Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten SJW (Social Justice Warrior) on muka haukkumasana? (feminismiin liittyvää)

Vierailija
19.01.2017 |

Tätä siis käytetään keskusteluissa usein (intersektionaalisia) feministejä vastaan, jonkun verran myös Suomessa ja palstalla koska kaikenhan nämä lautajonnet apinoivat jenkeiltä - "miltä tuntuu olla SJW, eikö isäsi rakastanut sinua tarpeeksi?" jne.
Itse ainakin mielelläni taistelen yhteiskunnallisen ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden puolesta. Miksi ihmeessä se olisi siis jotenkin negatiivinen termi?

Terv. SJW

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lakmustesti: http://i.imgur.com/3B8tPxm.png

Vierailija
22/28 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah. Ainakin ne, joita haukuttiin SJW-nimityksellä puolusti minua miespitoisella foorumilla, jossa haukuttiin mun ulkonäköä ja huoriteltiin. Jos joku oli sitä mieltä, että henkilökohtaisuuksiin meneminen ja uhkailu on väärin, niin heti huudettiin "turhasta loukkaantujaksi".

Miten moni teistä haluaa abortin jälkeen kuvia kuolleista sikiöistä sähköpostiin? Kaikki pitää kestää, koska internet?

Mieluummin tosiaan olen sitten oikeassa elämässä, koska siellä ihmiset eivät toimi noin tuntemattomia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikki jenkkipaska ja sekoilu tuoda tähänkin maahan, ei kiitos.

Vierailija
24/28 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kaikki jenkkipaska ja sekoilu tuoda tähänkin maahan, ei kiitos.

Transpaskana miellän kielenkäyttösi loukkaavaksi ja triggeröiväksi.

Vierailija
25/28 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SJW jakoi kiivaasti Brexitin vastaisia julkaisia somessa, mutta unohti itse äänestää. Ja oli kamalan hämmästynyt, kun Brexit voitti. Toinen SJW jakoi innolla Trumpin vastaisia julkaisuja somessa, mutta unohti äänestää. Ja oli kamalan hämmästynyt, kun Trump voitti.

Sellaista se on.

Vierailija
26/28 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen ihminen jolla on elämä ei tiedä mistä helvetistä te edes puhutte tai kirjoitatte. Niinkuin jo tuolla aikaisemmin kirjoitettiin, mielipiteenne ja sekavat horinanne slangisanoineen ei kiinnosta ketään.

Joten olisiko aika hommata ihan oikea elämä ettei pää sekoa tuosta yhtään enempää.

Vierailija
27/28 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkoilla on oma kielenkäyttönsä, jota ulkopuoliset eivät ymmärrä. Ei siis yllätä tämä SJW-jutunkaan suhteen.

Vierailija
28/28 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan