Valitse tärkein kumppanin ominaisuus
Kommentit (156)
On vaikeaa olla sellaisen ihmisen seurassa, joka ei paljasta itsestään mitään epävarmuutta tai heikkoutta. Se on liian täydellinen ja siksi täytyisi itsekin olla täydellinen. Eihän sitä voi jaksaa elää niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintaju.
Huumorintaju ja älykkyys liittyvät usein yhteen.
Ei todellakaan aina liity. Olen deittaillut älykästä miestä, jolla ei ollut mitään huumorintajua.
Luotettavuus on kyllä koko parisuhteen perusta. Sitten siihen lisänä arvostan huumorintajuisuutta, empaattisuutta jne
Ulkonäkö on tärkein. Vaikka olisi muuten täydellinen, mutta ulkonäkö ei miellytä ei olisi ok. mies olen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintaju.
Huumorintaju ja älykkyys liittyvät usein yhteen.
Ei todellakaan aina liity. Olen deittaillut älykästä miestä, jolla ei ollut mitään huumorintajua.
Älykkäitä on monenlaisia. Mut monestihan älykkyys on sellaista oivalluskykyä niin sitten saattaa helpommin keksiä vitsejä.
Luotettava, että vaikka eroittaisiin ja tulisi riitoja niin ei myöhemmin puhuisi musta pahaa yhteisille tutuille. Että voitais sopia asiat keskenään.
Rehellinen, salailu tekee arjesta vaikeaa.
Haluaa olla mun kanssa, koska arvostaa mua ja viihtyy mun seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Iloinen, positiivinen.
No ei nuo nyt mitään tärkeimpiä asioita voi olla, kyse oli tärkeimmästä ominaisuudesta. Ei ihan kivoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen, positiivinen.
No ei nuo nyt mitään tärkeimpiä asioita voi olla, kyse oli tärkeimmästä ominaisuudesta. Ei ihan kivoista.
Mulla saa olla omat mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aavistus siitä, miksi MENESTYS kiinnostaa joitain ihmisiä. Osa on statuksen perässä, kyllä. Mutta mun arvaus on, että suurempi osa ihmisistä on kiinnostunut menestyksestä sen vuoksi, että menestymiseen tarvitaan tiettyjä ominaisuuksia. Ja NE ominaisuudet ovat kiinnostavia parisuhteen ja yhteiselämän kannalta. Menestyminen edellyttää usein ahkeruutta, pitkäjänteisyyttä, kykyä tulla toimeen muiden ihmisten kanssa, älykkyyttä, ongelmanratkaisutaitoja, itseohjautuvuutta ja vastuunottoa. Niinpä. Nämä ominaisuudet ovat haluttuja myös parisuhteen toimivuuden kannalta.
Kyllä. Juuri näistä syistä valitsin tärkeimmäksi kriiteeriksi tuon menestyneen, osasit sanoittaa perusteluni paremmin kuin itse olisin, kiitos.
Keskustelutaito on aika tärkeää. Moni suhteeni on kaatunut siihen, että mies vain möllöttää, ei puhu eikä kuuntele. :(
itsenäisyys ja omatoimisuus, ettei pidä mua kodinhoitajanaan