Mitä Robin tekee urheilugaalassa?
Siis millä perusteella tuonne gaalaan on kutsuttu nuita vieraita? Eikö siellä pitäis olla urheilijoita. Ei sillä et ois jotai Robinia vastaan, kuhan mietin...
Kommentit (86)
Suomi kaipaa selvästi kohta uusia lapsi/teinitähtiä, kerta Robin ja Isac alkaa olla miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otti muuten nyt sen mammansa mukaan, ku linnaan ei saanu :D
"Mammansa" hyi
Eikö Robin ole suomenruotsalainen? Et säkään niin pihalla pakkoruotsista voi olla, ettet tietäis, että mamma meinaa äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Ot, mut se Parkkosen "Kohta sataa", ei ollut kyllä minkään kuulonen tuossa gaalan live-esityksessä.
Ei kai tuo biisi ole ollutkaan minkääb kuulonen. Kukaan tainnut siinä videossakaan huomata et siinä oli myös kappale... :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä Meeri Koutaniemi ja Sami Yaffakin. Sanoivat tulleensa katsomaan Mike Monroen keikkaa.
Mike otettiin esiintymään Anna Puun tilalle. Tietääkö kukaan miksi Puun gaalakeikka peruuntui? Ei ole kuitenkaan kipeänä, koska osallistuu vieraana.
Voihan se kipeänä olla, muttei tarttuvassa taudissa. Esim äänihuulissa ongelmia. Silloin voi pönöttää, muttei laulaa.
Onkohan toivoa, että Robin ois jatkossa muissakin tilaisuuksissa virallisemmin puettu? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mammansa" hyi
Eikö Robin ole suomenruotsalainen? Et säkään niin pihalla pakkoruotsista voi olla, ettet tietäis, että mamma meinaa äitiä.
Robin EI OLE suomenruotsalainen, vaikka sukunimi vähä siihen viittaiski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mammansa" hyi
Ei ole, eikä ole muutenkaan ruotsi vahvinta osaamistaan sanojensa mukaan. Eikä Robin mammasta ole puhunut :D
Vierailija kirjoitti:
Mainostaa itseään
Eikö sais mennä kerta on kutsun saanut?
Räikkösen puhe oli taas taattua laatua. "Onnittelut kaikille palkituille ja... onnittelut niillekin joita ei oo palkittu."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot, mut se Parkkosen "Kohta sataa", ei ollut kyllä minkään kuulonen tuossa gaalan live-esityksessä.
Ei kai tuo biisi ole ollutkaan minkääb kuulonen. Kukaan tainnut siinä videossakaan huomata et siinä oli myös kappale... :D
Tuo biisi on erityisen yöks kun keskittyy sanoihin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainostaa itseään
Eikö sais mennä kerta on kutsun saanut?
Kutsusta pitää kieltäytyä, ettei vahingossakaan tule mainostaneeksi itseään, niimpä niin
Ompas kyllä komea miehenalku! Tumma puku sopii tummiin piirteisiin täydellisesti.
Onkohan tuo smokki sama ku linnassa, mutta kuorittu koristeista..
Onko totta et ainoa ketju täällä koskien urheilugaalaa on tämä?
Ketju jonka puheenaihe on Robin, joka ei ole palkittu urheilija gaalassa, eikä urheilija ylipäänsä. Eikä edes esiinny gaalassa. Mut ku Robin, niinniin
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo smokki sama ku linnassa, mutta kuorittu koristeista..
IS:n haastattelussa ainaki sano et eri smokki on, mirri ja alupaita lainattu linnan smokista
Pete Parkkonen on vähän kuin miespuolinen Kikka. Sillä erotuksella tosin että Kikka oli lahjakas.
Minä tykkäsin Petestä sillon idols -aikana. Olin silloin yläasteella, ja se oli suorastaan koko luokan fanituksen kohde.
Mut tämä nykynen on kyllä jotenki yök, eikä vähiten tämän uuden kappaleen takia....
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin Petestä sillon idols -aikana. Olin silloin yläasteella, ja se oli suorastaan koko luokan fanituksen kohde.
Mut tämä nykynen on kyllä jotenki yök, eikä vähiten tämän uuden kappaleen takia....
Minä taas olen Peten ikäinen ja tykästyin myös silloin Idolsin aikaan häneen. Ei voi mitään, että nykynen Pete on lähinnä hiukan kiusallista katsottavaa/kuunneltavaa.