Yksinhuoltaja/pääasiallinen vanhempi, tule vastaamaan!
Mikä on ammattisi?
Täällä on nyt ollut meidän parjauspäivät, joten katsotaan miten erilaista porukkaa meistä löytyy.
Itse aloitan, olen kolmen lapsen yksinhuoltaja ja koulutukseltani olen psykiatrian erikoislääkäri, työskentelen tällä hetkellä osastonlääkärinä psykiatrisessa sairaalassa.
Kommentit (21)
Mun ystävä on kielenopettaja yliopistossa.
Kahden lapsen yh isä, rakennuspiirtäjä
TAVJA HALONEN, TASAVALLAN RESUPENTTI. YH. VUODET 1978-1996.
Erityisasiantuntija turvallisuusalalla. Yksi teini
Leonardo Da Vincin onnellinen äiti täällä. Oletteko kuulleet pojastani!??
Lääketieteen lisensiaatti, erikoistuminen edessä vielä. Mut kollega kuitenkin!
Matematiikan opettaja yläkoulussa, kaksi lasta.
Näemmä ammatista riipumatta voimaantuneet naiset on päättäneet olla välittämättä lapsesta ja tehdä itsekkästi lapsi.
Nyt sitten raha on tiukassa ja lapsen kasvattaa lapsenlikka, tarha, esikoulu ja peruskoulu kavereineen, ja kylän raitin tyypit.
Isästä ei ole muuta tietoa kun että on sukusolu.
Hallelujaa, meillä menee hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Näemmä ammatista riipumatta voimaantuneet naiset on päättäneet olla välittämättä lapsesta ja tehdä itsekkästi lapsi.
Nyt sitten raha on tiukassa ja lapsen kasvattaa lapsenlikka, tarha, esikoulu ja peruskoulu kavereineen, ja kylän raitin tyypit.
Enköhän mä erikoislääkärinä lapseni elätä ihan itse :D ne tuplalapsilisätkin menee suoraan lasten säästötileille. Isä on tiedossa, hän sattui vaan tykkäämään muistakin naisista ollessamme aviossa.
Sairaanhoitaja ja minulla on kolme lasta.
Olen ollut ja olen tarjoilija, siivooja, merkonomi, respa, vaihde, kukka- ja rautakaupan myyjä, jumppaohjaaja, laatoittaja, maalari, opiskelija ja kuvataidekerhon vetäjä vaihtelevasti. Kolme lasta ja yhteishuoltajuus, avokätinen ex-mies maksaa enimmäkseen kaiken ja elämä on sen suhteen huoletonta ja helppoa.
Kaksi lasta. Lasten isä ei ole kuvioissa ollenkaan. Työskentelen kemianteollisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä ymmärsinkö tätä ollenkaan. Mutta lasteni isä on kuollut. Kyllä lapseni käyvät päiväkodissa, eskarissa ja koulussa. Naapurustossa asuu myös heidän kavereitaan. Tarvitsen joskus myös lastenvahtia.
Rahasta ei ole puutetta. Mulla on ihan mukava palkka ja saamme perhe-eläkkeitäkin enemmän kuin kehtaan kertoa.
Hallelujaa vaan itselle!
Kaksi lasta, merkonomi, toimistosihteeri.