Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko miehesi nostaa penkistä?

Vierailija
12.01.2017 |

Mun mies vetää 130 kiloa ja sen näkee jo päältä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai noustessaan penkistä? 

Vierailija
2/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mejän iti nottaa enempi ko tun iti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

140kg nostan itse. Vituttaa edes katsoa sellaisia riukusääriä, jotka rimpuloivat esim. 60kg kanssa. Ei ne ole mitään kunnollisia miehiä. Yleensä menen penkin viereen sellain hekottelemaan, muka hyväntahtoisesti mutta vittumaisesti, kun ne rimpuloivat tangon kanssa.

Joskus kannustan jotain riukusääri kynäniskaa huutamalla tsemi huutoa: "VITTUUUU VITTUUUU JAKSAAA JAKSAA SAATAANA! HÄRKÄ! HÄRKÄ! HÄRKÄÄÄ!!", ne katsoo sitten peloissaan. Vitun onanoija-petterit.

Vierailija
4/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkissä työnnetään, eikä vedetä. Tosin makkaraa ja sipsiä voi vetää penkissä. 

Vierailija
5/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käsitystä. Täytyykin pistää Paavo punnertaan, että voin tulla kehuskeleen tänne.

Vierailija
6/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätys on 162,5 kg.

Vierailija
7/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostaa vai vetää? Itse nostan 50 kg ja painan saman verran

Vierailija
8/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

620kg

Vierailija
9/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

140kg nostan itse. Vituttaa edes katsoa sellaisia riukusääriä, jotka rimpuloivat esim. 60kg kanssa. Ei ne ole mitään kunnollisia miehiä. Yleensä menen penkin viereen sellain hekottelemaan, muka hyväntahtoisesti mutta vittumaisesti, kun ne rimpuloivat tangon kanssa.

Joskus kannustan jotain riukusääri kynäniskaa huutamalla tsemi huutoa: "VITTUUUU VITTUUUU JAKSAAA JAKSAA SAATAANA! HÄRKÄ! HÄRKÄ! HÄRKÄÄÄ!!", ne katsoo sitten peloissaan. Vitun onanoija-petterit.

Ylilaudan runkkulangassa oli samanlainen fantasia.

Vierailija
10/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 130kg penkkaavia, eikä heistä kaikista todellakaan näy päältä, että olisivat treenanneet. Penkki on paljon myös tekniikkalaji. 

Vierailija
11/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nostan 240 ja vituttaa edes katsoa sellaisia riukusääriä, jotka rimpuloivat esim. 140kg kanssa! 

Vierailija
12/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nostan 240 ja vituttaa edes katsoa sellaisia riukusääriä, jotka rimpuloivat esim. 140kg kanssa! 

eikä vituta, perseessäs on vittu

Vierailija
13/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ainakin syliinsä ja muulla ei ole väliäkään.(...sylikkäin SE on ihaninta kun mies vielä  oikein ponnistaa )

Vierailija
14/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 kg

Vierailija
15/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset ei yleensä olemitään älyn jättiläisiä, wt.

Vierailija
16/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon eikä näy päältä. Eipä juuri mainosta sitä kun tekee sitä kunnon vuoksi. Ja on tosi fiksu ja terävä kaveri.

Vierailija
17/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että pankista...;D

Vierailija
18/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaset ei yleensä olemitään älyn jättiläisiä, wt.

Lihasvoima riippuu geeneistä,ilman dopingia lahjakas nostaa treenaamalla 200 penkistä,keskivertomies 120-130kg.Pieni vähemmistö ei kehity edes treenaamalla lainkaan.

Vierailija
19/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nostaa penkistä perseensä. Mutta kun se nostaa pankista muutaman satasen, virkailija merkkaa pankkikirjaan: "Nosti niin vähän, ettei vaikuta saldoon." Johan korkoa kertyy päivässä satasia, siksi asia on todellisuudessa näin. Miehen pankkitilillä korko on 3 %. Johtuu saldosta. Kun sitä on riittävästi, koron voi neuvotella.

Vierailija
20/24 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vetää tankoa alaspäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan