Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh, Tinder-miehellä Mikki Hiiri-lakanat sängyssä!!

Vierailija
20.01.2017 |

Kuulostan varmaan turhamaiselta, mutta kertokaa mielipiteenne. Olen kirjoitellut erään todella komean Tinder-kundin kanssa jo pari viikkoa ja eilen sit käytiin treffeillä. Mies on sellainen todella karskinkomea sänkiparta ja miehinen mies, vähän sellainen kirveellä veistetty, lihaksikas. Juuri sellainen, joka saa sukkani pyörimään jaloissa. Koko illan kihelmöi, kun käytiin syömässä ja kun hän pyysi kotiinsa "kahville", niin olin ihan valmista kauraa. Kämppäkin oli tosi siisti ja vähän sillai äijämäisesti sisutettu. No hommat eteni aina seksitouhuihin asti siinä suudellessa ja hivellessä mies nykäisi leveästä sängystään päiväpeiton pois ja mitä alta paljastuikaan....Mikki Hiiri-lakanat! Sellaiset tosi kulahtaneet ja vanhat, joissa oli miljoona Mikki Hiirtä. En vaan voinut mitään, mutta se oli mulle totaalinen tur-off ja mietin niitä lakanoita koko seksin ajan enkä nauttinut juurikaan. Miten tuollaisella MIEHELLÄ voi olla jumankauta Mikki Hiiri-lakanat?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullako ei sitten ole Muumi-mukeja kotona?

Vierailija
22/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää plussaa tuollainen tosiaan! Osoittaa huumoritajua ja leikkimielisyyttä :D

Niinpä, minun mielestäni tuo olisi ollut vain hauskaa ja miehen pisteet olisivat nousseet roimasti :D

Helppo noin on sivusta sanoa, mutta jos mies on tosiaan yli 40 ja muuten maskuliininen ja mielikuvat luotu sen mukaan, niin kyllä Mikki Hiiret saattaa aika isolta kontrastilta tuntua. Nainen tuskin sai orgasmiakaan tämän jälkeen. Aika syvissä vesissä uidaan nyt.

Minulla on tavalliset petivaatteet, mutta jos suhde kaatuisi väärään lakanavalintaan niin en kokoisi jääneeni mistään paitsi. Ja pääsihän ko. mies jo panemaan eli asia hoidettu. PS. Mieluummin Mikkiä kuin monen naisen IKEA- ja Pentik-höpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ihan kamalaa, jos miehellä on huumorintajua. Toivottavasti hän löytää parempaa seuraa.

Vierailija
24/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehetkin osaamme paskatestien tekemisen naisille.

Vierailija
25/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne on sen omat. Minua ällötti kun menin exän luo ekaa kertaa ja siellä oli mielettömän ihanat lakanat, minun makuuni siis. Jotenkin vaan ne perhoset ja kukkaset ei ollu miehen tyylisiä eli sen entinen tyttöystävä oli ne ostanut. Tavallaan hölmöä miettiä sen kummempaa, jos ne sentään on puhtaat, mutta tuli olo että olen toisen naisen sängyssä.

Vierailija
26/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä sängyssä vanhat muumilakanat. Lasten lakanoita on aikuisenakin tullut ostettua, kun niissä on hauskemmat kuvat. Kukin eläköön oman makunsa mukaan. En mä jaksaisi ruveta sisustamaan. Jos haluan ison palmun nurkkaan, hankin sellaisen. Jos haluan laittaa jotain outoa seinälle, niin laitan. Koti on elämistä varten. Näyttelyt on erikseen. En tykkää hienosti sisustetuista paikoista, joissa tuntuu siltä, ettei uskalla edes hengittää. En ymmärrä edes, miksi astioiden pitäisi olla samanlaisia tai edes tietynlaisia. Mä juon vanhoista lasipurkeista. Musta ne on yhtä hyviä kuin juomalasit, joita en ole viitsinyt ostaa lisää. Mulla on hieno shottilasisettikin (vanhoja kaprispurkkeja).

Jos tämä on jollekulle turn-off, niin hyvä kun asia paljastui heti. En sopisi yhteen ihmisen kanssa, jolle kotini on turn-off.

M30

Vierailija
27/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään parinmuodostus on mennyt hankalaksi.

Mä en voi uskoa että tämä on oikeasti tottakaan! Tai voin. Nykynaiset on ihan uskomattomia.

Mitä ihmettä te etsitte? Ihmistä vai lakanoita!

Herätys nyt ja valoja päälle.

Jos tässä joku ei ansaitse toista se on ap.

T. Naimisissa oleva Nainen 41v

Vierailija
28/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelottaisi, onko deitti psykopaattisarjamurhaaja jos ekoilla treffeillä päätyy toisen kotiin sekstailemaan. Ei siinäkään mitään väärää ole tietenkään. Mutta Mikki Hiiret olisi vain helpotus :D

Vierailija
29/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eka mieheni oli juuri samanlainen. Sain kuulemma vertailla häntä "onko hän mies vai mikkihiiri". Olihan hän mies verrattuna siimahäntäiseen sarjakuvahahmoon nähden ainakin =)

Ota asia huumorilla tai osta uudet lakanat ja pyydä hävittämään vanhat mikkihiiret (älä  osta  kuitenkaan Tom of Finland -lakanoita :D   )

Miehelläni oli Vili Vilperi tms. pussilakanat ja jotkut toiset piirroshahmolakanat. Yhteenmuuttaessa hän halusi heittää ne roskiin, mutta halusin toiset säästää. Itselläni on myös lapsuudesta yksi pussilakana ja tyynynpäällinen jemmassa, jos meille joskus lapsia siunaantuu niin heille kierrätyksenä. Muuten en säilö mitään turhaa, mutta halusin säästää nämä :)

Vierailija
30/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan naiset keräilevät muumimukeja ja pukeutuvat minnihiiri-yöpaitoihin ja snoopy-rintsikoihin.

Vierailija
31/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että monelle naiselle olisi helpompi tapaus mikkihiirimies jolla on tinderlakanat. Siis lapsimies jolla kulissit kunnossa. Ehkä mieskin tarvitaan siksi kun se nyt yleensä pitää olla. Kamalaa jos sillä on oma persoonallisuus.

Vierailija
32/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alttarilla Ruotsi -sarjan nainenko siellä? Se, joka järkyttyi miehen Ikea-kassista sanattomaksi? Mä en käsitä edelleenkään, miksei sellaista kassia saa käyttää muutossa. AP, voitko selittää?

Vierailija
33/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit alttarilla Ruotsi -sarjan nainenko siellä? Se, joka järkyttyi miehen Ikea-kassista sanattomaksi? Mä en käsitä edelleenkään, miksei sellaista kassia saa käyttää muutossa. AP, voitko selittää?

Mikäs tämä juttu on? :D

Vierailija
34/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs hamsterijulisteet?

Vierailija
35/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette nyt ymmärrä jutun pointtia. Tässä on nyt tapahtunut sama efekti, kuin että jos James Bond riisuituisi mustasta puvustaan ja valkoisen kauluspaidan alla olisi pinkit rintaliivit. Mielikuva, odotusarvo ja totuus eivät ole täsmänneet.

Vierailija
36/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiko mies lakanoille?

Vierailija
37/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan naiset keräilevät muumimukeja ja pukeutuvat minnihiiri-yöpaitoihin ja snoopy-rintsikoihin.

Työntävät myös kaalimatoja, delfiinejä ja myyriä sisäänsä.

Vierailija
38/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meettekö ekan tapaamiskerran jälkeen sänkyyn niiden tinder-seurojenne kanssa? Vai oliko se juuri pointti siinä touhussa? Paljon kaatoja?

Vierailija
39/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meettekö ekan tapaamiskerran jälkeen sänkyyn niiden tinder-seurojenne kanssa? Vai oliko se juuri pointti siinä touhussa? Paljon kaatoja?

"meettekö ekan tapaamiskerran jälkeen sänkyyn..." Hih hih, siehän hupiukko oot :D Luuletko, että Tinderissä vaihdellaan kiiltokuvia?

Vierailija
40/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on mietityttänyt myös tämä asia, koska minunkin lakanani ovat pääosin tuollaisia lasten lakanoita. Tämä johtuu siitä, että olen saanut niitä lahjaksi äidiltäni ja tietenkin kaksin kappalein, koska seurustelin tuolloin ja silloinen tyttöystäväni tykkäsi tuollaisista lakanoista, joten tottakai äitini osti niitä meille lahjaksi. No lakanat jäi minulle, eikä uusiakaan viitsi ostaa kun vanhoja on monet jäljellä. 

Eipä kukaan ole kehdannut vielä mitään sanoa paitsi yksi sanoi söpöiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi