Miten SJW (Social Justice Warrior) on muka haukkumasana? (feminismiin liittyvää)
Tätä siis käytetään keskusteluissa usein (intersektionaalisia) feministejä vastaan, jonkun verran myös Suomessa ja palstalla koska kaikenhan nämä lautajonnet apinoivat jenkeiltä - "miltä tuntuu olla SJW, eikö isäsi rakastanut sinua tarpeeksi?" jne.
Itse ainakin mielelläni taistelen yhteiskunnallisen ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden puolesta. Miksi ihmeessä se olisi siis jotenkin negatiivinen termi?
Terv. SJW
Kommentit (28)
Tjaah. Ainakin ne, joita haukuttiin SJW-nimityksellä puolusti minua miespitoisella foorumilla, jossa haukuttiin mun ulkonäköä ja huoriteltiin. Jos joku oli sitä mieltä, että henkilökohtaisuuksiin meneminen ja uhkailu on väärin, niin heti huudettiin "turhasta loukkaantujaksi".
Miten moni teistä haluaa abortin jälkeen kuvia kuolleista sikiöistä sähköpostiin? Kaikki pitää kestää, koska internet?
Mieluummin tosiaan olen sitten oikeassa elämässä, koska siellä ihmiset eivät toimi noin tuntemattomia kohtaan.
Pitääkö kaikki jenkkipaska ja sekoilu tuoda tähänkin maahan, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kaikki jenkkipaska ja sekoilu tuoda tähänkin maahan, ei kiitos.
Transpaskana miellän kielenkäyttösi loukkaavaksi ja triggeröiväksi.
SJW jakoi kiivaasti Brexitin vastaisia julkaisia somessa, mutta unohti itse äänestää. Ja oli kamalan hämmästynyt, kun Brexit voitti. Toinen SJW jakoi innolla Trumpin vastaisia julkaisuja somessa, mutta unohti äänestää. Ja oli kamalan hämmästynyt, kun Trump voitti.
Sellaista se on.
Kukaan täysjärkinen ihminen jolla on elämä ei tiedä mistä helvetistä te edes puhutte tai kirjoitatte. Niinkuin jo tuolla aikaisemmin kirjoitettiin, mielipiteenne ja sekavat horinanne slangisanoineen ei kiinnosta ketään.
Joten olisiko aika hommata ihan oikea elämä ettei pää sekoa tuosta yhtään enempää.
Lahkoilla on oma kielenkäyttönsä, jota ulkopuoliset eivät ymmärrä. Ei siis yllätä tämä SJW-jutunkaan suhteen.
Hyvä lakmustesti: http://i.imgur.com/3B8tPxm.png