Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oletetaan, että lihavat haluavat seurustella toisten lihavien kanssa?

Vierailija
12.01.2017 |

Itsellänikin on vähän tuota vatsaa, mutta ihannenaiseni on silti hyvin siro ja hoikka, ja sellaisten kanssa olen lähinnä seurustellutkin. Sama kuin olettaisi, että insinöörit haluavat seurustella vain toisten insinöörien kanssa.

Kommentit (219)

Vierailija
1/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia halveksitaan yhteiskunnassamme, ja heidät niputetaan samaan paarialuokkaan. "Olkoot siellä keskenään" on se ajatus siellä taustalla.

Vierailija
2/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että heidän elämäntyylinsä on samankaltainen.. Röhnötetään sohvalla ja mussutetaan. Hoikkien ja aktiivisten taas on samanlainen keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet onnistunut saamaan hoikkia naisia lihavana miehenä?

Vierailija
4/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa hoikista ei halua seurustella lihavan kanssa. Pitäisi ymmärtää löytää seurustelukumppani omalta tasoltaan.

Vierailija
5/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet onnistunut saamaan hoikkia naisia lihavana miehenä?

Olen älykäs, hauska, erinomainen keskustelija, itsevarma, sivistynyt, huomaavainen ja hyvä pukeutuja. Monelle naiselle on yhdentekevää, onko miehellä vähän ekstraa, kunhan tämä ei ole sairaalloisen lihava.

Vierailija
6/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen että heidän elämäntyylinsä on samankaltainen.. Röhnötetään sohvalla ja mussutetaan. Hoikkien ja aktiivisten taas on samanlainen keskenään.

Ihan tosissasi väität että paino määrittelee ihmisen elämäntyylin? 

Vierailija
7/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samalla ajatusmallilla muutkin ajattelee, kun sinä. Tykkäät siroista ja hoikista. Suurin osa niistä hoikistakin tykkää miehistä joilla ei ole valtavasti ylimääräistä.

Vierailija
8/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tällaista olettaa? 

Totta kai jokainen haluaa seurustella mahdollisimman "hyvän" kumppanin kanssa riippumatta omasta tilanteestaan. Usein tähän hyvyyteen kuuluu terve ulkomuoto ja se tarkoittaa normaalipainoa -- ei välttämättä varsinaista hoikkuutta, muttei missään nimessä  lihavuutta. 

Vierailija
9/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa hoikista ei halua seurustella lihavan kanssa. Pitäisi ymmärtää löytää seurustelukumppani omalta tasoltaan.

En ole lainkaan kiinnostunut sellaisista naisista, joiden mielestä ihmiset voidaan jakaa "tasoihin" painon mukaan. En siis ole menettänyt mitään.

Vierailija
10/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö erota jos oma tai toisen paino muuttuu? Entä jos hoikilla vanhemmilla on lihava lapsi? Pitääkö lapsi antaa pois? Varmaankin viimeistään silloin jos muut lapset ovat hoikkia? 

Vierailija
11/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se paino nyt hiukan elämäntyyliäkin määrittelee. Jos ihminen urheilee paljon ja syö terveellisesti niin ei hänestä mitenkään saa tehtyä lihavaa.

Vierailija
12/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tällaista olettaa? 

Totta kai jokainen haluaa seurustella mahdollisimman "hyvän" kumppanin kanssa riippumatta omasta tilanteestaan. Usein tähän hyvyyteen kuuluu terve ulkomuoto ja se tarkoittaa normaalipainoa -- ei välttämättä varsinaista hoikkuutta, muttei missään nimessä  lihavuutta. 

Ja tämän takia kaikki ylipainoiset ovat sinkkuja. Eiku..

Vierailija
13/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo edellisen viestin kirjoittaja, mutta enemmän mua kiinnostaisi tietää, miten ihmeessä voit ajatella niin, että paino ei määrittäisi sitä, miten ihminen syö ja liikkuu. Jos saa ruoassaan kaloreita enemmän kuin niitä kuluttaa, niin ylimääräinen energia varastoituu rasvana, eli paino lisääntyy. Se on juuri näin yksinkertaista. M.O.T.

Vierailija
14/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, vaan elämäntyyli määrittelee painon.

Vierailija
15/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ihan hirveän lihavista: ei ole tuulesta temmattu se totuus, että lihavat on lutuisia!

Laihat on taas hirveitä saivartelijoita, eikä muutenkaan ole kiva, kun luut sojottavat pinnalla sinne tänne.

Vierailija
16/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se paino nyt hiukan elämäntyyliäkin määrittelee. Jos ihminen urheilee paljon ja syö terveellisesti niin ei hänestä mitenkään saa tehtyä lihavaa.

Eikä määrittele. Ei hoikkuus tee ihmisestä automaattisesti tervettä tai aktiivista, eikä ylipaino tee ihmisestä automaattisesti sairasta röhnöttäjää. Kun pääset yläasteelta niin ymmärrät että maailma ei ole mustavalkoinen.

Vierailija
17/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen ja silti harrastanut viimeisen viikon aikana viitenä päivänä kestävyys- ja lihaskuntoa lisäävää liikuntaa. Työpäiväni ovat matkoineen 8,5-11 tunnin mittaisia, kokouksia tai muita menoja on vähintään yhtenä iltana viikossa, töiden ohella opiskelen. Noin kerran kuukaudessa käyn konserteissa tai klubi-illoissa. En syö mitään makeaa (suklaa, karkit, pullat yms) enkä sipsejä tai mitään muutakaan mässyä.  En siis tunnista elämäntyyliäni kuvauksestasi.

Vierailija
18/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi hoikka ja terveellistä elämää viettävä haluaa läskiä kumppanikseen. Johan siinä on jo seksissä fyysiset vaikeutensa ja muutenkin eri ruokailutottumukset ja arvot.

Vierailija
19/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo edellisen viestin kirjoittaja, mutta enemmän mua kiinnostaisi tietää, miten ihmeessä voit ajatella niin, että paino ei määrittäisi sitä, miten ihminen syö ja liikkuu. Jos saa ruoassaan kaloreita enemmän kuin niitä kuluttaa, niin ylimääräinen energia varastoituu rasvana, eli paino lisääntyy. Se on juuri näin yksinkertaista. M.O.T.

Minun elämäntyylini on 1876,9 kaloria. Nice.

Vierailija
20/219 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä määrittele. Ei hoikkuus tee ihmisestä automaattisesti tervettä tai aktiivista, eikä ylipaino tee ihmisestä automaattisesti sairasta röhnöttäjää. Kun pääset yläasteelta niin ymmärrät että maailma ei ole mustavalkoinen.

Hmm, olet varmaankin ihan oikeassa. Paljonhan sitä on olemassa esimerkiksi kovaa treenaavia ja terveellisesti syöviä urheilijoita ihan huipputasollakin. Kuten nyt vaikkapa... öööh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän