Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy transsukupuoliselta tytöltä -- mitä vain

Tähtisimmu
14.01.2017 |

Täällä taas sama 28v transtyttö, jolla on exänsä kans biologinen lapsi (n. 3.5v) tarjoaa mahdollisuutta kysyä mitä tahansa mikä on aina mietityttänyt transihmisissä; hoidot, diagnoosi, arki, seksuaalisuus, sosiaalinen elämä, keho / minäkuva, mitä vain. Miksi? Koska ihmisiä monesti kiinnostaa mutta ei ole ketään keneltä kysyä ja monet vaihdokkaat on niin ahdistuneita etteivät kykene tai osaa vastata (kokemuksen puutteen takia) ja haluun omalta osalta helpottaa ilmiön kohtaamista ja ymmärtämistä. :)

Perusjuttuja on: oon cybergoth-tyylinen ja punk-henkinen mimmi, diagnoosi F64.0 saatu 06.05.2015, vähän päälle 500 päivää hormonikorvaushoidossa, 150mg spironolaktoni ja 6mg estradioli-hemihydraattia menee tällä hetkellä päivittäin, henkilötunnus on naisen, kirurgiaa ei ole tehty, rinnat on 80B - 80C luonnolliset ja opiskelen yliopistossa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trans-suuntautunut? kirjoitti:

★Tähtisimmu ★ kirjoitti:

Ehkä sun kaveripiirissä vaan sattuu olemaan paljon transfetissi-ihmisiä? :) Eikö sun vaimo sais olla mustis kun haluat olla toisen naisen kans? ;D

Ehkäpä. Suomessa toi on heteroiden piirissä vielä aika tabu-aihe ja harva suoraa kuitenkaan tulee puhumaan kyseisestä fetissistä.

Vaimo saa toki olla mustis ja ymmärrän häntä siinä oikein hyvin. Olen joskus serustellut bi-henkisten naisten kanssa ja ollut vastaavasti mustasukkainen heidän kiinnostuksen kohteista (joita en voi täyttää).

Hmh. Aika ikävä kuulla että on noin. :( Ei kai sillä nyt olis mitään tarvetta olla sen enempää tabu ku sitominen, alistaminen, ruoskinta, pissaleikit tai roolileikit? :) Ihmisen sukupuolisuus ja seksuaalisuus on kuitenki ihan järkyttävän monimutkainen ja sokkeloinen labyrintti, josta ymmärretään murto-osa vasta nykypäivänä.. ja siis niitä transihmisiä on kyllä paljonkin, joita ei haittaa että nähdään nimenomaan transsukupuolisena, eikä sen sukupuolen edustajana johon kokee kuuluvansa. Toivottavasti pääset vielä joskus toteuttamaan tuota piilevää himoasi<3 :)

Vierailija
62/63 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transsukupuolet ja pilipali seksuaaliset suuntautumiset ovat vain yksi monista uusista huomionkerjäystavoista. Nykyään pitää olla spesiaalisti erikoinen ja niiiiiiiiiiiiiiiiiin massasta erottuva.  

Mitä ap ajattelee siitä, että on vain keskenkasvuinen huomiohuora?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transsukupuolet ja pilipali seksuaaliset suuntautumiset ovat vain yksi monista uusista huomionkerjäystavoista. Nykyään pitää olla spesiaalisti erikoinen ja niiiiiiiiiiiiiiiiiin massasta erottuva.  

Mitä ap ajattelee siitä, että on vain keskenkasvuinen huomiohuora?

Että saatan ollakkin huomiohuora pukeutuessani todella huomiotaherättävästi mustaan ja kirkkaisiin väreihin kuten kybergoottien mieltymys tyypillisesti onkin. Saatan olla keskenkasvuinen, koska kuten aiemmin selitin mikään "aikuisuudessa" ei tunnu siltä että se olis paitsi järkevää (kenellekkään) myöskään sellasta johon olen valmis -- koskaan.

Mutta transsukupuolisuuteni kanssa kummallakaan asialla ei ole mitään tekemistä. Niistä voi syyttä sitä että isoveli kiusas mua vuosia kun olin alle tarhaikäinen, sitä että olin rankasti koulukiusattu ja totaalinen sosiaalinen hylkiö 3lk --> ala-asteen loppuun, sitä että mun Äiti on lellinyt mun piloille, sitä että mun isä ei ollut koskaan läsnä ja tappoi itsensä enneku tulin täysi-ikäiseks, sitä että yläasteella mulla oli paljon irtosuhteita ja käyttäydin kuin kiertopalkinto -- ja sain sen mukaisen maineen ja nimityksenkin ja vaikka mitä muuta mitä mun historiassa löytyy, mutta transsukupuolisuus on asia johon olen vain syntynyt. Kuten moni muukin kautta aikojen. Jos oon "vain keskenkasvuinen huomiohuora" niin oon sitä sen lisäksi että oon trans.

Sen enempää kuin mitä tässä kerroin sinä et tiedä mun elämästä kuten en minäkään sinun, mutta jos sinä sanosit että sun oloa helpottaa kun pukeudut kissaksi, mau'ut ja kerjäät rapsutuksia läheisiltäsi, juoden maitoa lautaselta lattialla.. niin mä sanoisin: Mikä vaan tuntuu itsestä hyvältä, ja ymmärtäisin ettei se vahingoita mua millään tavalla että joku mulle täysin tuntematon ihminen muualla maailmankaikkeudessa käyttäytyy epälajityypillisesti. ;)

Mitä sinä ajattelet tästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi