Apua, olenko kyykkyvatkaaja?
Kiitos av:n, sain tietää mitä on kyykkyvatkaus. Itse siis pesen alapääni siten, että menen kyykkyyn suihkussa, pesen keskisormella sieltä sisempien häpyhuulien välistä ja sen jälkeen etu- ja keskisormella ulompien ja sisempien häpyhuulien välistä. Peppuni pesen sitten seisaaltaan. Olenko siis kyykkyvatkaaja vai jokin muu? Mitään litinää tai lotinaa ei kuulu ja harrastan tätä vain kotona.
Kommentit (22)
Siis onko tuo jotenkin omituinen tapa pestä alapäänsä? AP
Tosivatkaaja heittää toisen jalan seinälle seisoma-asennossa. Näin saa rämpyttää tuheroa kuin ilmaskittaa.
HC-vatkaaja tekee saman kyykkyasennossa, kutsutaan myös ripaskatyyliksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo jotenkin omituinen tapa pestä alapäänsä? AP
Ei, vaan tapa jolla sen saa puhtaaksi. Häveliäät huitaisut jossain jaetuissa suihkutiloissa...
Jääköön sanomatta.
Mäkin olen, ja ylpeä siitä! Ei niitä poimuja nyt vaan voi saada puhtaiksi ellei mene kunnolla levälleen kyykkyyn. Sama kuin yrittäisi pestä kainaloita käsivarret alhaalla.
Uimahallissa tosin hoidan pillunpesun bideellä wc-pöntöllä istuen.
Eikös pikkutytöt reenaa pesemään joka poimun välistä noin?
Vierailija kirjoitti:
Tosivatkaaja heittää toisen jalan seinälle seisoma-asennossa. Näin saa rämpyttää tuheroa kuin ilmaskittaa.
HC-vatkaaja tekee saman kyykkyasennossa, kutsutaan myös ripaskatyyliksi.
Nonni. Tämä ja tuo "Voisitko ryhtyä tubettajaksi?" sai aikaan niin hillittömän naurun että eiköhän ole aika laittaa tältä illalta av-palsta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos av:n, sain tietää mitä on kyykkyvatkaus. Itse siis pesen alapääni siten, että menen kyykkyyn suihkussa, pesen keskisormella sieltä sisempien häpyhuulien välistä ja sen jälkeen etu- ja keskisormella ulompien ja sisempien häpyhuulien välistä. Peppuni pesen sitten seisaaltaan. Olenko siis kyykkyvatkaaja vai jokin muu? Mitään litinää tai lotinaa ei kuulu ja harrastan tätä vain kotona.
Itse käytän neljän sormen taktiikkaa jossa keskisormi ja nimetön on sisempien häpyhuulien välissä ja etusormi / pikkusormi ulompien ja sisempien välissä.
Minulla sisemmät häppärit ovat reippaan kokoiset joten lopuksi pesen ne ihan pinsettiotteella erikseen.
Onko knie-jerking suomeksi kyykkyvatkaus?
Minua kiinnostaisi tietää, miten ei-kyykkyvatkaajat pesevät alapäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Seisaalteen??? Siis mitä, onko joillekin oikeasti noin vaikea pestä alapää? :D En kysy vittuilemalla vaan ihmettelen. Ehkä en näin innienä vaa voi ymmärtää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisaalteen??? Siis mitä, onko joillekin oikeasti noin vaikea pestä alapää? :D En kysy vittuilemalla vaan ihmettelen. Ehkä en näin innienä vaa voi ymmärtää...
Kokeilin eilen pestä seisaaltaan ja vaikeaa oli. On pakko mennä ainakin sellaiseen melkein 90 asteen kyykkyyn haarat levälleen tai muuten tuntuu, että sinne ei "yletä" kunnolla.
T. Kyykkyvatkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän neljän sormen taktiikkaa jossa keskisormi ja nimetön on sisempien häpyhuulien välissä ja etusormi / pikkusormi ulompien ja sisempien välissä.
Minulla sisemmät häppärit ovat reippaan kokoiset joten lopuksi pesen ne ihan pinsettiotteella erikseen.
Mulla sama. Pinsettiotteen lisäksi käytän kynsiharjaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ryhtyä tubettajaksi?
XXXXD
Miehenä puolikyykkyvatkaan, saa silsat varmasti pois nivusista.
UP