Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantelu viranomaisen toimista

Vierailija
14.01.2017 |

Onko kenelläkään kokemusta kantelun tekemisestä siitä, että viranomainen a on kertonut ilman asiakkaan lupaa yksityiselämän piiriin kuuluvia tietoja viranomaiselle b? Tiedot ovat arkaluonteisia ja eivät millään liity henkilön b työhön. Tiedän, että näin on tapahtunut ja nyt tekisi mieli katkaista siivet valheellisesta tiedosta, joka on epävirallista kanavaa pitkin päätynyt toisen viranomaisen tietoon. Haluaisin myös tehdä asialle jotain, koska viranomaiset ovat vaitiolovelvollisia asiakkaistaan, eikä tietoja todellakaan kuulu levitellä ympäriinsä. Kaikki eivät vain näytä ymmärtävän tätä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valittanut. Jos näillä juoruajilla on ylempiä virkamiehiä niin heille ja jos ei ole niin eduskunnan oikeusasiamiehen kanslia ottaa näitä vastaan.

Vierailija
2/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla minkälaiset todisteet? Minulla taas on keskustelussa käynyt ilmi, että viranomainen b tietää minusta asioita, joita olen kertonut vain viranomaiselle a.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden valheellisten tietojen takia koen, että minulla on leima otsassa. Joudun luultavasti muuttamaan tämän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän