Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh, Tinder-miehellä Mikki Hiiri-lakanat sängyssä!!

Vierailija
20.01.2017 |

Kuulostan varmaan turhamaiselta, mutta kertokaa mielipiteenne. Olen kirjoitellut erään todella komean Tinder-kundin kanssa jo pari viikkoa ja eilen sit käytiin treffeillä. Mies on sellainen todella karskinkomea sänkiparta ja miehinen mies, vähän sellainen kirveellä veistetty, lihaksikas. Juuri sellainen, joka saa sukkani pyörimään jaloissa. Koko illan kihelmöi, kun käytiin syömässä ja kun hän pyysi kotiinsa "kahville", niin olin ihan valmista kauraa. Kämppäkin oli tosi siisti ja vähän sillai äijämäisesti sisutettu. No hommat eteni aina seksitouhuihin asti siinä suudellessa ja hivellessä mies nykäisi leveästä sängystään päiväpeiton pois ja mitä alta paljastuikaan....Mikki Hiiri-lakanat! Sellaiset tosi kulahtaneet ja vanhat, joissa oli miljoona Mikki Hiirtä. En vaan voinut mitään, mutta se oli mulle totaalinen tur-off ja mietin niitä lakanoita koko seksin ajan enkä nauttinut juurikaan. Miten tuollaisella MIEHELLÄ voi olla jumankauta Mikki Hiiri-lakanat?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tartte,miten niin,kukat kuoli.Minä tunnen miehisiä miehiä joilla on paljon fiksumpi viherpeukalo kuin mulla.Esim. nykyinen avomieheni.En tarkoittanut,että pelkkä kukat kirjat ja katti.Tarkoitin että ne on myönteistä ihmisessä.Voi se silti olla yhden yön suhde,mutta kissavihaajan tai kirjavihaajan kanssa meen tuskin yhdenkään yön juttuun,jos siis olisin vapaa.

Vierailija
62/69 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lakanat ovat ongelma, niin mitähän tuumaisit hänen ensimmäisestä syrjähypystään?

Sen vielä sietäisi, koska mies jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lakanat ovat ongelma, niin mitähän tuumaisit hänen ensimmäisestä syrjähypystään?

Todella oleellinen huomio näin n. 9kk viimeisen vastauksen jälkeen!

Vierailija
64/69 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella oleellinen huomio näin n. 9kk viimeisen vastauksen jälkeen!

Ilmeisesti Mikki Hiiren päällä laitettu alulle muutankin kuin ihmissuhdesotkua, koska vastaus nyt 9kk jälkeen.

Vierailija
65/69 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, sillä voi olla kaapissa myös Aku Ankka henkselit!

Vierailija
66/69 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli täydellistä, mutta kun etsimällä etsi, niin yhden häiritsevän jutun keksi. Tsemppiä, takaisin vain Tinderiin, jos sattuisi löytymään vielä parempi, toki silläkin voi olla vaikka Aku Ankka -lamppu katossa, mut hei, sit voi taas etsiä uuden ja vähän paremman 👍

Vierailija
67/69 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaan tuntuu että onko nyt kaikki ihan kohdillaan, jos 40 mies nukkuu Mikki Hiiri-lakanoissa :) Kun kaikki muu on kuitenkin hyvällä maulla sisustettu.

AP

Itse olen 50+ nainen ja rakastan vaaleanpunaista minion-lakanaani.

Vierailija
68/69 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistäsi päätellen sinulle olisi pitänyt olla ilmeisesti jotkut Justin Bieber -lakanat.

Vierailija
69/69 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstistäsi päätellen sinulle olisi pitänyt olla ilmeisesti jotkut Justin Bieber -lakanat.

No johan oli kommentti! Vaivauduit sitten tämän vuoksi vanhaan ketjuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme