Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi täällä huudellaan provoa kokoajan? Eikö ihmisille voi tapahtua koskaan mitään?
14.01.2017 |
"Mies suuttui vauvalle ja viskaisi sen sohvalle"
-"PROVO PROVO PROVO!!!!!!!"
Mitä vittua, ettekö ole ennen kuulleet vastaavia tapauksia? Missä vitun kuplassa te elätte, kun kuvittelette ettei kenellekään voi koskaan tapahtua mitään tuollaista tai muutakaan erikoista?
Jos itse kertoisin edes puolet kaikesta mitä olen vaikka itse joskus tehnyt elämässäni niin ei kukaan täällä uskoisi.
"Minulle ei ole koskaan tapahtunut noin, niin ei voi olla tapahtunut sinullekaan, olet TROLLI!!!"
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ihmiset ovat tyhmiä ja ilkeitä. Se on vain se perusfakta. Täällä pyörivät ihmiset ovat pääsääntöisesti juuri niitä, jotka eivät tee mitään eikä heille tapahdu mitään. Ja kun he elävät siinä kuplassaan, eivät hyväksy sitä että kenellekään muulle tapahtuisi yhtään mitään.
Mulle ja mun perheelle on tapahtunut asioita, joita ei ikinä voisi kuvitella tapahtuvan. Vaan kun on, koska me elämme ja hengitämme kodin, kuntosalin, päiväkodin, koulun ja lähikaupan ulkopuolellakin. Joskus pyörryttää tämä kaikki, mutta sama se, ryyppy konjakkia ja taas jaksaa eteenpäin.