Mikä on auttanut ahdistukseesi?
Jokin oivallus, jonkin asian tekeminen, lisäravinne, jokin muu?
Kommentit (26)
Alkohlolin, tai ainakin humaltumisen välttely, säännöllinen päivärytmi, säännöllinen ruokailu. Pahaksi kun äityy niin jonkun kanssa juttelu ja ulos lähteminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo aikuinen nainen. Minulla on aina ollut taipumusta ahdistukseen. olen lapsesta lähtien pelännyt kaikkea vieraista ihmisistä koviin ääniin ja kaikkea siltä väliltä.
Tulin aikuisena uskoon. Jeesus on Jumalan ainoa poika, joka syntyi ihmiseksi ja kuoli ristillä ihmisten syntien puolesta Jeesus nousi kuolleista kolmantena päivänä. Joka tunnustaa Jeesukselle kaikki pahat tekonsa (jotka pystyy muistamaan), tekee niistä parannuksen ja lähtee seuraamaan Jeesusta, pelastuu iankaikkiseen elämään taivaaseen, koska saa Jeesuksen ristinsovituksen osakseen.
Minulle on tullut sisimpääni rauha ja levollisuus, kun tulin uskoon. Vieläkin silloin tällöin kärsin ahdistuksesta, koska elämme pahassa maailmassa ja täällä on paljon pelättävää, mutta nyt se ei enää ole murskaavaa ja täysin lamaannuttavaa. Ja vaikka olisikin, Jeesus auttaa.
Näin, ongelmia on nytkin mutta ne tuntuvat pienemmiltä.
Liikunta tärkeää, myös kun "suorittaa" siis oikein ajattelee kuuntelen vaikka yhden radio-ohjelman, vaikka ei yhtään kiinnostaisikaan, saa unta paremmin näin.
Pelko oli minun elämässäni paljon toisten neuvomaa.
Elämän perusasioihin palaaminen ja niihin keskittyminen: rauhallinen käveleminen luonnossa ja vuodenaikojen ja sään muutosten havainnointi; terveellinen, puhdas ja monipuolinen ruoka; liikunnasta ilon löytäminen; oman luonnollisen väsymyksen tunteen hyväksyminen ja siitä nauttiminen. Rukoileminen. Iltaisin viimeisenä niihin asioihin keskittyminen, jotka elämässä ja juuri siinä hetkessä ovat hyvin.
♡
Miksi otat imovanen, unilääkkeen, tähän aikaan?!