Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirja jonka jätit kesken

Vierailija
13.01.2017 |

Karamazovin veljekset

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Karenina.

Vierailija
22/44 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan Gilloun, Pahuus. Oli liian ahdistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta. Silmät alkoi lupsaa jo ekan sivun kohdalla... ekan elokuvankin aikana nukahdin :'D Sittemmin kyllä kahlasin elokuvat läpi, mutta toiste en katsoisi.

Vierailija
24/44 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko Kilven Kadotetut

Liian ahdistava (vaikka niin kauan kuin kykenin lukemaan, loistavasti kirjoitettu)

25/44 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Hyry - Uuni eli 2009 Finlandia-voittaja

Maailman paras nukahtamislääke. Ei tarvinut olla kuin samassa huoneessa niin jo alkoi huomata narkolepsian oireita. Ajattelin joskus kirjoittaa sille spin-off teoksen "Grilli" kaikille eutanasiaa haluaville

Vierailija
26/44 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö ja Puhdistus jäi kesken. Liian yök, vaikka kaikkea mahdollista sontaa olen lukenut. Mukaan lukien sen Raamatunkin kannesta kanteen.

Vierailija
27/44 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Frankin päiväkirja

Vierailija
28/44 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Rimminen: Hippa. Huhhuh mitä paskaa.

Oneiron. Samat sanat.

James Joyce: Odysseus. Olen yrittänyt monta kertaa ja aina tyssää sivulle 80. Pidän mahdollisena, että joku päivä vielä innostun.

Vierailija
29/44 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja Ketun Kätilö

Vierailija
30/44 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat venäläiset klassikot joita kunnianhimoisesti luin nuorena. Hiljaa virtaa Don oli hyvä, mutta siitäkin huomasin salaa hyppiväni yli 50 sivua kestäviä taistelukohtauksia että pääsisin taas juoneen kiinni. Anna Karenina oli ok, ja kaikki Gogolilta, mutta Dostojevski on vähän niinkuin raamattu, liikaa hahmoja vaikeilla nimillä. 

Nykykirjailijoista AnnaLeena Härkönen on jättänyt kylmäksi muutaman sivun jälkeen. Ja tämä on kommentti ihmiseltä, joka rakasti Häräntappoasetta aikanaan. 

Vierailija
31/44 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 60 v ja luen n. 5 kirjaa viikossa, mutta Sinuhe egyptiläistä en ole pystynyt lukemaan. Kolme kertaa olen aloittanut, mutta ei, kun ei.

Olen kuitenkin Tsehovit ja Dostojevskit yms. lukenut, joten ehkä on kyse "keisarin uudet vaatteet - ilmiöstä" : on muka hienoa pitää sitä hyvänä kirjanan. Olenkohan ainoa?

Vierailija
32/44 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turms kuolematon. Olen lukenut Waltarin teoksista Sinuhen, Mikael Karvajalan, Mikael Hakimin ja monia novelleja.

Kuitenkin tuo Turms Kuolematon oli liian pitkäpiimäinen. En saanut luettua, vaikka yritin. Puoleen väliin jäi.

Vierailija
33/44 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 minusta Sinuhe Egyptiläinen oli hyvä kirja. Luin sen tosin 17-vuotiaana. Ei hajuakaan, tykkäksinkö siitä edelleen. Silloin pidin kiinnostavana.

Vierailija
34/44 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yli 60 v ja luen n. 5 kirjaa viikossa, mutta Sinuhe egyptiläistä en ole pystynyt lukemaan. Kolme kertaa olen aloittanut, mutta ei, kun ei.

Olen kuitenkin Tsehovit ja Dostojevskit yms. lukenut, joten ehkä on kyse "keisarin uudet vaatteet - ilmiöstä" : on muka hienoa pitää sitä hyvänä kirjanan. Olenkohan ainoa?

Mua taas yllättää Sinuhen maininta tässä ketjussa moneen kertaan.

Rakastan Sinuhea olen lukenut sen monta kertaa aina uudestaan ja uudestaan.

Venäläiset klassikot olen kahlannut läpi mutta aika väkipakolla. James Joicen Odysseus oli mielenkiintoinen, ihan tykkäsin siitäkin.

Mutta 7 veljestä on jäänyt multa kesken ainakin viisi kertaa. Aina aloitan uudestaan mutta ei vaan mene.

Vierailija
35/44 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsirintamalta ei mitään uutta. Tosin olin 9. luokalla, pitäisköhän nyt 10 vuotta myöhemmin yrittää uudelleen.

Vierailija
36/44 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fifty shades of Gray, ihan käsittämätöntä kuraa jopa omassa genressään.

Sinuhe egyptiläinen on myös multa jäänyt kesken, mutta sitä meinaan joskus sentään yrittää uudelleen.

Vierailija
37/44 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa kirja yleensä jää kesken? Ihan alkusivuillako jo?

Vierailija
38/44 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolita. Oli mielestäni huono ja ällöttävä.

Vierailija
39/44 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa kirja yleensä jää kesken? Ihan alkusivuillako jo?

Yleensä

Vierailija
40/44 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ikinä jättämään kirjaa kesken. No, lähes ikinä.