Miksi täällä huudellaan provoa kokoajan? Eikö ihmisille voi tapahtua koskaan mitään?
"Mies suuttui vauvalle ja viskaisi sen sohvalle"
-"PROVO PROVO PROVO!!!!!!!"
Mitä vittua, ettekö ole ennen kuulleet vastaavia tapauksia? Missä vitun kuplassa te elätte, kun kuvittelette ettei kenellekään voi koskaan tapahtua mitään tuollaista tai muutakaan erikoista?
Jos itse kertoisin edes puolet kaikesta mitä olen vaikka itse joskus tehnyt elämässäni niin ei kukaan täällä uskoisi.
"Minulle ei ole koskaan tapahtunut noin, niin ei voi olla tapahtunut sinullekaan, olet TROLLI!!!"
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
"Mies suuttui vauvalle ja viskaisi sen sohvalle"
-"PROVO PROVO PROVO!!!!!!!"Mitä vittua, ettekö ole ennen kuulleet vastaavia tapauksia? Missä vitun kuplassa te elätte, kun kuvittelette ettei kenellekään voi koskaan tapahtua mitään tuollaista tai muutakaan erikoista?
Jos itse kertoisin edes puolet kaikesta mitä olen vaikka itse joskus tehnyt elämässäni niin ei kukaan täällä uskoisi.
"Minulle ei ole koskaan tapahtunut noin, niin ei voi olla tapahtunut sinullekaan, olet TROLLI!!!"
Ihmiset hakevat tyydytystä kirjoituksiensa saaman huomion kautta. Siksi ajatus liioittelusta tai aiheen kokonaan sepittämisestä houkuttaa. Usein kuitenkin lukijoiden elämänkokemus ja arviointikyky paljastaa puhtaasti huomionhakuiset provoviestit (epävirallisesti porvoolaiset)
Jep. Vituttaa nämä myös, kun ei se provon huutelu tuo mitään lisää keskusteluun.
Tytärpuoli tunnusti mulle toimivansa huorana, eikä käytä edes ehkäisyä kun ukot ei halua nussia kumin kanssa. Tuli vähän ristiriitainen olo enkä halua ottaa asiaa mieheni kanssa puheeksi, kun tytär on siis jo täysi-ikäinen ja kertoi asian luottamuksella. Asia jäi silti vaivaamaan mieleen ja meinasin tehdä tästä joskus aloituksen mutta en sitten tehnyt, kun AV-palstan tuntien olisin saanut heti provohuutelua niskaani.
Entä jos vastaavia miestä haukkuvia aloituksia tulee joka päivä ja tyyli on sama. Siis joka päivä.
Kauanko uskoisit?
Ei, kuplassa ei tapahdu mitään ja kaikki on utuisen ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Tytärpuoli tunnusti mulle toimivansa huorana, eikä käytä edes ehkäisyä kun ukot ei halua nussia kumin kanssa. Tuli vähän ristiriitainen olo enkä halua ottaa asiaa mieheni kanssa puheeksi, kun tytär on siis jo täysi-ikäinen ja kertoi asian luottamuksella. Asia jäi silti vaivaamaan mieleen ja meinasin tehdä tästä joskus aloituksen mutta en sitten tehnyt, kun AV-palstan tuntien olisin saanut heti provohuutelua niskaani.
Asutteko porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä huorana toimimisessa on niin ihmeellistä? Se on sitäpaitsi ihan puppua, että miehet eivät haluaisi prostituoidun kanssa käyttää kumia. Kyllä käyttävät ja mielellään. He kun haluavat jatkossakin harrastaa huorissakäyntiä ja se on ikävää turvonneen/haavaisen pilin kera.
Itekki oon monesti miettiy et vaikka joku asia vaikuttaa hullulta ja vaikea uskoa todeksi, niin entä jos se onkin?
Tietenkin jos henkilö x kertoo nähneensä oikean lohikäärmeen nii menee provoks mutta jos henkilö y kertoo että joutuu kestämään perheväkivaltaa niin se voi oikeasti ollakkin totta.
Itse pyrin siksi vastaamaan asiallisesti vaikka ne kuulostaakin hullulta ja siltä ettei voi olla totta.
Pitää nostaa itsensä keskustelun yläpuolelle ilmoittamalla et vastaa vaikka tietää aloituksen olevan provo. Ei sen kummempaa. Näille ihmisille on myös maailmanloppu olla väärässä ja sairaan noloa vastata tosissaan vitsiin. Huono itsetunto.
Jos ei koskaan muuta mihinkään ja muutenkaan joudu käymään "mukavuusalueensa ulkopuolella" muuta kuin rehkimällä aamuvarhaisella salilla tai mattojen pesussa niin eihän sitä välttämättä joudu näkemään mitään provon arvoista.
Täällä on 95%Porvoosta ja varsinkin jos otsikko alkaa sanoilla mies teki jotain jne....
Eikun on katsos kiire ilmoittamaan, että MINÄ olin nyt se kaikista fiksuin kun tajusin epäillä tätä provoksi! Sama voi sitte ylenkatsoa niitä jotka haluaa aiheesta keskustella, oli se aloituksen tarina sitten totta tai ei.
Eivät vain ymmärrä, että kyllä KAIKKI netissä pyörivät osaa suhtautua juttuihin varauksella, ilman että tekevät siitä kuitenkaan numeroa. Oikeasti jos epäilee provoa, niin ei kannata vastata mitään, jos ei halua aiheesta keskustella jokatapauksessa.
Kun on täällä yli kymmenen vuotta pyörinyt, oppii kyllä tunnistamaan provot. Itse kiinnitän ihmisten kirjoitustyyliin ja sanavalintoihin huomiota. Usein huomaa, että ahaa tämä on se sama joka usein tehtailee näitä aloituksia...
Vierailija kirjoitti:
Kun on täällä yli kymmenen vuotta pyörinyt, oppii kyllä tunnistamaan provot. Itse kiinnitän ihmisten kirjoitustyyliin ja sanavalintoihin huomiota. Usein huomaa, että ahaa tämä on se sama joka usein tehtailee näitä aloituksia...
Lisään vielä, että usein niistä kyllä saattaa seurata ihan hyviä keskusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Itekki oon monesti miettiy et vaikka joku asia vaikuttaa hullulta ja vaikea uskoa todeksi, niin entä jos se onkin?
Tietenkin jos henkilö x kertoo nähneensä oikean lohikäärmeen nii menee provoks mutta jos henkilö y kertoo että joutuu kestämään perheväkivaltaa niin se voi oikeasti ollakkin totta.
Itse pyrin siksi vastaamaan asiallisesti vaikka ne kuulostaakin hullulta ja siltä ettei voi olla totta.
Vaikka joku kertoisi nähneensä lohikäärmeen, niin provon huutelu on silti typerää. Onkohan muinoin aikana ennen sähköä huudeltu "PROVO! PROVO!" kun tarinankertoja on aloittanut tarinansa illanvietossa? Tuskinpa. Tarinoita on ollut aina, välillä ne on sellaisia, että jää kuulijan päätettäväksi onko tarina totta tai mikä tarinasta on totta.
Mielestäni on melko hassua, että totuus on netissä noussut niin suureen arvoon, ettei se jätä mielikuvitukselle, teorioille jne. minkäänlaista tilaa, eikä niitä arvosteta, vaikka niiden ansiosta me olemme lajina niin menestyneitä. Kaikkea ei tarvitse kokea itse, asioita voidaan miettiä myös teoreettisesti, kaikki asiat eivät ole konkreettisia ja kirjaimellisesti tapahtuneet niinkuin ne kerrotaan. Aihe voi silti olla mielenkiintoinen pyöriteltävä, oli totta tai ei.
Omaa kirjoitustyyliä on vaikeaa muuttaa, ja kun samalle kirjoittajalle tapahtuu mitä mielikuvituksellisempia asioita kaavamaiseen tyyliin kuvattuina, tietää provoksi.
Luulenpa että aika moni peittelee tositapahtumiin perustuvien aloituksiensa yksityiskohtia provomaisemmiksi jotta ei tunnistettaisi.
No varmaan 90 % täällä kirjoitetuista jutuista ON provoja. Ja itseäni ainakin ärsyttää liioittelu, ellei se ole huumorimielessä tehty.
Vierailija kirjoitti:
No shit...
Typerä provokin voi poikia hyvän keskustelun.