Paljonko miehesi nostaa penkistä?
Mun mies vetää 130 kiloa ja sen näkee jo päältä.
Kommentit (24)
Mejän iti nottaa enempi ko tun iti!
140kg nostan itse. Vituttaa edes katsoa sellaisia riukusääriä, jotka rimpuloivat esim. 60kg kanssa. Ei ne ole mitään kunnollisia miehiä. Yleensä menen penkin viereen sellain hekottelemaan, muka hyväntahtoisesti mutta vittumaisesti, kun ne rimpuloivat tangon kanssa.
Joskus kannustan jotain riukusääri kynäniskaa huutamalla tsemi huutoa: "VITTUUUU VITTUUUU JAKSAAA JAKSAA SAATAANA! HÄRKÄ! HÄRKÄ! HÄRKÄÄÄ!!", ne katsoo sitten peloissaan. Vitun onanoija-petterit.
Penkissä työnnetään, eikä vedetä. Tosin makkaraa ja sipsiä voi vetää penkissä.
Ei mitään käsitystä. Täytyykin pistää Paavo punnertaan, että voin tulla kehuskeleen tänne.
Vierailija kirjoitti:
Nostaa vai vetää? Itse nostan 50 kg ja painan saman verran
Vierailija kirjoitti:
140kg nostan itse. Vituttaa edes katsoa sellaisia riukusääriä, jotka rimpuloivat esim. 60kg kanssa. Ei ne ole mitään kunnollisia miehiä. Yleensä menen penkin viereen sellain hekottelemaan, muka hyväntahtoisesti mutta vittumaisesti, kun ne rimpuloivat tangon kanssa.
Joskus kannustan jotain riukusääri kynäniskaa huutamalla tsemi huutoa: "VITTUUUU VITTUUUU JAKSAAA JAKSAA SAATAANA! HÄRKÄ! HÄRKÄ! HÄRKÄÄÄ!!", ne katsoo sitten peloissaan. Vitun onanoija-petterit.
Ylilaudan runkkulangassa oli samanlainen fantasia.
Tiedän 130kg penkkaavia, eikä heistä kaikista todellakaan näy päältä, että olisivat treenanneet. Penkki on paljon myös tekniikkalaji.
Vierailija kirjoitti:
Itse nostan 240 ja vituttaa edes katsoa sellaisia riukusääriä, jotka rimpuloivat esim. 140kg kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nostan 240 ja vituttaa edes katsoa sellaisia riukusääriä, jotka rimpuloivat esim. 140kg kanssa!
eikä vituta, perseessäs on vittu
Minut ainakin syliinsä ja muulla ei ole väliäkään.(...sylikkäin SE on ihaninta kun mies vielä oikein ponnistaa )
Tollaset ei yleensä olemitään älyn jättiläisiä, wt.
Aika paljon eikä näy päältä. Eipä juuri mainosta sitä kun tekee sitä kunnon vuoksi. Ja on tosi fiksu ja terävä kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Tollaset ei yleensä olemitään älyn jättiläisiä, wt.
Lihasvoima riippuu geeneistä,ilman dopingia lahjakas nostaa treenaamalla 200 penkistä,keskivertomies 120-130kg.Pieni vähemmistö ei kehity edes treenaamalla lainkaan.
Mun mies nostaa penkistä perseensä. Mutta kun se nostaa pankista muutaman satasen, virkailija merkkaa pankkikirjaan: "Nosti niin vähän, ettei vaikuta saldoon." Johan korkoa kertyy päivässä satasia, siksi asia on todellisuudessa näin. Miehen pankkitilillä korko on 3 %. Johtuu saldosta. Kun sitä on riittävästi, koron voi neuvotella.
Vierailija kirjoitti:
Ai vetää tankoa alaspäin?
Ai noustessaan penkistä?