Ärsyttää Häkkisen Mikan ja Marketan häiden hehkutus
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005045516.html
Ärsyttää, miksi Mika jätti Erjan ja otti tuollaisen tyypin.
Mulla on vielä mökillä lehti Mikan ja Erjan häistä. Hääkakussa oli renkaita ja Mika vaati kaksi pihviä annoksiin, kun nälkä ei yhdellä lähde yms.
Jos on nolo tyyppi ja menee toisiin naimisiin, ne voisi viettäö hiljaisesti.
Miksi edes erosi Erjasta.
Kommentit (121)
Onko häissä muitakin "julkipettäjiä" kuin sulho itse ja talousnero Palander?
Selänteen supertähdet on näköjään kutsuttu paitsi Teme itse ja Marcus Grönholm eivät ole mukana?
APn kanssa tismalleen samaa mieltä. Just istuin paskalla ja luin häistä. Mietin, että miten tämä asia voikin mua noin ärsyttää. Mikan ja Erjan erosta on aikaa jo vuosia, mutta kun niin rumasti kaikki kävi. Jos avioliitto Erjan kanssa olikin jo huonossa jamassa, niin asiat hoidetaan loppuun saakka. Siten nämäkin häät olisivat voineet saada kultareunuksensa. Tällä hetkellä on vaan synkkiä fiilareita.
Olette kyllä niin pohjakamaa suurin osa. Ilmeiseti täällä ei ole uusperheiden mammat vastaamassa :D
Koulukiusaajien kokoontumisajot, jälleen kerran.
Hugo tais olla eron vuoksi terapian tarpeessa, ei tulevan äitipupuolen.
Hyvää iltaa näädät, nää häät ovat olleetkin tosi kovasti tapetilla, juu...
Ripparista edustusvaimoksi, hyvin pelas korttinsa. Kyllähän niille tullaan ikuisesti naureskelemaan:D ja eiköhän lapsetkin tiedä, kenen äiti strippas isille ja kenen ei. Ilolinnun tyyli on ja pysyy😱😁
Marketan jättämä Christoph:
"Mika vei elämäni rakkauden"
13.2.2008 3:25
Iltalehti tapasi kohukaunottaren ex-miehen Saksassa.
- Olen Mika Häkkiselle katkera, hän vei Marketan, joka oli elämäni suuri rakkaus, kaunottaren entinen avomies Christoph kertoo Iltalehdelle Frankfurtin rautatieaseman ulkokahvilassa.
28-vuotias saksalaismies kertoo avoimesti menetetystä rakkaudestaan 29-vuotiaaseen kaunottareen. Miehen mukaan hän varoitti Häkkistä jopa tekstiviestillä.
- Kirjoitin, että Marketa on minun. Mika vastasi vain, että "ok!!!!!" viiden huutomerkin kera, Christoph muistelee englannin ja saksan kielen sekoituksellaan.
- Pistin uuden tekstiviestin, missä uhkasin antaa tarinan lehdistölle, jos suhde ei lopu. Vetosin Mikaan ja muistutin häntä hänen perheestään. Tuolloin Mika vastasi, että "Okay!!!!!".
Christophin ja kaksinkertaisen F1-maailmanmestarin viestinvaihto tapahtui viime elokuussa, kun Marketa ja Christoph olivat viimeisellä yhteisellä lomallaan Fuerteventurassa Kanarian saarilla.
Siellä Marketa oli ilmoittanut heti loman toisena päivänä, että haluaa lopettaa suhteensa Christophiin. Nainen kertoi tavanneensa Häkkisen ja ihastuneensa.
Marketan ja Christophin tuttavuus syttyi jo kolmisen vuotta sitten Kölnissä, missä armeijasta lomalla ollut sotilas kävi yökerho Paschassa.
- Marketa tanssi minulle ensimmäisen kerran privaatisti. Sitten välillemme syttyi rakkaus, joka oli kyllä molemminpuolista ja aitoa.
Ex-morsiantansa hän kuvailee temperamenttiseksi naiseksi, joka rakasti kalliita vaatteita ja glamour-elämää.
http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?t=166
Kyseisellä sivulla mainitaan myös Mikan suhteesta italialaiskaunottareen joka jätti Mikan kuultuaan tämän olevan naimisissa (Erjan kanssa ilmeisesti).
Ihme että Mikan muista naisista ei ole ollut juttuja juorulehdissä. Samalla tavalla suojellaan kuin Selännettä ja Räikköstä. Miksi?
Keke on pitänyt huolen että avioehto löytyy Mikalta.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin väärin. Erja on sentään Mikan lasten äiti.
Enemmänhän Marketalla on Mikan kanssa lapsia (3 kpl) kuin Erjalla (2 kpl).
Erostakin on sentään 10 vuotta aikaa.
Mikan pr-tiimi luultavasti siivonnut Marketan kuvat pois netistä. Siis ne kuvat jotka otettu Marketan työskennellessä stripparina bordellissa. Marketasta otettiin 400 kuvaa ja pari kuvaa ollut julkisuudessakin, marketta ratsastaa miehen selällä ja on rinnat paljaana jne
Vierailija kirjoitti:
Selänteen supertähdet on näköjään kutsuttu paitsi Teme itse ja Marcus Grönholm eivät ole mukana?
Selänne esiintyy Trumpin virkaanastujaisissa, ei ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin väärin. Erja on sentään Mikan lasten äiti.
Kun rakkaus loppuu, ei siinä auta kauneudet, rahat tai äitys/isyys.
Lehdistöhän tässä hehkuttaa jo vanhan parin häitä. Tuskin siitä itse hehkuttaisivat. Kauanpa kesti liiton solmiminen. Liuta lapsiakin piti ensin tuottaa. Se vasta kummastuttaa. Eikö mies ollut varma asiasta???
Mikan muista naisista on ollut juttua ja löytyy yhä netistä. Ennen avioeroa kohuttiin joensuulaismallista. Marketan aikana on ollut seiskassa ainakin kaksi juttua muista naisista (suomalaisia). Sitä en tiedä, ovatko jutut totta.
Vierailija kirjoitti:
Mikan pr-tiimi luultavasti siivonnut Marketan kuvat pois netistä. Siis ne kuvat jotka otettu Marketan työskennellessä stripparina bordellissa. Marketasta otettiin 400 kuvaa ja pari kuvaa ollut julkisuudessakin, marketta ratsastaa miehen selällä ja on rinnat paljaana jne
Kuvat löytyy kun poistaa hakukoneista save search asetus. Jollei googlella löydy niin käytä eri hakukonetta.
Vastenmielisesti tuo Mika rikkoi liittonsa ja otti jonkun stripparin. Olis ensin eronnut javsitten etsinyt uuden. Ruma temppu.
En tykkää heidän hienoista häistään.
Mulle tulee Tuksun häät Arton kanssa mieleen :)
No, kyllähän tässä amishemmo nai stripparin. Tai taitavat nykyään olla eksoottisia tanssijoita tai taiteilijoita. Kuten Tuksukin aikanaan.
Onhan se mukava, että ovat löytäneet toisensa. Kaikkea hyvää heille ❤️
Ja siis on tosi epäuskottavaa tämä, että nainen olisi ollut pelkkä strippari. En halua tuomiolle, mutta googlatkaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Ripparista edustusvaimoksi, hyvin pelas korttinsa. Kyllähän niille tullaan ikuisesti naureskelemaan:D ja eiköhän lapsetkin tiedä, kenen äiti strippas isille ja kenen ei. Ilolinnun tyyli on ja pysyy😱😁
Täältä näköjään niitä ensimmäisen kiven heittäjiä löytyy enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis on tosi epäuskottavaa tämä, että nainen olisi ollut pelkkä strippari. En halua tuomiolle, mutta googlatkaa itse.
Mitä väliä sillä on, mitä Marketa on ennen tehnyt? Eiköhän se ole pääasia, että ovat onnellisia keskenään.
Mutta oli siinä amiskalla pokkaa kun rikkoi perheensä maksullisen vuoksi, siihen ei moni mies kuitenkaan ryhdy. Kuinka kauan lie käyttänyt kyseisenlaisia "palveluja" kunnes sitten tuon hutsun kanssa natsasi. Häkkisestä on aina saanut vähän yksinkertaisen, mutta kuitenkin rehdin suomalaismiehen kuvan. Tuo loppuosa kyllä kariutui kun näiden salatouhu tuli julki.