Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi juotat lapselle "joppia"?

Vierailija
17.01.2017 |

Eli täysin olematonta maitoa joka on kuin vettä.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
22/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua on "joppi"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on d:tä, kalsiumia, b:tä.

Noita saa paremmistakin lähteistä.

Kuten? Mikä vika maidossa muutenkaan on?

http://yle.fi/uutiset/3-7572548

Jäikö koulut käymättä vai miten se on sinulle vielä uutinen, että millä tahansa ruoka-aineella alkaa olla haitallisia vaikutuksia kun sitä nauttii liikaa?

Vierailija
24/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua on "joppi"?

Harmaata vettä.

Vierailija
25/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maidossa mitään vikaa olekaan, mutta ei kurri mitään maitoa ole.

Finelistä löytyy pitkä lista ruoka-aineita, jotka ovat parempia lähteitä noille mainituille. En niitä tähän ala kopsaan.

Itse et sitten keksi yhtäkään?

Itse et sitten ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
26/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rasvaton maito hössötys alkaa olla jo ihan pimeetä. Se on kaikista maidoista käsitellyin ja jo sen takia epäterveellisin vaihtoehto. En ikinä juottaisi lapsille moista litkua, kun tarjolla on parempaakin.

Vierailija
27/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://yle.fi/uutiset/3-7572548

Vilkaisitkohan itse edes tuota tutkimusta, jonka uutisen tähän linkkasit? Et varmaan koska tuskinpa olisit sitä muuten linkittänyt. Siellähän tosiaan todetaan tuo, että maidossa on paljon hyviä ja elintärkeitä ravintoaineita, joita etenkin lapset ja kasvuikäiset tarvitsevat. Tutkimus oli tehty 40-80 -vuotiailla ihmisillä ja todettiinn, että heille maidosta ei ole samassa määrin hyötyä (tietenkään, koska eivät kasva enää) vaan RUNSAASTA maidon juonnista saattaa olla enemmän haittaa. Ne terveysvaikutukset (mm. kalsiumin saanti jne.) saavutetaan tuossa iässä pienemmillä määrillä kuin kasvuiäkäisten kohdalla.

Vierailija
28/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on "joppi" mutta itse käytän maitotuotteita maun takia, en aio niitä lopettaa muiden omien mielipiteiden vuoksi.

Vierailija
29/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä rasvaton maito hössötys alkaa olla jo ihan pimeetä. Se on kaikista maidoista käsitellyin ja jo sen takia epäterveellisin vaihtoehto. En ikinä juottaisi lapsille moista litkua, kun tarjolla on parempaakin.

Luitkohan mitä tuo meijeristikin tuolla ylempänä kirjoitti? Rasvaton maito on kaikkein VÄHITEN käsitelty meijerituote. Muistahan poistetaan ensin rasva ja sitten lisätään sopiva määrä. Miten tuo urbaanilegenda rasvattoman maidon prosessoinnista elää noin vahvana...

Vierailija
30/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finelistä löytyy pitkä lista ruoka-aineita, jotka ovat parempia lähteitä noille mainituille. En niitä tähän ala kopsaan.

Ymmärsin toki, mutta kun ylmepi kertoo vaihtoehtoja olevan tarjolla vaikka millä mitalla mutta ei sitten osaa itse nimetä yhtäkään vaan kehottaa etsimään netistä niin onhan se nyt kieltämättä hiukan ironista :D

Vierailija
31/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
32/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin toki, mutta kun ylmepi kertoo vaihtoehtoja olevan tarjolla vaikka millä mitalla mutta ei sitten osaa itse nimetä yhtäkään vaan kehottaa etsimään netistä niin onhan se nyt kieltämättä hiukan ironista :D

Pitäisikö ne ulkoa osata?  En kehottanut ketään etsimään netistä, laitoin vain sivuston mistä löytää, jos oikeasti haluaa tietää.

Vierailija
33/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
34/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaton maito on terveellistä ja hyvää.  Mene sinä vaan höyryämään rokotusvastaisten, tähdistä ennustajien ja muiden hihhuleitten kanssa.

Vierailija
35/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitkohan mitä tuo meijeristikin tuolla ylempänä kirjoitti? Rasvaton maito on kaikkein VÄHITEN käsitelty meijerituote. Muistahan poistetaan ensin rasva ja sitten lisätään sopiva määrä. Miten tuo urbaanilegenda rasvattoman maidon prosessoinnista elää noin vahvana...

Hupaisaa tosiaan kun täällä jotkut taitaa suorastaan kuvitella että emäntä purkittaa maidon suoraan siellä navetalla. Punaiseen purkkiin rotevan ja hyvin syövän Mansikin maito, siniseen kevyemmällä ruokavaliolla olevan Mustikin maito...

Vierailija
36/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskot siis neuvolaa? Tiedätkö miten se maito tehdään?

No miten?

Vierailija
37/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö ne ulkoa osata?  En kehottanut ketään etsimään netistä, laitoin vain sivuston mistä löytää, jos oikeasti haluaa tietää.

Eli et siis tiedä asiasta todellisuudessa yhtään mitään :D Kyllä normaalit tosiaan kykenevät perustelemaan väitteensä itsekin eikä tarvitse turvautua kvg:hen

Vierailija
38/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
39/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna käyty keskustelu lasten käytöshäiriöistä saa jatkoa rasvattomasta maidosta.

Kasvava lapsi ei saa tarpeeksi rasvoja aivojensa kehitykseen. Siksi kaikenlaiset käytöshäiriöt ovat lisääntyneet rankasti.

Vierailija
40/101 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et siis tiedä asiasta todellisuudessa yhtään mitään :D Kyllä normaalit tosiaan kykenevät perustelemaan väitteensä itsekin eikä tarvitse turvautua kvg:hen

Okei, sovitaan näin, etten tiedä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän