinä mitään väärää ole. Toiset nauttivat tossuna olosta ja muiden pilkasta.

Vierailija
20/122 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättäisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän