Mä ostin taas yhden kortsupaketin jota käytän sitten kun mun oikea elämä alkaa
Aivan älytöntä. Noita vastaavia ostoksia on useampia eikä millekään ole ikinä ollut käyttöä, koska ei tästä mun elämästä ikinä tule omannäköistä ja sellaista millaista elämää haluan elää.
Eikä se ole kiinni edes yrityksen puutteesta, mutta yksin ei vain kannata kumeja käyttää.
Esimerkkinä voi mainita vaikka sen, että alkaa vihdoin käydä baareissa, ravintoloissa ja liikkua ihmisten ilmoilla kuten se oma "unelmaminä" liikkuu eli muuttaa elämäntapaansa ja -tyyliään enemmän omanlaiseksi niin kas, sitten saakin riesakseen aivan järkkyjä palstamammoja eli tästä on hyvin vaikea löytää mitään nautintoa. Eikä tämä tosiaan ole mikään selitys tai tekosyy, jotta voisi lakata yrittämästä vaan just sellainen takaisku mihin ei osannut varautua ollenkaan. Nimittäin siitä pidin huolta, etten aloita liian korkealla rimalla tai jättäisin tilanteet käyttämättä ym mutta niin vain vauvapalsta tai jokin vastaava hankaloittaa tätäkin elämänmuutosta.
Kommentit (12)
Minulle mieskaveri toi juuri kortsupaketin ja sanoi, että käytä kenen kanssa haluat
Minullakin on yksi korkea kaappi täynnää kondomipakkauksia. Odotteleen vielä myös elämän ja parisuhteen alkua.
Vierailija kirjoitti:
Minulle mieskaveri toi juuri kortsupaketin ja sanoi, että käytä kenen kanssa haluat
Onko niihin neulalla pistelty reikiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niihin neulalla pistelty reikiä?
Tuskin kun se käytti pari niistä... toisaalta sanoihan se haluavansa isäksi pian 🤪
Menevät ajan kanssa vanhaksi ja huonoksi.
Sama, mutta sitten baarista tarttuikin mukaan 55v nainen jonka kanssa ei koetsuja enää edes tarvita. Ihan hukkaostos.
Itsekin tykkäisin jos ainoastaan minulle mieluisat miehet tulisivat iskemään 👍🏻
😮