Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää Häkkisen Mikan ja Marketan häiden hehkutus

Vierailija
14.01.2017 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005045516.html

Ärsyttää, miksi Mika jätti Erjan ja otti tuollaisen tyypin.

Mulla on vielä mökillä lehti Mikan ja Erjan häistä. Hääkakussa oli renkaita ja Mika vaati kaksi pihviä annoksiin, kun nälkä ei yhdellä lähde yms.

Jos on nolo tyyppi ja menee toisiin naimisiin, ne voisi viettäö hiljaisesti.

Miksi edes erosi Erjasta.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia häät Rovaniemellä? En ymmärrä, heillä ei kai täällä ole mitään juuria? Ihmettelen vain näin rovaniemeläisenä. Jossain tunturilla olis niinkin ymmärtänyt.

Lappi on kauneinta Suomea. Rovaniemi varmaan ihan käytännön syistä, koska ei lentokenttiä ja riittävän hyviä hotelleja ihan missä vain ole. 

Joo niin on, mutta kyllä ne kauneimmat paikat lähtee tästä rovaniemestä ylöspäin. Ja puitteet saa halutessa upeat muualla. Tuo hotellikin johon vieraat majoitettiin. Ihan tavallinen neljän tähden hotelli. No ehkä tämä on heille sitten eksoottista.

Vierailija
22/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jos menee toista kertaa naimisiin ja on jo liuta lapsiakin, niin ihan vaan hissuksiin olis sopivaa juhlia. Ei ole tuollaisissa häissä  mitään tunnelmaa eikä romantiikkaa, jotka mun mielestä kuuluu häihin. Ällöttää kun ihmiset tekee lapsia, menee naimisiin, eroaa, kohta taas jonkun kanssa lisäännytään, avioidutaan, erotaan...ja aina vaan uudelleen, yäk. Kyllä se avioliitto on arvons jo menettänyt, turha näitten aito avioliitto-tyyppien on siitä homoavioliittoja syyttää.

Valtaosalle häät ovat tapahtuma, jossa juhlitaan suhteen vakituistamista. En ymmärrä miksi edelliset häät veisivät arvoa toisilta. 

Se on vaan jotenkin kornia, mutta oon varmaan vähän vanhanaikainen. Viime kesänä oltiin häissä, jotka olivat molemmille osapuolille kolmannet. Oli lapsia perheineen ekoista liitoista, sitten teinejä ja koululaisia tokista liitoista ja nyt vielä iltatähtilapset tästä uusimmasta liitosta. Ja häät siihen päälle kaikkine häävalsseineen ja -kakkuineen yms. Kyllä pikkasen omituiselta tuntui. Piti muistella, että hetkinen...ekalla kerralla ostettiin lakanoita, tokalla kerralla kippoja ja nyt pitäis keksiä jotain keski-ikäistyvälle pariskunnalle jolla jo on kaikkea.

Mun mielestä avioliitto on lähtökohtaisesti elinikäinen ja siitä erotaan vaan jos on todella painavat syyt, kuten vaikka väkivaltaisuus tai pettäminen. Naimisiinmenoa on syytä tarkasti harkita ja ihan siltä järjen kannalta, pelkkä rakkaus ei ikävä kyllä riitä. Ja toisella kerralla en ainakaan itse järkkäisi häitä missään tapauksessa, se on mulle sellainen kerran elämässä-juttu.

Mutta jjoo, mä kuuluisin varmaan muutenkin johonkin menneeseen maailmaan tai mielikuvitusmaailmaan, en ole oikein sinut tän nykymenon kanssa, jos ei aina ennenkään asiat hyvin olleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikan naismaku on laiha, tumma, jylhäpiirteinen. Näen saman Erjassa, Marketassa ja Sutussa. Kaikki eivät ole kurvikkaiden blondien perään, vaikka todella moni on.

Vierailija
24/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikahan ei edes ole enää kummonen julkkis. Turha noista häistä on edes uutisoida.

Vierailija
25/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikan naismaku on laiha, tumma, jylhäpiirteinen. Näen saman Erjassa, Marketassa ja Sutussa. Kaikki eivät ole kurvikkaiden blondien perään, vaikka todella moni on.

Kuka Sutu? Häkkisen kaikkein uusinko? :D

Vierailija
26/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sutu on se tanssija.

Vierailija
27/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ne itse sitä hehkutakaan?

Vierailija
28/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sutu on ollut Uunossa ja oliko Tanssii tähtien kanssa opettajana? Kertoi lehdessä että seurusteli (?) Mikan kanssa mutta ei halunnut formulapiireihin. Ennen Erjaa? Mika ei kommentoinut asiaa, en tiedä kysyttiinkökään.

Vierailija
29/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä lapsen perhe ja koti täytyy hajottaa, soon muotia nyt.

Vierailija
30/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siitä erosta jo kymmenen vuotta..tosi tuore juttu.

Vierailija
31/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Remesova vai Kromatova?

Mä muistelen, että olisi ollut entisen miehensä mukaan Kromatova, ja vaihtoi tyttönimensä takaisin, eli Remesova.

Vierailija
32/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa Pascha ja Köln. Täällä he tapasivat, Euroopan suurimmassa bordellissa.

Tosielämän Pretty Woman. Ihmettelen vain, miten Mika ikinä pystyy luottamaan, että tämä nainen on kiinnostunut myös hänestä, hänen rahojensa ohella.

Vierailija
33/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa pilvilinnassa Mika elelee kun kuvittelee että Marketa olisi kiinnostunut siitä muunkin kuin rahojen takia?

Eiköhän se kerrasta jo oppinut, kiitos vaan.

Vierailija
34/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon rakkauteen, ja uskon, että tällä kertaa Mika löysi sen oikean. Good for him. Luuletteko, että hän muuten ensimmäisen epäonnistuneen liiton jälkeen haluaisi mennä naimisiin?

Vierailija
35/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikallahan huhuttiin jo ennen Marketaa olevan toinen. Oli kuvia ja kaikkea. Lopulta sitten Erja julisti lehdessä, että tuo tyyppi on hänenkin kaverinsa ja kaikki on hyvin. Ja se tyyppi häkeltyneenä ei osannut sanoa sitä eikä tätä.

Vierailija
36/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika lienee samantyyppinen kuin Nykäsen Matti. Eli jos ei sattumalta olisi ollut hyvä jossain ihan hassussa urheilulajissa, niin olis vähätuloinen juntti jossain amisammatissa.

Siis miten pääsee rikkaaksi hyppäämällä mäestä mahdollisimman pitkälle tai ajamalla autoa mahdollisimman kovaa. Lapsellista.

Vierailija
37/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös että oli huhuja muista naisista. Sitten tosi teennäisiä "paparazzikuvia" kun suutelevat golfkentällä ja kaikki hyvin Mikalla ja Erjalla mukamas. Vuosi myöhemmin olivat jo eronneet.

Vierailija
38/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se muutama vuosi ennen eroa, mutta google löytää. "Mika ja Erja kuhertelivat golfkentällä". ;)

Vierailija
39/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketta on leikannut otsatukan takas!

Vierailija
40/121 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Mikalla naisia ollut ja alkoholi on maistunut aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä