Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaattipussin kyljessä ei lue paistolämpötilaa ja -aikaa!

Vierailija
13.01.2017 |

Missä lämpötilassa te paistatte ja kuinka kauan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

In before 0/5.

Vierailija
2/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks paistat salaattia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks paistat salaattia :D

raakaruoka on epä terveellistä

Vierailija
4/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistajasta riippuen 15 min 250 astetta. Useimmiten pussin kanssa. Tulee rapsakka ja pussikin on vartin jälkeen sopivasti hävinnyt

Vierailija
5/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pestä salaatti pusseineen ensin mielellään tiskikoneessa

Vierailija
6/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese ja marioi se ensin. Voi myös pakastaa. Valmistuu uunissa 200 C, noin 3 tuntia. Odotellessa voit menna vaikka pikaruokalaan, repimään kaksin käsin mättöä naamariin.

- av-valekokki

Vierailija
7/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään ohjeita niin paistaisin keskilämpötilassa 175 asteessa ehkäpä. Noin 10 minuuttia. Itse käytän mikroa, paljon nopeempi.

Vierailija
8/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paista salaattipussin 200 asteessa. Paistoaika vaihtelee, mutta valmista on, kun pussi on kadonnut. Vähentää huomattavasti jätekuormaa tällainen salaattipussien paistaminen. Samalla tyylillä saa paistettua muutkin muoviset pakkauspussit

Vierailija
9/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtikaalia voi paistaa uunissa muut hölynpölyä.

Vierailija
10/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä pussi perseeséen ja mene itse samalla uuniin. 250 astetta 3,5 h.

Vierailija
11/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan vain pussin 100 asteessa, sisällön annan pupuille

Vierailija
12/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te jaksatte vastata näihin typeriin aloituksiin??? Mä oon viissiin liian huumorintajuton, vanha ja väsynyt.. Pitäisi vissiin kokeilla salaatin paistamista, jos siitä saa kerran noin paljon energiaa..

Vierailija
13/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nykyaikana salaatteja syö, ainakaan sellaisia, joissa on vain jotain kasviksia, hedelmiä, juureksia tai muita rehuja? Ei sellaisia kannata syödä, ne ovat käytännössä pelkkää vettä eikä niissä ole yhtään ravintoa eikä melkein yhtään energiaa. Mitä enemmän ruoka sisältää energiaa, sitä terveellisempää se on koska sitä enemmän siinä on ravintoaineita.

Vierailija
14/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaaks jotakin oikeesti naurattaa näin huono trolli?

Vierailija
15/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravitsemusterapeutti ov kirjoitti:

Ei kai kukaan nykyaikana salaatteja syö, ainakaan sellaisia, joissa on vain jotain kasviksia, hedelmiä, juureksia tai muita rehuja? Ei sellaisia kannata syödä, ne ovat käytännössä pelkkää vettä eikä niissä ole yhtään ravintoa eikä melkein yhtään energiaa. Mitä enemmän ruoka sisältää energiaa, sitä terveellisempää se on koska sitä enemmän siinä on ravintoaineita.

Nykyajan ruuassa on nimenomaan energiaa enemmän, ravintoaineita vähemmän. Prosessoitua.

Vierailija
16/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te jaksatte vastata näihin typeriin aloituksiin??? Mä oon viissiin liian huumorintajuton, vanha ja väsynyt.. Pitäisi vissiin kokeilla salaatin paistamista, jos siitä saa kerran noin paljon energiaa..

Älä ole tylsä tosikko. Tämähän on hauskaa ajanvietettä muuten tylsään perjantai-iltaan! Ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa.

Vierailija
17/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravitsemusterapeutti ov kirjoitti:

Nykyajan ruuassa on nimenomaan energiaa enemmän, ravintoaineita vähemmän. Prosessoitua.

Mitä enemmän ruoassa on energiaa, niin sitä enemmän siinä on ravintoaineita, joita ovat valkuainen, hiilihydraatti ja rasva. Ravitsevimmat ruoat ovat rasva koska siinä on eniten energiaa kaikista ruoka-aineista ja sokeri, joka on 100% ravintoa eli hiilihydraattia.

Vierailija
18/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi onkin jo sanonut että 200 astetta on aika hyvä lämpötila. Oletko jo lisukkeen ja kastikkeen miettinyt salaatille? Itse suosin kaurahiutaleita ihan sellaisenaan ja sulatettua kuumaa sokeria.

Vierailija
19/19 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakelin ituhippi, paista itsellesi kunnon pihvi (medium rare).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi