Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Robin tekee urheilugaalassa?

Vierailija
17.01.2017 |

Siis millä perusteella tuonne gaalaan on kutsuttu nuita vieraita? Eikö siellä pitäis olla urheilijoita. Ei sillä et ois jotai Robinia vastaan, kuhan mietin...

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005049065.html

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönöttää yleisössä kuten muutkin kutsutut. Ei hän todellakaan ainoa ei-urheilija tuolla ole.

Vierailija
22/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon rehellisesti tähän asti luullu et tuonne gaalaaan kutsutaan vaan urheilijoita, en tiiä mistä moinen olettamus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta enpä arvannut että noin pian esiintyy julkisesti uudestaan puvussa/smokissa.

Vierailija
24/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta enpä arvannut että noin pian esiintyy julkisesti uudestaan puvussa/smokissa.

Alkaa aikuistua

Vierailija
25/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se jonninjoutavan teiniuikun olla joka paikassa.

Vierailija
26/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinhan voi olla jakamassa palkintoja.

...tai peffaa.

Vierailija
27/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jakaa palkinnon kuten Isac nyt..

Vierailija
28/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin palkitsee Tähden vuoden urheilijaksi invalidiliiton pinssit rusetissaan. Veikkaan vaan :D

Vierailija
29/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen frontside ollien?

Vierailija
30/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sielä Isac Elliotkin :D Joo no oishan se reilua, että lähinnä urheilijoita ois kutsuttuna. Mutta eiköhän muiden alojenkin gaaloissa oo välillä aivan muun alan porukkaa kuin sen järjestetyn gaalan.

Isacista on tullut todella komea mies ja pituuttakin lisää hurjasti, siis miehistynyt paljon ja muuttunut kaikin tavoin edukseen niistä babyvuosista.

Vierailija
31/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sielä Isac Elliotkin :D Joo no oishan se reilua, että lähinnä urheilijoita ois kutsuttuna. Mutta eiköhän muiden alojenkin gaaloissa oo välillä aivan muun alan porukkaa kuin sen järjestetyn gaalan.

Isacista on tullut todella komea mies ja pituuttakin lisää hurjasti, siis miehistynyt paljon ja muuttunut kaikin tavoin edukseen niistä babyvuosista.

Öö?

Vierailija
32/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä Meeri Koutaniemi ja Sami Yaffakin. Sanoivat tulleensa katsomaan Mike Monroen keikkaa.

Mike otettiin esiintymään Anna Puun tilalle. Tietääkö kukaan miksi Puun gaalakeikka peruuntui? Ei ole kuitenkaan kipeänä, koska osallistuu vieraana.

Vierailija
33/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se oli vaan istumassa tällä kertaa. Ihan rentouttavaa vaihtelua varmaan hänellekin :D

Vierailija
34/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa iha kiva olla vaan vieraana välillä.

Ei jakanut mitään palkintojakaan, ellei mulla mennyt ohi...

Vierailija
35/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se miehistynyt, mikä on hyvin tavallista kun ikää tulee. Itse en tykkää yhtään nuista hiuksista.

Vierailija
36/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistynyt joo, mutta ei oikeen mun makuun. Ja ehkä ihan hyvä niin :D

Vierailija
37/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua ihmetyttää Robbarin samanväriset kengät :0

Vierailija
38/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se oli vaan istumassa tällä kertaa. Ihan rentouttavaa vaihtelua varmaan hänellekin :D

Just sanoi tätä instastoryssaan. Samalla kun ajoi autoa..paha poika. Mutta onneksi äiti jako liikenneohjeita vieressä :D

Vierailija
39/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää Robbarin samanväriset kengät :0

Siitä tulee tätä menoa oikeasti aikuinen, pelottavaa. Ei mutta eiköhän eriparikengät pysy jalassa, kun on taas ite valokeilassa.

Vierailija
40/86 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se miehistynyt, mikä on hyvin tavallista kun ikää tulee. Itse en tykkää yhtään nuista hiuksista.

Jep, ja kyllä Robin on enemmän minun makuun :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän