Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEI Kaikki Tuplamammat!

15.03.2006 |

Ajattelin liittyä mukavaan joukkoonne ja esitellä itseni.

Olen 25v, mies 30v ja esikoistyttömme 1v5kk. Elo-syyskuussa odotellaan kaksosia syntyviksi, LA 7.9. Huomenna rv.16. Esikoinen syntyi suunnitellulla sektiolla, viistoperätilan takia. Ja minut jouduttiin nukuttamaan.

Mut kaksi on tällä hetkellä masussa tulossa ja seuraavaksi on rakenneultra 25.4. Joten sitä odotellessa. Yllätyksenä kaksi masuasukkia näkyivät ensimmäisessä ultrassa. Kummankaan suvussa ei ole ennestään kaksosia.

Itse olen voinut hyvin. Ei mitään yökötyksiä, eikä ihmeempiä himoja, mutta syödä pitää jotain n.2 tunnin välein. Kauhea nälkä. Paino on nyt tippunut n.1kg, mutta taitaa olla ihan normaalia näin alkuvaiheessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään hieman teistä jäljessä, la 30.9. ja rv nyt siis 11 ja risat. meillä kyseessä ovat esikoiset. Ylläri näkyi rv 6+5 ultrassa, mummini on kaksonen joten sen vuoksi olimme hieman jo asiaa ennakkoon pohtineetkin, mutta yllätys, positiivinen sellainen, se silti oli!

Mulla on ylivoimaisesti selkein oire ollut väsymys. Voisin vaan nukkua, nukkua ja nukkua, ja sitä teenkin melkein kaiken vapaa-ajan... Maha alkaa jo näkyä, mutta koitan vielä pantata salaisuutta työpaikalla np-ultran yli. Ystävät ja perheenjäsenet kyllä jo tietää.

Kiva vaihdella kuulumisia, joten kirjoittelehan tänne ahkerasti! :)

Vierailija
2/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään aika samoissa, la 15.9 ja sillä aloinkin laskeskelemaan että kumpi meistä on sekoittanut rv:t... muistaakseni mulla huomenna vasta rv 14. Oon kyllä voinut sekoittaa kun oon aika huono rv:t laskemaan.

Itse en osannut kuvitellakaan että voisi olla kaksoset enkä tiennyt että sitä suvussakaan olisi. Nyt jälkeenpäin kun olen kysellyt niin kyllä niitä kaksosia on suvussa ollut mutta vähän kaukasempia kylläkin.

Elisel ja papuset 13+6 kai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oon ainakin ajatellut sen niin, että jos olen viikolla 15+, niin silloin mulla olis jo toi 15 täynnä ja 16 viikko siis menossa. Ainakin tuolla Liberon sivulla se laskuri näyttää niin. En sitten muuten tiä.

Koitan kirjoitella tänne aina kun vaan ehdin. Mulla vielä lähihoitajaopintoja kesken. Valmistun nyt keväällä. Työssäoppimisen jaksot alkaa, että voi olla, että en aina ehdi tänne. Mutta yritän laittaa aina kuulumisia, jos ollut esim. neuvola tai ultra.

Laittakaahan tekin kuulumisia!

Vierailija
4/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa kirjoittelemaan.

Mulla oli la aika tasan vuosi ennen sinun (4.9.), ja tuolla nuo kaksi isoa tyttöä nyt touhottavat lattialla, hakkaavat palikoilla hyllyä ja tutkivat pehmolelujen pesulappuja. :)

Onnea odotukseen!

-t

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme