Pilaako vedenkestävä ripsiväri ripset?
Jos kuvitellaan että on kolme 50-vuotiasta henkilöä, joista:
-Henkilö A on meikannut 30:n vuoden ajan vähintään kerran viikossa.
-Henkilö B on meikannut 30:n vuoden ajan noin kerran kuussa.
-Henkilö C ei ole käyttänyt ripsiväriä koskaan/kokeillut muutaman kerran.
Voiko henkilöiden ripsien kunnoista sanoa joitain poikkeavaisuuksia vai ovatko kaikilla samanlaiset?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti! Oon 26 ja en käytä meikkiä ja mulla on paksut tuuheat ja tummat ripset. En haluais pilata mun ulkonäköä myrkyillä eli meikeillä.
Onko lähipiirissä kokemusta niiden vaarallisuudesta?
Ei pilaa. Ripset uusiutuvat n. 2-4 kuukauden välein, joten loppupeleissä ei ole huomattavaa eroa henkilöiden välillä. Totta kai saattavat väliaikaisesti vaurioitua, mutta jos hellävaraisesti puhdistaa meikin siihen tarkoitukseen oikeilla aineilla, ei mitään pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti! Oon 26 ja en käytä meikkiä ja mulla on paksut tuuheat ja tummat ripset. En haluais pilata mun ulkonäköä myrkyillä eli meikeillä.
Onko lähipiirissä kokemusta niiden vaarallisuudesta?
No on!
Oon yli 40 ja yli 20 vuotta ainakin arkipäivisin käyttänyt näitä lämpimällä vedellä lähteviä ripsivärejä. Vieläkin ihan tuuheat ripset ja voin lähteä kaupungille ilman ripsiväriäkin. Ihan normaalisti ovat kasvaneet ja uudistuneet vaikka pesussa joskus joku irtoaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pilaa. Ripset uusiutuvat n. 2-4 kuukauden välein, joten loppupeleissä ei ole huomattavaa eroa henkilöiden välillä. Totta kai saattavat väliaikaisesti vaurioitua, mutta jos hellävaraisesti puhdistaa meikin siihen tarkoitukseen oikeilla aineilla, ei mitään pelkoa.
Hyvä jos näin on! olen pohtinut joudunko luopumaan siitä, että voin pari kertaa kuussa piristää ulkonäköäni ripsivärillä. Muutaman vuoden ajan olen niin toiminut. Vanhemmiten (+55v) ne ripset kai harvenevat ihan itsestään.
Minulla on ollut Trichotillomania (pakonomainen karvojen nyppimishäiriö) lapsesta asti ja aina ne ripset on kasvaneet kaiken sen repimisen jälkeen. Käytän myös ripsiväriä ja eyelineria. Kosteutan ripsiä välillä öljyillä yön ylitse.
N23
Itse en kyllä käyttäisi vedenkestävää - muuta kuin jossain erityistilanteissa.
Jos käyttää laadukasta, ei-vedenkestävää, niin meikki pysyy hienona todella koko päivän. Esimerkiksi Lancomen ovat tosi hyviä.