Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri haukkui minua - mieheni oli vain hiljaa

Vierailija
16.01.2017 |

Mieheni kaveri alkoi nimittelemään minua ilman mitään syytä. Mieheni oli ihan tuppisuuna vain. Näin on käynyt muutaman kerran. Kyllä, osaan puolustaa itsekin itseäni - siitä ei ole kysymys. Mietityttää vain, että mahtaakohan hän edes rakastaa minua kun ei kerran sano yhtään mitään vastaan miehelle?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että mieheni antaa kavereidensa puhua minusta todella epäkunnioittavasti. Sanoo että on ihan raivoissaan kun kuulee mitä kaverinsa puhuu, mutta ei kuitenkaan sano mitään, vaikka todellakin osaisi sen homman.

Kaverinsa mm. puhuvat kuinka haluaisivat ottaa minut milloin missäkin, esim. vessassa, keittiöntasoa vasten, puhuvat kuinka haluavat kuvia ja videoita minusta, kuinka ovat nähneet unia minusta ja lista jatkuu. Mies sanoo että hän ei tykkää yhtään kun minusta puhutaan noin, mutta samalla sanoo että no ne nyt on sellaisia. Tiedän kyllä minkälaisia he ovat, ollaan tunnettu kaikki lukiosta saakka. Se eion muuta sitä asiaa että oloni on hirveä kun mieheni ei puolusta "kunniaani".

Haluan tehdä pienen korjauksen. Mieheni on ainut henkilö jota olen koskaan pitänyt kädestä, suudellut ja halannut. Hän on ainut kenen kanssa olen harrastanut seksiä, sitäkin ennen seurustelimme melkein vuoden. Nämä meidän kaverit tietävät sen, osan olen tiennyt ala-asteelta saakka ja he tietävät että en ole koskaan ollut mikään kylän polkupyörä. Olen ihan sen vastakohta. Nämä kaverit on kivoja, kunhan eivät juo alkoholia, sillä silloin nämä puheet alkaa.

Mieheni ei pystytä heitä, mutta yksi ystävä näistä suuttuu. Hänet olen tuntenut aina ja hän kyllä laittaa luun kurkkuun. Ehkä tämän takia mieheni ei tee mitään, tietää että tuo lapsuudenystäväni hoitaa sen.

Kyllä, minä moderni 2010-luvun nainen haluan että mieheni joskus näyttää miehisyytensä ja puolustaa minua, naistaan. Osaan sen itsekin, mutta on sekin mukavaa ku näkee että toinen haluaa pitää puoliani.

Vierailija
22/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että mieheni antaa kavereidensa puhua minusta todella epäkunnioittavasti. Sanoo että on ihan raivoissaan kun kuulee mitä kaverinsa puhuu, mutta ei kuitenkaan sano mitään, vaikka todellakin osaisi sen homman.

Kaverinsa mm. puhuvat kuinka haluaisivat ottaa minut milloin missäkin, esim. vessassa, keittiöntasoa vasten, puhuvat kuinka haluavat kuvia ja videoita minusta, kuinka ovat nähneet unia minusta ja lista jatkuu. Mies sanoo että hän ei tykkää yhtään kun minusta puhutaan noin, mutta samalla sanoo että no ne nyt on sellaisia. Tiedän kyllä minkälaisia he ovat, ollaan tunnettu kaikki lukiosta saakka. Se eion muuta sitä asiaa että oloni on hirveä kun mieheni ei puolusta "kunniaani".

Haluan tehdä pienen korjauksen. Mieheni on ainut henkilö jota olen koskaan pitänyt kädestä, suudellut ja halannut. Hän on ainut kenen kanssa olen harrastanut seksiä, sitäkin ennen seurustelimme melkein vuoden. Nämä meidän kaverit tietävät sen, osan olen tiennyt ala-asteelta saakka ja he tietävät että en ole koskaan ollut mikään kylän polkupyörä. Olen ihan sen vastakohta. Nämä kaverit on kivoja, kunhan eivät juo alkoholia, sillä silloin nämä puheet alkaa.

Mieheni ei pystytä heitä, mutta yksi ystävä näistä suuttuu. Hänet olen tuntenut aina ja hän kyllä laittaa luun kurkkuun. Ehkä tämän takia mieheni ei tee mitään, tietää että tuo lapsuudenystäväni hoitaa sen.

Kyllä, minä moderni 2010-luvun nainen haluan että mieheni joskus näyttää miehisyytensä ja puolustaa minua, naistaan. Osaan sen itsekin, mutta on sekin mukavaa ku näkee että toinen haluaa pitää puoliani.

No nää paineet, että miehen pitäisi olla mies, tuskin tekee siitä yhtään rohkeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eristäytyminen ja yksin kotiin jääminen on se ratkaisu? Uskomattomia neuvoja. En ole ap mutta suututtaa tuollaiset kommentit, että haukkumisen kohteeksi joutunut on jotenkin vastuussa jonkun random kyrvännupin möläytyksistä

Vierailija
24/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajattelee sinun pärjäävän. Tai sitten on salaa samaa mieltä kuin kaverinsa. Ehkä kuitenkin mieluummin menettää sinut kuin kaverinsa, joten ei puutu.

