Onko oikein että 14vee pesee omat pyykkinsä?
Mitä mieltä olette? Onko oikein että 14vee tyttö joutuu pesemään omat pyykkinsä?
Kommentit (87)
Meillä ei vaatteet värjäänny, koska käytetään värinkerääjä liinaa koneessa. Kaikki vaan samaan ja avot, Eipä oo värjääntyneitä vaatteita näkyny.
Meillä uusperheessä myös teinit pesee itse omat pyykkinsä. Teinitytön hajuvesi ja kuukautisveren tahrimat alusvaatteet pysyvät näin erillään esim bonusveljen axe:lla kyllöstetyistä paidoista. Mieheni taas on yliherkkä kaikille hajusteille. Parempi näin. Pesevät viineistään kun puhtaat vaatteet alkavat loppua. Liikaa kotitöitä ei teetetä ja tasapuolisuudesta ollaan tarkkoja.
Pesin tuon ikäiseni omani ja muun perheen pyykit kun äitini pyykkäsi kaikki pyykit yhdessä ja samassa lämpötilassa.
Pidin jo pikkupoikana pyykipesusta.Hakeuduin kesäisin äidin avuksi pyykkiä pesemään pulsaatoripesukoneella.Minusta se oli mukavaa hommaa.Tykkäsin myös kummitädillä olla pesemässä pyykkiä pulsaatoripesukoneella Nykypäivänäkin pesen mielelläni pyykit pulsaatoripesukoneella.
Minä olen lapsesta asti rakastanut pyykinpesua.Kesäsin hakeuduin äidin avuksi pesemään pyykit pulsaatoripesukoneella.Vanhenpana kävin myös kummitädillä pesemässä pyykit pulsaatoripesukoeella mielelläni.Nykypäiväni rakastan pestä pyykit vanhalla nostalgisella pulsaatoripesukoneella.
Miten hölmöjä te mammat oikein olette?? Teini-ikäinen poika pesee itse lakanansa ym sukat, ETTEI ÄIDIN TARVITSE KOHDATA SPERMAISTA PYYKKIÄ?! Olisihan se nyt helvetin noloa teinipojalle jos näin kävisi. Harva se yö herää laukeamiseen niin kai siinä pyykkiä syntyy tuutko äiti pesemään? No mitäpä lottootte.
Me hankittiin pienempi kone, kun mentiin tuohon teinit pesee omat pyykkinsä.