Mitä Robin tekee urheilugaalassa?
Siis millä perusteella tuonne gaalaan on kutsuttu nuita vieraita? Eikö siellä pitäis olla urheilijoita. Ei sillä et ois jotai Robinia vastaan, kuhan mietin...
Kommentit (86)
Mää oon rehellisesti tähän asti luullu et tuonne gaalaaan kutsutaan vaan urheilijoita, en tiiä mistä moinen olettamus :D
En tiedä, mutta enpä arvannut että noin pian esiintyy julkisesti uudestaan puvussa/smokissa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta enpä arvannut että noin pian esiintyy julkisesti uudestaan puvussa/smokissa.
Alkaa aikuistua
Pitäähän se jonninjoutavan teiniuikun olla joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Robinhan voi olla jakamassa palkintoja.
...tai peffaa.
Ehkä jakaa palkinnon kuten Isac nyt..
Robin palkitsee Tähden vuoden urheilijaksi invalidiliiton pinssit rusetissaan. Veikkaan vaan :D
Vierailija kirjoitti:
On sielä Isac Elliotkin :D Joo no oishan se reilua, että lähinnä urheilijoita ois kutsuttuna. Mutta eiköhän muiden alojenkin gaaloissa oo välillä aivan muun alan porukkaa kuin sen järjestetyn gaalan.
Isacista on tullut todella komea mies ja pituuttakin lisää hurjasti, siis miehistynyt paljon ja muuttunut kaikin tavoin edukseen niistä babyvuosista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sielä Isac Elliotkin :D Joo no oishan se reilua, että lähinnä urheilijoita ois kutsuttuna. Mutta eiköhän muiden alojenkin gaaloissa oo välillä aivan muun alan porukkaa kuin sen järjestetyn gaalan.
Isacista on tullut todella komea mies ja pituuttakin lisää hurjasti, siis miehistynyt paljon ja muuttunut kaikin tavoin edukseen niistä babyvuosista.
Öö?
Onhan siellä Meeri Koutaniemi ja Sami Yaffakin. Sanoivat tulleensa katsomaan Mike Monroen keikkaa.
Mike otettiin esiintymään Anna Puun tilalle. Tietääkö kukaan miksi Puun gaalakeikka peruuntui? Ei ole kuitenkaan kipeänä, koska osallistuu vieraana.
Kai se oli vaan istumassa tällä kertaa. Ihan rentouttavaa vaihtelua varmaan hänellekin :D
Varmaa iha kiva olla vaan vieraana välillä.
Ei jakanut mitään palkintojakaan, ellei mulla mennyt ohi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se miehistynyt, mikä on hyvin tavallista kun ikää tulee. Itse en tykkää yhtään nuista hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistynyt joo, mutta ei oikeen mun makuun. Ja ehkä ihan hyvä niin :D
Eniten mua ihmetyttää Robbarin samanväriset kengät :0
Vierailija kirjoitti:
Kai se oli vaan istumassa tällä kertaa. Ihan rentouttavaa vaihtelua varmaan hänellekin :D
Just sanoi tätä instastoryssaan. Samalla kun ajoi autoa..paha poika. Mutta onneksi äiti jako liikenneohjeita vieressä :D
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua ihmetyttää Robbarin samanväriset kengät :0
Siitä tulee tätä menoa oikeasti aikuinen, pelottavaa. Ei mutta eiköhän eriparikengät pysy jalassa, kun on taas ite valokeilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se miehistynyt, mikä on hyvin tavallista kun ikää tulee. Itse en tykkää yhtään nuista hiuksista.
Jep, ja kyllä Robin on enemmän minun makuun :)
Tönöttää yleisössä kuten muutkin kutsutut. Ei hän todellakaan ainoa ei-urheilija tuolla ole.