Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh, Tinder-miehellä Mikki Hiiri-lakanat sängyssä!!

Vierailija
20.01.2017 |

Kuulostan varmaan turhamaiselta, mutta kertokaa mielipiteenne. Olen kirjoitellut erään todella komean Tinder-kundin kanssa jo pari viikkoa ja eilen sit käytiin treffeillä. Mies on sellainen todella karskinkomea sänkiparta ja miehinen mies, vähän sellainen kirveellä veistetty, lihaksikas. Juuri sellainen, joka saa sukkani pyörimään jaloissa. Koko illan kihelmöi, kun käytiin syömässä ja kun hän pyysi kotiinsa "kahville", niin olin ihan valmista kauraa. Kämppäkin oli tosi siisti ja vähän sillai äijämäisesti sisutettu. No hommat eteni aina seksitouhuihin asti siinä suudellessa ja hivellessä mies nykäisi leveästä sängystään päiväpeiton pois ja mitä alta paljastuikaan....Mikki Hiiri-lakanat! Sellaiset tosi kulahtaneet ja vanhat, joissa oli miljoona Mikki Hiirtä. En vaan voinut mitään, mutta se oli mulle totaalinen tur-off ja mietin niitä lakanoita koko seksin ajan enkä nauttinut juurikaan. Miten tuollaisella MIEHELLÄ voi olla jumankauta Mikki Hiiri-lakanat?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että monelle naiselle olisi helpompi tapaus mikkihiirimies jolla on tinderlakanat. Siis lapsimies jolla kulissit kunnossa. Ehkä mieskin tarvitaan siksi kun se nyt yleensä pitää olla. Kamalaa jos sillä on oma persoonallisuus.

Loistava idea muuten. Saisikohan jostain Tinder-lakanoita? 

42/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just nyt ikean sellaset lasten sydänlakanat. Toisessa peitossa joku vaalea lakana. Mieti, eri pariakin vielä.

En käsitä tätä lakanavimmaa, sama se mitkä siinä on kunhan on mukavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha, taidan käydä heti ostamassa omat. Kyllä naisilla on hankalaa. Porukoilla taisi olla yhet barbilakanat. Ja eikun turhamaisia kanoja deittailemaan. Mullakin on tätä parransänkeä ja lihaksistoa näes ;) ;) ;)

Mä lyön vetoa, ettei se kundi edes tiennyt itse käyttävänsä mikkihiirilakanoita, on varmaan jo vuosia sitten unohtanut mitä niissä kuoseissa oikein on. Huomaa! Mitä karskimpi kaveri, sitä vähemmän häntä kiinnostaa lainkaan, jonkun lakanojen yksityiskohdat. Hän näkee niissä vain lakanat, ei kuvaa.

Voikun olisi päässyt näkemään sun venahtaneen naaman, kun huomasit ne lakanat. :D Jätkä on varmaan ihmetellyt, miksi hetki sitten kuumana käynyt pirkko, muuttui seksin ajaksi lasikatseiseksi nukeksi. 

Vierailija
44/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
45/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette nyt ymmärrä jutun pointtia. Tässä on nyt tapahtunut sama efekti, kuin että jos James Bond riisuituisi mustasta puvustaan ja valkoisen kauluspaidan alla olisi pinkit rintaliivit. Mielikuva, odotusarvo ja totuus eivät ole täsmänneet.

Mielikuva ja odotusarvo kuuluvat mainonnan piiriin. Tuotteen hankkinut luulee usein saavansa sen mitä luvataan, ja totuus onkin toisenlainen. Ikävää, että miestuote ei vastannut odotuksiasi. Mies ei vain itse tajunnut esineellistämistään edes tinderiksi ryhtyessään.

Vierailija
46/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meettekö ekan tapaamiskerran jälkeen sänkyyn niiden tinder-seurojenne kanssa? Vai oliko se juuri pointti siinä touhussa? Paljon kaatoja?

"meettekö ekan tapaamiskerran jälkeen sänkyyn..." Hih hih, siehän hupiukko oot :D Luuletko, että Tinderissä vaihdellaan kiiltokuvia?

Minä olen käynyt useammillakin treffeillä joidenkin naisten kanssa, eikä seksiä ole harrastettu (en ole edes yrittänyt). Ensimmäisillä treffeillä en ole harrastanut seksiä kertaakaan, koska sovin ensin aina pikatapaamisen, josta on helppo poistua. Toisella kerralla sitten pidemmät treffit ja mahdollisesti asunnolle. 

Vierailija
47/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaapissa edelleen miehen vanhat Transformerslakanat, ja sinkkuaikoina mun lohtulakanat oli vanhat nalle puhit 😄 mulle tuli mieheni lakanoista aikanaan vaan sellanen awwwwww efekti. Nörttejä kun ollaan 😄😄😄

Vierailija
48/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kerrothan mielipiteesi miehelle välittömästi jotta hän tajuaa millainen idiootti olet.

Vierailija
49/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh.

Vierailija
50/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko luotettavan arvion muumipappa+muumimamma -lakanoistani ja niiden vaikutuksesta treffikumppaniin? Ne on kyllä melko uudet. Vaikuttaako arvioon? Kannattaisiko laittaa heti yhdeksi profiilikuvista, ettei tule väärää mielikuvaa?

T: Karski, kalju ja partainen Tindermies.

Vierailija
51/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni on se, että olet turhamainen ja typerä. Ansaitset ankean ja kolean ikisinkkuuden loppuelämäksesi, pienellä jossittelulla ja katumuksella ryyditettynä.

Nyt vittu oikeesti.

Vierailija
52/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinko luotettavan arvion muumipappa+muumimamma -lakanoistani ja niiden vaikutuksesta treffikumppaniin? Ne on kyllä melko uudet. Vaikuttaako arvioon? Kannattaisiko laittaa heti yhdeksi profiilikuvista, ettei tule väärää mielikuvaa?

Multa ainakin saisit vaan lisää pisteitä jos paljastuisi, että sulla on muumilakanat. Minullakin on yhdet äidin ostamat muumilakanat. Niissä on Muumipappa, muumipeikko, Nuuskis ja hattivatteja. Olivat muuten kerran käytössä kun raahasin erään miehen baarista kotiin. Tavattiin vielä ekaa kertaa. Mies vaan hymyili niille aamulla. :) T: N26

Vierailija
53/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet lakanat muumivanhempineen ovat ehdottomasti niin pahat, että rehellisintä olisi laittaa ne profiilikuvaan. Laita ainakin maininta ilmoitukseen ja kerro asia suoraan. Siten turn-offit jäävät pois, eikä deitti myöskään luule että olet pervo. Samoin vähennät oletuksia traumaattisesta lapsuudestasi. Jos lapsuutesi kuitenkin oli traumaattinen, pystyt viestimään avoimella lakanapolitiikallasi, että olet käsitellyt asian. Naiset tulevat pitämään kommunikaatiotaitojasi arvossa, ja olet ehdottomasti tavoittelemisen arvoinen Tinder-mies.

Vierailija
54/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilakanat löytyy ja jos ei kiinnosta, niin löydän kyllä jonkun toisen, jota kiinnostaa. 

Vierailija
55/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumilakanat löytyy ja jos ei kiinnosta, niin löydän kyllä jonkun toisen, jota kiinnostaa. 

Hyi helv...

Vierailija
56/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö vuosisadan rakkaustarina syntymättä lakanoiden takia?  :( 

Tähän on tultu. Pilalle hemmoteltujen narttustemme kanssa. "Sulla on totanoin yks hius väärin päin, painu helvettiin"

Entäs Minni Hiiri - lakanat naisella? Ai niin, nainen saa olla ikuinen lapsi.  Ja voi hyvä jumala, miten moni heistä on jo pelkästään käytökseltään.

Vierailija
57/69 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lakanat ovat ongelma, niin mitähän tuumaisit hänen ensimmäisestä syrjähypystään?

Vierailija
58/69 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kiesus.Mä en ole ikinä huomioinut miehen lakanoita,en yhdenyön juttujen kanssa,niitäkin on joskus ollut,enkä ihmiden kanssa josta on tullut vakikumppani.Mulla itselläni voi olla yhtähyvin kukka-kissa-hiiri kuin satiinilakanat.No niitä jälkimmäisiä en ole vielä koskaan omistanut.

Ennemmin minä arvioisin kylppärin.Jos ei näy kuin partavettä ja hammastahnaa sekä dödöä,pidän vanhan ajan miehenä joka ei paljon itsestään välitä.Mutta jos on vaikka vain kosteusvoidetta ja käsivoidetta on kuvani hänestä paljon myönteisempi.

Mutta kummankin kanssa voisin jatkaa jos miellyttää muuten.

Jos on kirjoja ja huonekasveja,iso plussa.Jos on lemmikki niin iiiso plussa.Mutta että lakanat??????

Vierailija
59/69 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kyllä ollut miehen pauloissa, kun huomaat moisen pikkuasian.

Vierailija
60/69 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kiesus.Mä en ole ikinä huomioinut miehen lakanoita,en yhdenyön juttujen kanssa,niitäkin on joskus ollut,enkä ihmiden kanssa josta on tullut vakikumppani.Mulla itselläni voi olla yhtähyvin kukka-kissa-hiiri kuin satiinilakanat.No niitä jälkimmäisiä en ole vielä koskaan omistanut.

Ennemmin minä arvioisin kylppärin.Jos ei näy kuin partavettä ja hammastahnaa sekä dödöä,pidän vanhan ajan miehenä joka ei paljon itsestään välitä.Mutta jos on vaikka vain kosteusvoidetta ja käsivoidetta on kuvani hänestä paljon myönteisempi.

Mutta kummankin kanssa voisin jatkaa jos miellyttää muuten.

Jos on kirjoja ja huonekasveja,iso plussa.Jos on lemmikki niin iiiso plussa.Mutta että lakanat??????

Pitääkö kirjat ja katti piilottaa, jos ei halua pitkää suhdetta? Kukat kuoli jo muinoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan