Valitse tärkein kumppanin ominaisuus
Kommentit (156)
Jotkut tykkää siitä, että mies/nainen päättää asiat heidän puolestaan. Se on turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää siitä, että mies/nainen päättää asiat heidän puolestaan. Se on turvallista.
En usko että loppujen lopuksi kukaan sitä asetelmaa toivoo. Vaikka se ois turvallista jonkun mielestä. Uskon siihen, että se epävarmempi osapuoli voi oppia varmuutta tehdä omat päätökset, suunnata elämäänsä haluamaan suuntaan, ymmärtää, mitä hän haluaa tehdä ym. Se vaatii kasvamista mutta luulisi, että parhaalta tuntuu olla itsenäinen ja neuvotella toisen kanssa yhteisistä päätöksistä, tehden kompromissejä.
Kohtelee minua hyvin.
Juu, kaikkia pitää kohdella hyvin elleivät anna syytä toimia toisin, mutta prioriteetit pitää olla selvät, ja kumppanin pitää olla ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että loppujen lopuksi kukaan sitä asetelmaa toivoo. Vaikka se ois turvallista jonkun mielestä. Uskon siihen, että se epävarmempi osapuoli voi oppia varmuutta tehdä omat päätökset, suunnata elämäänsä haluamaan suuntaan, ymmärtää, mitä hän haluaa tehdä ym. Se vaatii kasvamista mutta luulisi, että parhaalta tuntuu olla itsenäinen ja neuvotella toisen kanssa yhteisistä päätöksistä, tehden kompromissejä.
Olet kapeakatseinen etkä ymmärää että sinun todellisuutesi, sinun mieltymykset, eivät ole kaikkien.
-eri
Pää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kapeakatseinen etkä ymmärää että sinun todellisuutesi, sinun mieltymykset, eivät ole kaikkien.
-eri
Mua kiinnostaa, miten itse suhtaudut tasavertaisuuteen parisuhteessa omalla kohdallasi. Haluaisitko olla tilanteessa, että itse päätät asioista vai se toinen päättää?
Mua on aina ihmetyttänyt se, miksi joku haluaa valtaa kumppaniinsa. Onko taustalla joku pelko? Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintaju.
Tämän minäkin olisin valinnut ensimmäisenä. Minulle onnistunein paketti on ollut älykäs, hauska ja ihmisiä hyvin kohteleva mies. Olemme olleet yhdessä jo kohta 35 vuotta.
Mahtavaa, aivan sama juttu täällä , yhteisiä vuosia 40:)
Mitäs pisteitä tänne on ilmestynyt?
Kyllä se raha on ehkä kaikkein tärkeintä, et se pysyy hemmottelemaan ja pitään huolta lapsista.
Uppailin ketjua, koska tämä kysely kiinnostaa minua.
Ymmärrän. Jos viettää aikaa vain yhden ihmisen seurassa niin se vuorovaikutus helposti vääristyy, kun jää ikään kuin kuplan sisälle. Valtasuhteet voi joutua epätasapainoon, niin että ei olla enää tasavertaisia ja se mikä on normaalia, saattaa unohtua.