Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuisi, mitä ajattelisit, jos nuoruuden aikainen suuri rakkautesi ottaisi sinuun yhtäkkiä yhteyttä

Vierailija
19.01.2017 |

ja sanoisi, ettei ole vieläkään voinut sinua unohtaa ja että vieläkin rakastaa, vaikka onkin suhteessa ja perheellinen?
Miltä tuntuisi?

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, kuinka hän 37 vuoden jälkeen olisi ylipäänsä löytänyt minut, kun nimenikin on vaihtunut, kiittäisin yhteydenotosta ja toivottaisin kaikkea hyvää.

Vierailija
22/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, kuka on niin julma, että  viitsii tuollaisella asialla pelleillä ja pilailla mun kanssa? Saattaisin olla tosi järkytynyt, koska kummituksiin en usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelisin kaukana, sillä en halua psykopaattia elämääni.

Vierailija
24/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi sitä perhettä niin olisi tosi huippu juttu. Mutta perheellisenä, no thanks.

Tiedän muuten tapauksen, missä 80-luvulla ensirakastunut pari tapasi toisensa nyt uudelleen ja menivät naimisiin puolen vuoden seurustelun jälkeen =)

Kiitos tästä! En siis menetä vielä toivoani.

nro 13.

Vierailija
25/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kiitos mutta ei kiitos, olen onnellisesti naimisissa enkä haikaile exien perään. Ja tuntuisi aika oudolta ettei ole päässyt elämässä eteenpäin.

Vierailija
26/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin vähän hämmästynyt ja surullinenkin, ettei hän olisi elämässään päässyt eteenpäin.

Juuri näin ajattelisin itsekin. Miten lapsellinen oli silloin nuorena, aika kypsymätön oli poikakin, olisi kauheaa palata johonkin tuollaiseen takaisin.

Vierailija
27/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että nytkö suhteemme tauko vihdoin päättyy 30 vuoden ja 4 kuukauden jälkeen. On tätä kestänytkin... ❤️

Vierailija
28/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ottanut yhteyttä varsinaisesti vaan törmäsimme Finskin loungessa reilu vuosi sitten. Punastelusta päätellen tuo nykyään kolmen lapsen äiti ajatteli samoja kuin minä eli sitä jatkuvaa pupustelua, vähintään neljä kertaa päivässä...

Vierailija
29/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itseasiassa näin nuoruuden exän muutama päivä kaupassa. oli avokin, tytön ja pojan kanssa. en alkuun meinannut tunnistaa mutta olihan se se. kävelin hänen eteensä tahallaan niin että varmasti huomasi,mutta en kyllä edes moikannut. sen verran taisi jäädä häntä häiritsemään kun hyllyjen välistä kuikuili . Mutta ei siinä, näytti oikein herttaiselta perheeltä ja ennenkaikkea onnelisia vaikuttivat olevan joten hämmentyisin kovasti jos soittaisi perään. Vaikka onhan näitä avautumisia vuosien varrella tullutkin useampi. ei olla nähty 7 vuoteen mutta silti aina silloin tällöin jokunen viesti tulee.

Vierailija
30/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut nuoruuden aikainen suuri rakkauteni oli (nykyisin jo ex-)jääkiekkoilija Ville Peltonen. Jos hän ottaisi yhteyttä tuollaisissa merkeissä, olisin todella hämmentynyt. Luultavasti nauraisin hänelle, koska luulisin vitsiksi. Me kun tapasimme vain kerran kun pääsin pyytämään häneltä nimmaria. Minä olin 12 ja Ville 22 ja tapaaminen kesti pari minuuttia. Jos hän tuolloin olisi rakastunut minuun niin, että vieläkin haikailisi perään, niin huhhuijaa....

Vierailija
31/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui mulle joskus, jännitti tavata, mutta sehän olikin täysin alkoholisti... myös vaimonsa, joten pärjäilköön!

Vierailija
32/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopisi Stellan kappaleesta Piste kohta "Anna jo olla, anna mun olla ja unohtaa..."

Vierailija
33/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin vähän hämmästynyt ja surullinenkin, ettei hän olisi elämässään päässyt eteenpäin.

Sama. Mennet ovat menneitä. Älä pliis tule kertomaan enää mitään. 

Vierailija
34/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisi sellainen. Mut jos tulisi ja erosta aikaa niin olisi aika naurettavaa, kun jotkut asiat on hyvä jättää taakseen. Eri asia jos ollut traaginen ero esim. Muutto toiselle puolelle maapalloa, tms.

Vierailija
35/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas juuri mietin että kertoisinko nuoruuden rakkaudelle, että tunnen edelleen häntä kohtaan. Mutta näitä vastauksia kun lukee, niin ilmeisesti ei kannata kertoa.

Vierailija
36/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin varmaan että mitähän helvettiä se luuseri-narkkari musta tahtoo.

Vierailija
37/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin panoille. Oli parasta seksiä mitä olen saanut.

Vierailija
38/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä melkoisen yllättynyt, sillä nuoruuteni suuri rakkaus on kuollut.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. 

Jännämiesten kanssa on aina tuo pieni riski.

Vierailija
39/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että joko se pääkoppa alkaa pikku hiljaa kestää ilman viinaa?

Vierailija
40/152 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että rakastan häntä edelleen ihan valtavasti, ja häntä haluan intohimoisesti edelleen, hänen kanssaan elää tästäkin eteenpäin. = Oma aviomieheni, nuoruuteni suurin rakkauteni, suuri rakkauteni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi