Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmistolaiset uhanneet tappaa naishiihtäjän tämän Mogadishu-kommenttien vuoksi

Vierailija
08.01.2026 |

Sitä parempaa..

"Olen ammattihiihtäjänä tottunut operoimaan epämukavuusalueellani. Välillä ahdistaa, oksettaa, ollaan ahtaalla ja sattuu. Se kuuluu tähän työhön. Mutta se puolestaan ei kuulu tähän eikä mihinkään muuhunkaan ammattiin, että joutuu törmäämään tappouhkauksiin ja asiattomuuksiin, Nissinen kirjoittaa"

https://www.is.fi/hiihtolajit/art-2000011737613.html

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hiihtäjät pitäs laittaa vankilaan

Seuraavalla vaalikaudella Antti laittaa kaikki väärää mieltä olevat leireille.

Ai korkean paikan leireille, että oppivat pärjäämään hiihdossa?

Kiitos! 

Hiihtoliitto, jonka rahoitusta on leikattu Purran kaudella

Vierailija
2/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko nähdä todisteet, Nissinen?

T. Halla-aho, J.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole vieläkään selvinnyt, että mikä se paha on, jos jotain vantaata vertaa mogadishuun? Tamperetta on iät kaiket sanottu manchesteriksi, eikä kukaan ole siitä loukkaantunut tai esittänyt tappouhkauksia, joten miksi vasemmisto mieltää mogadishun ala-arvoiseksi ja jopa haukkumasanaksi?

Nyt voisi vaikka vantaa kaupunginjohtaja avautua tästä aiheesta 

Lahtea sanottiin Suomen Chigagoksi rikollisuuden vuoksi, joten Vantaan sanominen Mogadishuksi kertoo että paheksujat pitävät myös Mogadishua pahana paikkana.  Miksi?

Vierailija
4/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte kun katsoa itään ja länteen niin huomaa että oikeisto nationalismi on syöpä joka pitää leikata

Idässä vaan vielä on KGB-agentti neukkuopein vallankahvassa. Menit siis metsään.

Vierailija
5/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole vieläkään selvinnyt, että mikä se paha on, jos jotain vantaata vertaa mogadishuun? Tamperetta on iät kaiket sanottu manchesteriksi, eikä kukaan ole siitä loukkaantunut tai esittänyt tappouhkauksia, joten miksi vasemmisto mieltää mogadishun ala-arvoiseksi ja jopa haukkumasanaksi?

Lahtea sanottiin Suomen Chigagoksi rikollisuuden vuoksi, joten Vantaan sanominen Mogadishuksi kertoo että paheksujat pitävät myös Mogadishua pahana paikkana.  Miksi?

No ehkäpä sielläkin on asiat ns. persheellään?

Vierailija
6/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilmalla on hieno paita myynnissä verkkokaupassaan.

Vierailija
7/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitusta tekemään vain, on sen verran sairasta uhkailua.

Tsemii Vilma 💪

Vierailija
8/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouvolassa kutsutaan Kouvolaa Kouvostoliitoksi. Ei siitä ole mitään haloota syntynyt.

Vierailija
9/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hyvin urheilullista tuo maininta. KUKA on tämän lehtiin levitetyn ras is min aloittanut? Kenen taholta se on alkanut?

Vierailija
10/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä keskittyä vain siihen urheilemiseen ja käyttää sitä suuteen vain hengittämiseen, eikä puhumiseen.

Vierailija
11/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa ja Mogadishu ovat järkyttäviä paikkoja ja kaikki sen tietävät. Ei tullut mitenkään yllätyksenä kenellekään. 

Vierailija
12/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetti myytäviä huppareita. Oikein hyvä veto. Ei pidä alistua cancel-kulttuurille.

Vierailija
13/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ehkä keskittyä vain siihen urheilemiseen ja käyttää sitä suuteen vain hengittämiseen, eikä puhumiseen.

Jokaisella on sananvapaus ja Vilma sai viimeisen sanan. Ymmärrän, että sinua harmittaa. Laita toppapuku päälle ja lähde sinäkin ladulle.

Vierailija
14/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty.

t. vassu

Vierailija
15/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin täällä palstallakin ne on aina vasemmistolaisia, jotka uhoaa, että kaikki persut pitää tappaa.

Olen noita ilmoitellut ylläpidolle, niin ovat poistuneet. Eri mieltä saa olla, mutta tuollainen tappamisella uhkailu on asiatonta. Ja kun uhka kohdistuu yksittäiseen henkilöön, niin se on rikos.

Täällä on myös paljon persuja jotka uhoaa, että vasemmistolaiset pitää tappaa.

Vierailija
16/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet ammatiltasi? Oletko ajatellut pysytellä ihan omalla alueellasi puuttumatta ikinä mihinkään muuhun?

Sulla ei tietenkään ole mitään ammattia. Joten ole puuttumatta silloin yhtään mihinkään. 

Vierailija
17/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tuossa kommentissa edes oli niin pahaa. Eihän siinä ollut mitään rasistista tai muutakaan. Itse tajusin sen niin, että siellä asuu paljon ulkomaalaistaustaisia, siksi vertaus.

Vierailija
18/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin täällä palstallakin ne on aina vasemmistolaisia, jotka uhoaa, että kaikki persut pitää tappaa.

Olen noita ilmoitellut ylläpidolle, niin ovat poistuneet. Eri mieltä saa olla, mutta tuollainen tappamisella uhkailu on asiatonta. Ja kun uhka kohdistuu yksittäiseen henkilöön, niin se on rikos.

En löytänyt tuosta jutusta mainintaa vasemmistolaisista.

Vierailija
19/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vassarit mielessään kuvittelee rasistisesti mogadishussa riehuvia mustia ihmisiä.

Sä olet tässä ainoa joka sellaista on puhunut.

Vierailija
20/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä tuossa kommentissa edes oli niin pahaa. Eihän siinä ollut mitään rasistista tai muutakaan. Itse tajusin sen niin, että siellä asuu paljon ulkomaalaistaustaisia, siksi vertaus.

Mogadishussa ei asu paljon ulkomaalaistaustaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi