Tänään 12.1. on 'Kiss a Ginger' (pussaa punapäätä) -päivä. Onko sinulla punapäätä, jota pussata?
Kommentit (17)
Voi, meidän ihana talousjihtaja on punapää. Sitä vois pussatakin.
Puhut paskaa, aito ja alkuperäinen juhlapäivä on 20.1. jolloin vietetään Kick a ginger -päivää. Inhoon punapäitä joten mulle mieluinen merkkipäivä.
Täälä olisi yksi nätti punapää, jota varsinkin eräs simpsakka remonttimes sais tulla pussailemaan niin paljon kuin sielu sietää. Ja vaikka joka päivä, ei haittais.
Mulla on Kick a ginger -päivä joka päivä, ainahan niitä mielellään monottaa.
Onko väliä kumpi pää on punainen? Mieluummin pussaan punapersepaviaanin pehvaa kuin punapäätä. (Potku taas toisinpäin.)
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä kumpi pää on punainen? Mieluummin pussaan punapersepaviaanin pehvaa kuin punapäätä. (Potku taas toisinpäin.)
No keskity sitten niihin paviaaneihin, kuulostatkin juuri sellaiselta mulqvistilta, ettei sulla ihan jonoksi asti varmaan seuraa olisi tulossakaan.
Lasketaanko karjalatölkkiä jos siinä on vielä sellainen punainen yläosa. Kylmä olut huulille, kyynel vierähtää.
Naapurista kuuluu hiljainen naisen uikutus jännämiehen alla karvapepun nousiessa ja laskiessa.
No mikset tule pussaamaan sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mutta mä olen punapäinen rakas. :D Kiva kun kerroit tästä päivästä.
Aina unohdan tämän :D itsekin olen punapää. Pitikin sanoa heti miehelle, vaikka melkein joka päivähän sillä on kiss-a-ginger-päivä.
Ömm, mieheni alapäässä on punainen karvoitus...
Vierailija kirjoitti:
Punapäät on oksettavia.
Eikö ole kiva ettei sun tarvi sitten sellaista pussata?
PS. Laita kuva.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Kick a ginger -päivä joka päivä, ainahan niitä mielellään monottaa.
Ihan aikuiset ihmisetkö tuollaisia kommentteja kirjoittelee?
Ei mulla ole mutta mä olen punapäinen rakas. :D Kiva kun kerroit tästä päivästä.