Vierailija
25/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta se on 16-vuotiaana. Vaihda kaveriporukaa. Terveisin äiti.

Vierailija
26/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ajattelee sinun pärjäävän. Tai sitten on salaa samaa mieltä kuin kaverinsa. Ehkä kuitenkin mieluummin menettää sinut kuin kaverinsa, joten ei puutu.

Tai sitten ei ole hyvä toimimaan tällaisissa tilanteissa. Menee lukkoon.

Vierailija
27/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana, mikset pistä miehesi kavereita ruotuun ihan itse? Taidat salaa nauttia siitä, että olet heidän puheissaan noin "haluttu" (tuskin todellisuudessa).

Vierailija
28/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseinen kaveri on haukkunut sinua kolme kertaa, niin ihmettelen, miksi hän ei ole miehelle entinen kaveri. Noloa käytöstä molemmilta. 

Olen pahoillani, ap.

Vierailija
29/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe niin varmaan :DDDD

Vierailija
30/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia kuitenkin on vaikka muuta väittäisi että mies joka antaa muiden haukkua naistaan, pelkää että saisi turpiinsa näiltä muilta miehiltä jos uskaltaa puuttua. Eli on pelkuri.

M37

Vierailija
31/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hehe niin varmaan:DDD

Vierailija
32/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siis pitää taantua taas silloin luolamieheksi ja machoksi, kun prinsessa niin haluaa? Vitut sanon minä.

Hoida ihan itse tonttisi, äläkä tunge itseäsi miehen kaveripiirin riesaksi.

Vierailija
33/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen siis pitää taantua taas silloin luolamieheksi ja machoksi, kun prinsessa niin haluaa? Vitut sanon minä.

Hoida ihan itse tonttisi, äläkä tunge itseäsi miehen kaveripiirin riesaksi.

Tämä. Vituttaa akat jotka luulee kuuluvansa miehen kaveriporukkaan.

Vierailija
34/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen tulee puolustaa vaimoaan. Aika lassukka. 

Vierailija
35/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen tulee puolustaa vaimoaan. Aika lassukka. 

Heti kun naiset alkavat hakkaamaan miehen kimppuun käyviä pahoinpitelijöitä nakkikioskilla ja mies seuraa vain sivusta. Deal?

Vierailija
36/52 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana, mikset pistä miehesi kavereita ruotuun ihan itse? Taidat salaa nauttia siitä, että olet heidän puheissaan noin "haluttu" (tuskin todellisuudessa).

Koska menen aivan lukkoon. Muuten olen sanavalmis mutta kun puhe kääntyy seksuaalisiin asioihin niin menen lukkoon koska kasvoin sellaisessa kodissa jossa ei koskaan saanut puhua asioista ja koin aina että omaa naiseutta piti piilotella. Uskonnollinen perhe.

Vierailija
37/52 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottakaas nyt jotain sivistynyttä tapaa ratkaista tilanne. AP:n mies on sanonut, että ensimmäinen mieleen tuleva tapa hoitaa on turpiinveto. Sinänsä kunnioitettavaa, että mies pystyy hillitsemään primitiiviset reaktionsa. Miten miehen tulisi hoitaa asia, jos ottaa huomioon, että verbaalinen lahjakkuus ko. tilanteessa on nolla.

Pitääkö miehen tosiaan ottaa mahdollisesti rikosrekisterimerkintä, jotta naisen turvallisuudentunne tulee tyydytetyksi ko. tilanteessa?

Vierailija
38/52 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin kyllä vakavasti piirien vaihtoa, eihän nuo sinun "kaverisi" ole yhtään mistään kotoisin! Tuollaiset puheet kertovat siitä, että jengi ei kunnioita sinua ollenkaan ja ei luultavasti halua, että edes pyörisit heidän seurassaan. Se että poikaystäväsi ei puutu asiaan, kertoo sekin karua kieltään siitä, että hän luultavasti toivoo asian ratkeavan itsestään (eli vain feidaat itsesi noista ympyröistä). Vaikka olisi miten lapsuuden kavereita tms. niin tuollaista ei kannata jäädä kuuntelemaan.

Vierailija
39/52 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä minulla on prinsessasyndrooma, mutta tuntuu kurjalta, kun mies ei puolustanut minua. Vaikka ymmärrän kyllä etteivät kaikki ole sanavalmiita. Ap

Mitä sinä sanoit tälle miehelle kun hän sinua haukkui?

Vierailija
40/52 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kaverit ovat haukkuneet mua jo ennen kuin alettiin seurustelemaan. Mieheni ei tee asialle mitään. Mieheni on ns. nössö, joka pitää mieluummin paskat tuttavuussuhteet kuin puolustaa. Joten joo kyllä on muitakin. Jopa mieheni äiti haukkui minua maksulliseksi naiseksi eikä miestäni kiinnostanut vittuakaan. Luin vaan miehen puhelimen salaa ja mölysin ukolle että mitä perkelettä.

Joten joo kyllä kuullostaa hyvinkin tutulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi