Sami Yaffa & Meeri Koutaniemi 24v ikäero. Hyväksyykö mammat vai onko ikis?
Kommentit (30)
Aivan sama, onhan näitä. Niinistö & Haukio. Katri ja Tommi. Marion Rung ja miehensä. Lipposet. Vicky Rosti ja miehensä. Helena Lindgren ja miehensä. Johanna ja Reijo Oras. Ja mun tuttavapiirissä useita pariskuntia ikäerona 10-20 v, kumpaankin suuntaan. Mun mielestä rakkaus ei ikää katso ja vielä kun älytään olla hankkimatta jälkikasvua enää yli 45-vuotiaana, niin kaikinpuolin oma asiansa.
Miten tuo Yaffa tosiaan pääsee edes Israeliin, nehän karkotettiin sieltä aikanaan, vai muistelenko väärin?
Voi vee et se yaffa on nilkin näköinen ukko. Ei paranisi päästää lasta sen syliin:)
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama, onhan näitä. Niinistö & Haukio. Katri ja Tommi. Marion Rung ja miehensä. Lipposet. Vicky Rosti ja miehensä. Helena Lindgren ja miehensä. Johanna ja Reijo Oras. Ja mun tuttavapiirissä useita pariskuntia ikäerona 10-20 v, kumpaankin suuntaan. Mun mielestä rakkaus ei ikää katso ja vielä kun älytään olla hankkimatta jälkikasvua enää yli 45-vuotiaana, niin kaikinpuolin oma asiansa.
Mutta eikös ikiset avaudu tästä täällä päivittäin?
Taiteilijat on iättömiä. Onnea heille, rakkaus on aina ihanaa kunhan molemmat on aikuisia.
Itse toivotan onnea Takamäen pojalle ja nuorikollensa, mutta täällä palstalla hämää jonkinlainen ihmeellinen ja yleinen "looginen" ajattelumalli, jonka mukaan:
1) 30 -vuotias mies on täysin sopimaton 20 -vuotialle nuorelle naiselle ja tässä vaiheessa 10 vuoden ikäero on toooooosi paljon
2) 40 -vuotias mies ja 25 -vuotias nainen on hui kauheaa sentään valtaisen ikäeron (15 v) omaava pari, koska ukolla jalka haudassa ja tyttö nuori ja lapsellinen
3) 28 -vuotias naispuoleinen onkin sitten jo AIKUINEN ja vastuullinen NAINEN (verrattuna 25 -vuotiaaseen) ja hänen suhteensa vaikka 55 -vuotiaan kanssa voi olla täysin harmoninen ja ikäero ei ole ongelma (vaikka se ero olisi 27 vuotta)
4) julkkiksia ylläolevat "säännöt" eivät koske
Ei sovi, koska ero tulee.... kuten aina näissä ikäerojutuissa. Meeri on nuori vielä 10 vuoden päästäkin, Sami ei. Meeri voi haluta lapsiakin ja Sami on taas jo kohta eläkeiässä.
Luin myös Samin omaelämäkerran ja hänellä on ollut tapana vaihtaa naista ja maata säännöllisin väliajoin. Nyt on menossa Suomibuumi, mutta....
Kyllä tämä mamma ainakin on tuon suhteen puolella. Toivottavasti muutkin mammat!
Toi Meeri on jotenkin tosi kaunis :) sillä on myös hieno persoonallinen tyyli, mutta joo on toi ikäero aika reilu.
Mikäs siinä, upea pari!