Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voiko tanssimisestasi päätellä millainen olet sängyssä?

Vierailija
19.01.2017 |

Kerro voiko naisen tanssista päätellä mitään.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ainakin minulla.

Vierailija
2/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei.

Millainen nainen on sängyssä? Tähän en osaa vastata vaikka olen nainen. En ole kiinnittänyt asiaan huomioita. Ja millaisia ominaisuuksia haet?

Esim. itämaisen tanssin harrastajalla voi olla lantionpohjan lihaksisto hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan ei voi. Baarissa nainen on saattanut olla melkoinen kiemurtelija tai tankotanssia ja ilman vaatteita pelokas lahna ja joku toinen juuri päinvastoin.

Vierailija
4/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. En tanssi mutta seksiä harrastan villisti useita kertoja viikossa :)

Vierailija
5/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ainakin minulla. Estoton hauskanpitäjä joka ei mieti onko joku sopivaa minun ikäiselle.

Vierailija
6/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tanssiessa todella seksikös. Hyvät muuvit ja kropan liikkeet. Rakastan musiikkia ja tanssimista. Sängyssä olen lahna. En sitten tiedä, onko sillä merkitystä, että meillä 15 vuoden yhteiselo mieheni kanssa.

Vierailija
7/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin kuin Ian Curtis.

Vierailija
8/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia rytmitajuttomat ihmiset ovat sängyssä?

Vierailija
9/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi omalla kohdallani. En osaa tanssia, olen tönkkö, rytmitajuton, vaivaantunut ja estoinen. Sängyssä olen varsin erilainen.

Vierailija
10/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tanssimisesta ei voi päätellä. Olen huono tanssimaan vaikka olenkin sitä harrastanut. Todella kankea, nolostunut ja kömpelö. Sängyssä olen peto ja estoton.

Vierailija
11/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei voi. Olen estoton ja iloinen tanssija mutta aikamoinen jännittäjä seksissä.

Vierailija
12/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä. En kehtaa tanssia juuri ollenkaan. Sängyssä estoton kinky.

Vierailija
13/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. kirjoitti:

Kokemukseni mukaan ei voi. Baarissa nainen on saattanut olla melkoinen kiemurtelija tai tankotanssia ja ilman vaatteita pelokas lahna ja joku toinen juuri päinvastoin.

komppaan näitä mielipiteitä. Ajattelin itse, että saatan olla rauhallinen ja pidättyväisen oloinen tanssiessa ja viihteellä ollessani mutta kun makkarin ovi menee kiinni perässä, muutun täysin, pääsen loistamaan.

Vierailija
14/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. En tanssi. Tai ekalla luokalla ollessani kävin kylän tanhuryhmässä tanssimassa, lasketaanko se mukaan? En ole käynyt tanssimassa yli kahteenkymmeneen vuoteen ja silloinkin tanssin vain jos oli pakko tai oli hyvä tanssittaja. Olen kuitenkin ihan hyvä sängyssä, sillä olen sinut itseni kanssa, hyvässä kunnossa, minulla on hyvä mielikuvitus, notkeutta, iän tuomaa taitoa ja huumoria.

Vierailija
15/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balettinainen saa haarat hyvin auki mutta myös potkii aina välillä.

Katutanssinainen on maskuliinisen himokas ja osaa tehdä juttuja käsillään.

Nykytanssinainen on dramaattinen ja saattaa äkillisesti romahtaa miehen päälle.

Jazztanssinainen liikkuu kevyesti ja on liukas mutta looginen.

Vatsatanssinainen osaa tuoda vartalonsa hyvin esille ja hallitsee monotoniset liikkeet.

Vierailija
16/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi omalla kohdallani. En osaa tanssia, olen tönkkö, rytmitajuton, vaivaantunut ja estoinen. Sängyssä olen varsin erilainen.

Sama. Sikäli tosin olen estoinen, että seksiä harrastaessa paikalla on ollut vain yksi henkilö minun lisäkseni ja ns. yleisöä ei yhtään. Eri spekseillä saattaisin olla vaivaantunut ja estoinen myös sängyssä.

Vierailija
17/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jos on kyse opetelluista tanssikuvioista, niin ei voi. Mutta ihminen joka osaa sovittaa liikkumisensa musiikkiin ja osaa improvisoida sekä "vietellä" mahdollista tanssipartneriaan liikkeillä ja katseilla osaa kyllä käyttää samoja keinoja sängyssä, jos häntä sattuu huvittamaan. Riippuu aika paljon siitä toisestakin osapuolesta :). 

Vierailija
18/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ei.

Millainen nainen on sängyssä? Tähän en osaa vastata vaikka olen nainen. En ole kiinnittänyt asiaan huomioita. Ja millaisia ominaisuuksia haet?

Esim. itämaisen tanssin harrastajalla voi olla lantionpohjan lihaksisto hyvässä kunnossa.

Allekirjoitan. Minusta tuli latinotanssin kannattaja viimekesäisen suhteen jäljiltä:)

Vierailija
19/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä tanssittaja, joka vie varmasti ja rennosti, niin tanssiminen on upeaa, mutta huonon tanssittajan kanssa tanssiminen on tuskaa. Ihan sama sängyssä. Jos mies on rento ja hyvä, niin siinä itsekin rentoutuu ja seksistä tulee mahtavaa. Räpeltäjän kanssa taas ei sängyssä hyvä nainen saa mitään aikaan.

Vierailija
20/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni seksikkääksi tanssiessani, ei ole rytmitajua enkä osaa liikkua kivasti. Välttelen tanssimista parhaani mukaan. 

Seksiä rakastan, olen kokeillut monenlaista ja väitän olevani keskivertoa parempi sängyssä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi