Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitse tärkein kumppanin ominaisuus

Vierailija
14.01.2017 |

Vastauksia kiitos!

Valitse tärkein kumppanin ominaisuus

Vaihtoehdot

Kommentit (156)

Vierailija
101/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa, jos kumppanilla ei ois ketään muuta ystävää kuin minä. Kokisin, että se ois jotenkin riippuvainen musta ja sen elämään vaikuttaisi tosi paljon meidän välinen suhde. En halua, että mulla on niin paljon valtaa jonkun elämään. Ahdistavaa. Se ei pystyisi tuulettaa ajatuksiaan kenenkään muun seurassa.

Ymmärrän. Jos viettää aikaa vain yhden ihmisen seurassa niin se vuorovaikutus helposti vääristyy, kun jää ikään kuin kuplan sisälle. Valtasuhteet voi joutua epätasapainoon, niin että ei olla enää tasavertaisia ja se mikä on normaalia, saattaa unohtua.

Vierailija
102/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää siitä, että mies/nainen päättää asiat heidän puolestaan. Se on turvallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää siitä, että mies/nainen päättää asiat heidän puolestaan. Se on turvallista.

En usko että loppujen lopuksi kukaan sitä asetelmaa toivoo. Vaikka se ois turvallista jonkun mielestä. Uskon siihen, että se epävarmempi osapuoli voi oppia varmuutta tehdä omat päätökset, suunnata elämäänsä haluamaan suuntaan, ymmärtää, mitä hän haluaa tehdä ym. Se vaatii kasvamista mutta luulisi, että parhaalta tuntuu olla itsenäinen ja neuvotella toisen kanssa yhteisistä päätöksistä, tehden kompromissejä.

Vierailija
104/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee minua hyvin.

Juu, kaikkia pitää kohdella hyvin elleivät anna syytä toimia toisin, mutta prioriteetit pitää olla selvät, ja kumppanin pitää olla ykkönen.

Vierailija
105/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu syy: kallis auto.

Vierailija
106/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että loppujen lopuksi kukaan sitä asetelmaa toivoo. Vaikka se ois turvallista jonkun mielestä. Uskon siihen, että se epävarmempi osapuoli voi oppia varmuutta tehdä omat päätökset, suunnata elämäänsä haluamaan suuntaan, ymmärtää, mitä hän haluaa tehdä ym. Se vaatii kasvamista mutta luulisi, että parhaalta tuntuu olla itsenäinen ja neuvotella toisen kanssa yhteisistä päätöksistä, tehden kompromissejä.

Olet kapeakatseinen etkä ymmärää että sinun todellisuutesi, sinun mieltymykset, eivät ole kaikkien.

-eri

Vierailija
107/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kapeakatseinen etkä ymmärää että sinun todellisuutesi, sinun mieltymykset, eivät ole kaikkien.

-eri

Mua kiinnostaa, miten itse suhtaudut tasavertaisuuteen parisuhteessa omalla kohdallasi. Haluaisitko olla tilanteessa, että itse päätät asioista vai se toinen päättää?

Vierailija
108/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(x) ostaa mulle pizzaa

Vierailija
109/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina ihmetyttänyt se, miksi joku haluaa valtaa kumppaniinsa. Onko taustalla joku pelko? Mikä?

Vierailija
110/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintaju.

Tämän minäkin olisin valinnut ensimmäisenä.  Minulle onnistunein paketti on ollut älykäs, hauska ja ihmisiä hyvin kohteleva mies. Olemme olleet yhdessä jo kohta 35 vuotta.

Mahtavaa, aivan sama juttu täällä , yhteisiä vuosia 40:)

Vierailija
111/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
112/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
113/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
114/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
115/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
116/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pisteitä tänne on ilmestynyt?

Vierailija
117/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se raha on ehkä kaikkein tärkeintä, et se pysyy hemmottelemaan ja pitään huolta lapsista. 

Vierailija
118/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu syy: on hyvä sängyssä.

Vierailija
119/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppailin ketjua, koska tämä kysely kiinnostaa minua.

Vierailija
120/156 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi