Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas taas outo tapaus nettitreffil

Vierailija
17.01.2017 |

Vastas mun ilmotukseen ja ehdittiin pari päivää kirjotella muutaman viestin verran.Sillä kuva mulla ei,kirjotti et voin laittaa kuvan sen s-postiin. No ehdin lukea viestin vasta illansuussa enkä ehtinyt vastata vielä mitään kun jo tuli toinen viesti että poistuu. Se on ollu siellä käsittääkseni aika kauan,varmaan vuosissa voi jopa olla ja nyt ihan yht äkkiä lähti sieltä.Jätti kyllä tiedot mistä hänet saa kiinni jos kiinnostaa mutta minusta se oli jotenkin outoa. Ollu siellä ties miten kauan ja nyt hävis noin vain. Ensimmäinen ajatus itelle tuli että jos kyhää uutta profiilia ja sitten taas uutta saalista etsimään,antaen minun luulla että lähti kokonaan pois. Joo,ehkä hullu ajatus mut miksi se olis nyt ykskaks lähtenyt juuri kun minulle kirjoittanu ja vaihdoimme viestejä. En niin ymmärrä näitä nettideitti juttuja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä sun tekstiäsi. Ei ihme että häipyi, eihän susta saa mitään selvää kirjallisesti.

Vierailija
2/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä sun tekstiäsi. Ei ihme että häipyi, eihän susta saa mitään selvää kirjallisesti.

Täytyy olla tyhmä tai lukivika jos ei ymmärtäny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sillä oli vaikka joku stalkkeri/häiriköijä siellä ja tahtoi häipyä sen vuoksi. Ei välttämättä alkanut nyt sinulle, parin päivän nettituttavuudelle, henkilökohtaista asiaa sen suuremmin avaamaan. Jos ehditte vaihtaa tiedot, niin eihän tossa ole mitään ongelmaa. Sinuna ottaisin rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostaa.

Vierailija
4/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattu käymään niin että maksettu kausi päättyi juuri ja kun kerran ekan kerran vuosien yrittämisen jälkeen sai yhteyden niin ei halunnut maksaa enempää.

Ei toisen profiilin tehdäkseen tarvitse edellistä poistaa, jos haluaa pitää useita rautoja tulessa. Tosin deittipalstoilla ainakin naisissa on kaikenlaista oharin tekijää, miksei sitten myös miehissä.

Vierailija
5/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos vaan kysyt siltä.

Vierailija
6/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis poistuu mistä? Sieltä deittipalvelusta vai? Mitä väliä, jos sinulla on kuitenkin hänen sähköpostiosoitteensa?  

Vierailija
7/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on teatraalinen. Yäk, huomiohuoramies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän