Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein että 14vee pesee omat pyykkinsä?

Vierailija
14.01.2017 |

Mitä mieltä olette? Onko oikein että 14vee tyttö joutuu pesemään omat pyykkinsä?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän teini (15v. poika) on pessyt omat pyykkinsä jo 4 vuotta. Hänellä on sänkynsä alla laatikot, mihin lajittelee pestävät vaatteet. Ei ole ollut ongelmia. Myös me vanhemmat pesemme pääsääntöisesti omat vaatteemme, mutta ihan vain mukavuuden vuoksi. Toki toisten pyykkejä saa pestä jos oma kone jää vajaaksi tms.

Pyyhkeet, lakanat ym. pesee itse kukin kun huomaa että tarvetta on. Systeemi toimii meillä hyvin.

Pyöritättekö vajaita koneellisia vai tuleeko tosiaan yhden ihmisen vaateista täysiä koneellisia?

Me hankittiin pienempi kone, kun mentiin tuohon teinit pesee omat pyykkinsä.

Vierailija
82/87 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vaatteet värjäänny, koska käytetään värinkerääjä liinaa koneessa. Kaikki vaan samaan ja avot, Eipä oo värjääntyneitä vaatteita näkyny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uusperheessä myös teinit pesee itse omat pyykkinsä. Teinitytön hajuvesi ja kuukautisveren tahrimat alusvaatteet pysyvät näin erillään esim bonusveljen axe:lla kyllöstetyistä paidoista. Mieheni taas on yliherkkä kaikille hajusteille. Parempi näin. Pesevät viineistään kun puhtaat vaatteet alkavat loppua. Liikaa kotitöitä ei teetetä ja tasapuolisuudesta ollaan tarkkoja.

Vierailija
84/87 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin tuon ikäiseni omani ja muun perheen pyykit kun äitini pyykkäsi kaikki pyykit yhdessä ja samassa lämpötilassa.

Vierailija
85/87 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin jo pikkupoikana pyykipesusta.Hakeuduin kesäisin äidin avuksi pyykkiä pesemään pulsaatoripesukoneella.Minusta se oli mukavaa hommaa.Tykkäsin myös kummitädillä olla pesemässä pyykkiä pulsaatoripesukoneella Nykypäivänäkin pesen mielelläni pyykit pulsaatoripesukoneella.

Vierailija
86/87 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapsesta asti rakastanut pyykinpesua.Kesäsin hakeuduin äidin avuksi pesemään pyykit pulsaatoripesukoneella.Vanhenpana kävin myös kummitädillä pesemässä pyykit pulsaatoripesukoeella mielelläni.Nykypäiväni rakastan pestä pyykit vanhalla nostalgisella pulsaatoripesukoneella.

Vierailija
87/87 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hölmöjä te mammat oikein olette?? Teini-ikäinen poika pesee itse lakanansa ym sukat, ETTEI ÄIDIN TARVITSE KOHDATA SPERMAISTA PYYKKIÄ?! Olisihan se nyt helvetin noloa teinipojalle jos näin kävisi. Harva se yö herää laukeamiseen niin kai siinä pyykkiä syntyy tuutko äiti pesemään? No mitäpä lottootte.