Missä voi tavata alle 30v yh-äitejä?
Olen alkanut tätä vain miettimään, kun olen ollut sinkkuna nyt melkein viisi vuotta ja melkein koko ajan siitä ollut yh-isänä. Olen tutustunut harvoilla lapsivapaillani lapsettomiin, mutta niiden kanssa tulee aina ongelmia kun olen "aina" lasten kanssa. eli tätä tilannetta voi ymmärtää vain toinen yh... näihin vain ei ole koskaan tullut törmättyä missään. treffisivustot on jo koitettu. siellä ei edes vastata vaan haetaan jotain mitä ei ole olemassakaan (yleistys, mutta näin omana kokemuksena).
Kommentit (6)
Varmaan on aika rajalliset markkinat. Moni ei varmaan "halua lapsellista" miestä tai naista. Eli ainoa ratkaisu on yh- äiti. Ainakin jos ite oisin sinkku ni lapsellinen mies ois ehdoton nou nou. Ainakin alle 30 vee.
Tsemppiä etsintöihin, kyl se sieltä. Koska kyllä niitä yh-äitejä on.
t. seurusteleva, lapseton nainen
Jos oot Tampereelta, niin sovitaanko (leikki-) treffit? Tosin, ei mun 1,5v oikein osaa muiden lasten kanssa leikkiä vaikka kovasti niistä onkin kiinnostunut. Minäkään en taida osata enää aikuisten seurassa oikein olla kun taapero vie kaiken ajan. Hyvät lähtökohdat treffeille, kun kumpikin on kiinni lapsissaan :D.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot Tampereelta, niin sovitaanko (leikki-) treffit? Tosin, ei mun 1,5v oikein osaa muiden lasten kanssa leikkiä vaikka kovasti niistä onkin kiinnostunut. Minäkään en taida osata enää aikuisten seurassa oikein olla kun taapero vie kaiken ajan. Hyvät lähtökohdat treffeille, kun kumpikin on kiinni lapsissaan :D.
lähimaastosta. muutin tampereelta takaisin kotikulmille kun sain huoltajuuden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lähimaastosta. muutin tampereelta takaisin kotikulmille kun sain huoltajuuden
ja mielelläni tutustuisin, jos vain mahdollista olisi :D
Minkäs ikäinen yh-isä sinä olet?
Onko naisen oltava alle 30-vuotias?
Voi olla vaikeaa löytää...
Terveisin yksi yh, joka on yli 30 mutta reippaasti alle 40.