Naiset,kertokaa miksi ette jätä pettäviä miehiänne?
Kertokaa ne syyt,miksi ette jätä sitä kus***ätä?
Kommentit (122)
Jätän heti jos sellainen asia tulee tietooni. Siinä ei paina lapset, raha tai maine, pettäjä lähtee välittömästi.
Vaimona kuin kuramattona olemista(mies nöyryyttää pettämällä)johon mies pyyhkii jalkansa kotiovella.
Seksi ei siis ole tarpeeksi hyvää oman vaimon kanssa.Minä en ikinä hyväksyisi että mieheni pettää,silloin saa lähteä.
Kukaan ystävistäni ei ole onnellinen keillä on ollut pettämistä miehen puolelta liitossa.Ero tullut loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten takia..
Tuollaisen parisuhdemallin haluat lapsillesi opettaa? Ei ne lapset tyhmiä ole, takuulla huomaavat jonkin olevan pielessä.
Aivan.Aikuisena nämä lapset siitä sitten kärsivät,elleivät jo nuorempana,kun saavat tietää mitä isi tekee.
Lapset, rakkaus, yhteinen elämä ja yritys. Siinä kai pääasialliset syyt, joiden takia jatkoin suhdetta uskottomuuden jälkeen. Toisaalta myös ymmärsin pettämiseen johtaneet syyt.
Toista kertaa en anteeksi anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten takia..
Tuollaisen parisuhdemallin haluat lapsillesi opettaa? Ei ne lapset tyhmiä ole, takuulla huomaavat jonkin olevan pielessä.
Aivan.Aikuisena nämä lapset siitä sitten kärsivät,elleivät jo nuorempana,kun saavat tietää mitä isi tekee.
Mistä lapset sen tietäisi kenekä kanssa vanhemmat harrastaa seksiä harrastavatko sitä vain yhdessä vai joskus muidenkin kanssa?
Minulla ei kyse ole elintasosta, sillä minä olen se paremmin tienaava eikä minun elämäni tästä juuri muuttuisi elintason suhteen, vaikka eroaisin.
Sen sijaan en ymmärrä, miksi minun pitäisi muljata koko elämäni sen takia, että mies käy panemassa jotain satunnaista sutturaa. Miksi minun pitäisi myydä perheasunto ja muuttaa pienempään? Miksi minun pitäisi alistua johonkin viikko-viikko-systeemin lasten kanssa? Miksi minun pitäisi jaksaa arkea ihan yksin ja hoitaa ihan kaikki asiat itse?
Niin kauan kuin mies tyydyttää minut aina halutessani eikä kanna kotiin lehtolasta tai tauteja, minulle on ihan sama, jos hän jossain baarin käymälässä joskus polkaisee jotain haahkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä vastauksia:)
Eikö koskaan ole tullut pelkoa,että lähteekin jonkun näiden naisten matkaan ja ero tulee?
Nainen vaikka olisi joko rikas/nuori/erittäin kaunis ja kiva?
Miehen ei esim.tarvitsi riskeerata ainakaan taloudellisesti,jos nainen olisi rikas.
Jotkuthan eroavat vasta kun lapset ovat tarpeeksi isoja.
Eipä oikeastaan. Tiedän että jonkinlainen riski kai siihen on aina olemassa kun ihmisiä ollaan,mutta tämä on kuitenkin yhteinen halu ja tahto ja tahto myös olla yhdessä vaikka sivusuhteita olisikin. Rahan takia ei meillä kummallakaan ole tarvetta lähteä toisen mukaan. Meillä on toisillemme edelleen paljon uutta annettavaa vaikka pitkä yhteinen taival takana. Molemmilla terve itsetunto ja sen tiedostamme että aina löytyy joku joka voi olla kauniimpi/komeampi tmv,mutta kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten takia..
Mistä lapset sen tietäisi kenekä kanssa vanhemmat harrastaa seksiä harrastavatko sitä vain yhdessä vai joskus muidenkin kanssa?
Joskus se isi on niin hölmö,että tuo naisen kotiinsa ja tuleekin yllätetyksi.
T:tytär
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten takia..
T:tytär
Ja joskus se isi on niin hölmö, että joku on ne nähnyt niin että kylillä juorutaan ja koulussa puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole itsekunnioitusta. He rakastavat alistamista ja nöyryyttämistä.
Alistamista kyllä rakastan,näissä asioissa. Muussa elämässä olen perinteisten sukupuoliroolien kannalla,itsekunnioitus todellakin löytyy eikä minun yli kävellä.
T.1
Ei kai siinä mitään väärää ole. Toiset nauttivat tossuna olosta ja muiden pilkasta.
Höpöhöpö. Tässä kukaan tossuna ole. Tiedostan toki sen että löytyy hyvin kapeakatseisia/ahdasmielisiä/musta-valkoisesti ajattelevia kuten ehkä sinä,mutta sellaisten ihmisten mielipiteet on helppo jättää omaanarvoonsa. Sinä elät ja ajattelet tavallasi,minä tavallani ja pääasia kai että kaikki onnellisia ja tyytyväisiä elämäänsä. :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei kyse ole elintasosta, sillä minä olen se paremmin tienaava eikä minun elämäni tästä juuri muuttuisi elintason suhteen, vaikka eroaisin.
