Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystäväni on mua aika paljon vanhempi, miksi arvostelee mun ulkonäköä koko ajan?

Vierailija
06.07.2025 |

En tajua mikä juttu tämä on. Mies on 50v ja minä 38. Hän on ylipainoinen ja ihan ikäisensä näköinen. Itse olen hoikka, sporttinen ja nuorekas, ja yleensä miehet kehuvat ulkonäköäni maasta taivaisiin.

Mut nykyinen mies josta muuten tykkään kovasti, etsii vaan virheitä musta. Sanoo että mulla on ryppyjä (en kyllä huomaa ja samoin sanoo kosmetologi), etsii päästäni harmaita hiuksia ja valittaa jostain luomista.. mitä mulla on vähän muutenkaan. Vartalokin on kuulemma "ihan ok".

Miksi mies käyttäytyy noin?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jss

Vierailija
2/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä. Lähde karkuun kun vielä voit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii sinusta niitä virheitä mitä itsellään on, haluaa alentaa sinua omalle tasolleen. Tekee sinusta epävarman, manipuloi sinua, jotta et lähtisi etsimään sitä parempaa miestä, jonka ansaitset.

Vierailija
4/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on k.sipää. Homma menee vain pahemmaksi vuosien mittaan. Lähde suhteesta nopeasti. Äijä ei sinusta välitä.

Vierailija
5/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mut kerropa omas syys miksi aloit katella läskii äijää? Varmaa muitakin olis ollu tarjolla?

Vierailija
6/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tervettä. Lähde karkuun kun vielä voit. 

Miksi pitäisi lähteä karkuun, he eivät asu yhdessä.

Vierailija
7/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta siltä, että mies sinua rakastaisi...

Vierailija
8/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluaa tuhota sinun itsetunnon. Tämä siksi että kokee alemmuutta tajutessaan että on altavastaaja suhteessanne.

Järkevintä olisi että eroaisit enennkuin mies oikeasti tuhoaa sinua. Jos et heti halua erota niin kysy seuraavalla kerralla kun mies sanoo jotain tuollaista että miksi puhuu noin. Ehkä herää ja parantaa tapaansa mutta tuskin.

Vierailija
9/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsii sinusta niitä virheitä mitä itsellään on, haluaa alentaa sinua omalle tasolleen. Tekee sinusta epävarman, manipuloi sinua, jotta et lähtisi etsimään sitä parempaa miestä, jonka ansaitset.

Tässä kunnon tiivistys ja näin se menee, hyvin kirjoitettu. Ihan tuttua huttua tuollaisten mulkeroiden suusta nuo miehesi jutut. 

Vierailija
10/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne rypyt, harmaat ja luomet häntä häiritsevät, mitä niille hän tekisi? Onko hän plastiikkakirurgi?

:D

Vierailija
11/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa hallita sinua, jotta et lähtisi komeamman matkaan.

Elää negaation kautta, luulee, että jatkuva kitinä on fiksuutta.

Vierailija
12/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa joka päivä.

Vierailija
13/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää että jätät hänet ja tuntisit  ettet kelpaisi muille.  Jotkut miehet toimii niin.

Vierailija
14/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinut oman vanhenemisensa kanssa. Heijastaa sen sinuun. Vaikuttaa myös henkisesti epäkypsältä viisikymppiseltä mieheltä. 

Vierailija
15/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteinen pikkutarkka? Loukkaa toisia? Liian suorapuheinen etsii vikoja, ei kohtele hyvin siltä osin. Mutta se voi olla henkistä väkivaltaa, koska se ei lopu ehkä koskaan?

Vierailija
16/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen te naiset jäättekin! 

Vierailija
17/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys kuuluu: miksi olet kynnysmatto?

Vierailija
18/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin.

Pysy valppaana tunteissasi ja fyysisissä tuntemuksissasi, mitä mies aiheuttaa. Ne kertovat kun on aika tehdä ratkaisuja omaksi eduksesi.

Vierailija
19/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koettu. Jätin sen miehen. Hän oli ilkeä ja aivan liian epävarma itsestään. 

Jälkeenpäin kuulin: hän oli sanonut ystävälleen, että olin kaunein nainen, joka hänellä on koskaan ollut. 

Vierailija
20/48 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli saman tyyppinen mies hetken aikaa. En alkanut tuollaista lässytystä kuuntelemaan, joten annoin monoa. Oli hyvä päätös. Ei mitään vässyköitä ja inisijöitä pidä katsella. Minä en puhu rumia kumppanistani eikä kumppanini minusta.