Sen sijaan en ymmärrä, miksi minun pitäisi muljata koko elämäni sen takia, että mies käy panemassa jotain satunnaista sutturaa. Miksi minun pitäisi myydä perheasunto ja muuttaa pienempään? Miksi minun pitäisi alistua johonkin viikko-viikko-systeemin lasten kanssa? Miksi minun pitäisi jaksaa arkea ihan yksin ja hoitaa ihan kaikki asiat itse?
Niin kauan kuin mies tyydyttää minut aina halutessani eikä kanna kotiin lehtolasta tai tauteja, minulle on ihan sama, jos hän jossain baarin käymälässä joskus polkaisee jotain haahkaa.
Baarin käymälä haahka on tietysti eri asia kun rinnakkainen seksisuhde,yleensä nämä miehet etsivät itselleen rakastajatarta,eli on tunne mukana.Tuovat lahjoja ja kukkia,ostavat koruja ja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alistamista kyllä rakastan,näissä asioissa. Muussa elämässä olen perinteisten sukupuoliroolien kannalla,itsekunnioitus todellakin löytyy eikä minun yli kävellä.
T.1
Ei kai siinä mitään väärää ole. Toiset nauttivat tossuna olosta ja muiden pilkasta.
Höpöhöpö. Tässä kukaan tossuna ole. Tiedostan toki sen että löytyy hyvin kapeakatseisia/ahdasmielisiä/musta-valkoisesti ajattelevia kuten ehkä sinä,mutta sellaisten ihmisten mielipiteet on helppo jättää omaanarvoonsa. Sinä elät ja ajattelet tavallasi,minä tavallani ja pääasia kai että kaikki onnellisia ja tyytyväisiä elämäänsä. :)
Säälittävää. Nautitko myös sukupuolitaudeista ja lehtolapsista eli äpäristä?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on pieni totuus omalla kohdalla. Olen kokeillut suhdetta kilttimieheen, mutta en vaan saa siitä mitään. Olen melko itsenäinen ja hallitseva persoona, en mikään helppo kumppani ja tämä, että toinen heilastelee muita naisia, on kaiken kivun keskellä jotenkin tarpeellista. Hullulta se minustakin kuulostaa, mutta tällainen vaan olen. Välillä häiritsee kuitenkin se, että miehelle tarpeellista on juurikin pitää muita minulta salassa. Siinä se jännitysmomentti mitä hän tarvitsee. Minä taas haluaisin että ihan avoimesti voisi kertoa minulle asioista. Ei kai sitä sitten pettämiseksi luettaisi, mutta saisin siitä vielä enemmän jotain ja kuitenkin meidän suhde voisi silloin paremmin, koska mies kuitenkin tuntee jotain syyllisyyttä touhuistaan ja sitten purkaa sitä turhaa minuun.
Mies ei jättänyt minua kun jäin sivusuhteesta kiinni. Annoin option ja pyysin, että kertoo kun se on käytetty. Vielä ei ole kertonut. Sitten olisimme tasoissa.
Olisin pettävän mieheni kanssa sen takia, koska rakastan häntä ja on yhteinen lapsi. Antaisin ehkä kerrasta anteeksi, mutta toista kertaa en. Jos joku sanoo ettei rakkaus ja yhteinen lapsi ole syy olla jättämättä niin ei se periaatteessa olekkaan, mutta jos rakastan miestäni niin en osaisi kuvitella samanlaista tunnetta tai elämää jonkun muun kanssa, vaikka sisimmissäni tiedän sellaisen jostain löytyvät, mutta jos ei yksinkertaisesti jaksa etsiä parempaa, jos nyt on jo muuten hyvä olla lukuunottamatta sitä pettämistä?
En tosiaankaan hyväksy pettämistä ja antaisin anteeksi vain kerrasta kunnon pettämisestä.. Kostaisin sen varmaan salaa mieheltäni niin sen takia saisin jonkun mielen rauhankin sille siksi aikaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarin käymälä haahka on tietysti eri asia kun rinnakkainen seksisuhde,yleensä nämä miehet etsivät itselleen rakastajatarta,eli on tunne mukana.Tuovat lahjoja ja kukkia,ostavat koruja ja vaatteita.
Itse miehenä otan vaan tasokkaita rakastajattaria.Tiukkoja,kauniita ja pukeutuvat laadukkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten takia..
T:tytärJa joskus se isi on niin hölmö, että joku on ne nähnyt niin että kylillä juorutaan ja koulussa puhutaan.
Eikö silloin satuta enemmän ne juorut kuin se mitä isä tekee. Minusta tuollaisia asioita ei kannata juoruta takanapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.1
Säälittävää. Nautitko myös sukupuolitaudeista ja lehtolapsista eli äpäristä?
Säälittävää on kuvitella ettei aikuinen ja vastuullinen mies osaisi huolehtia ehkäisystä.
Raha ja yhteinen talous. Niin kauan kun mies tienaa naista enemmän on vaan siedettävä kaikenlaista hakkaamista ja pettämistä.
Niin se vain on :D