Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakkaani antoi sitten pakit mulle :'(

Vierailija
11.01.2017 |

Eipä ollut tunne molemminpuolinen. Itkin tunnin tuossa putkeen. Hän oli jotenkin todella ilkeä mua kohtaan myös. Olin "vain" ihan järjettömän ja suorastaan päättömän ihastunut häneen. Eka tunne oli, että en kykene enää elämään. En tiedä, miten selviän tästä eteenpäin.

Olen viimeksi saanut pakit teini-ikäisenä yli 20 vuotta sitten, mutta tämä oli niin raju täystyrmäys, että olen ihan järkyttynyt. Hän olisi voinut edes sanoa vähän nätimmin mulle. Ajattelin hänestä vain ja ainoastaan hyvää ja tein totaalisen elämänmuutoksen parempaan hänen vuokseen. Tuli kyllä tosi riittämätön olo. Vihaan itseäni.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun "rakkaasi" ei vastannut kysymyksiisi siksi, että sä olit terapiassa puhumassa itsestäsi. Terapeutin tehtävä oli kysellä sulta. Sun asiasi ei ollut esittää kysymyksiä hänelle - varsinkaan mitään henkilökohtaisia kysymyksiä.

Hän ei flirttaillut sulle missään vaiheessa. Hän oli ammatillinen, asiallinen ja ystävällinen.

Sun käytöksesi siis sai hänet takajaloilleen. Mahdoit olla todella hyökkäävä.

Kasaa nyt itsesi. Hyvä, että pääset eroon väkivaltaisesta miehestäsi. Opettele olemaan yksin ja rakenna elämä itsellesi. Sulla on ammatti ja työ, aloita niistä. Olet vielä nuorikin ja kaikki vielä edessä.

Ja unohda se "rakkaasi".

Ei hän ollut ammatillinen ja asiallinen kyllä ainakaan aina. In your dreams. Oletko sitä mieltä, että kaikki "ammatti-ihmiset" ovat nimikkeensä turvin aina niin ammatillisia ja asiallisia? Ammattiinsa en ota sen tarkemmin kantaa, mutta hän siis ei ollut terapeuttini, enkä käy missään terapiassa. En ole todellakaan kuvitellut mitään. Miehenikin oli paikalla joissain tilanteissa ja ihmetteli sanoja seikkoja.

En ollut "todella hyökkäävä". Etsin hieman sanoja ja kerroin aluksi, että mun on hieman vaikeaa sanoa ne asiat ja että mulla on tunteita häntä kohtaan ja että haluaisin nähdä häntä lisää. Hän suuttui pahasti jo siitä ja muuttui itse aggressiiviseksi. En olisi itse kiinnostunut hänestä varmaan ikinä ilman sitä hänen flirttailevaa ja "fyysistä" käytöstään ja provosoivaa pukeutumistyyliään. Olin hetero. Hän ilmeisesti teki musta biseksuaalin. Lesbo siis en vieläkään ole. Mutta tuntuu siltäkin, että paluuta tästä takaisin heteroksi ei myöskään ole.

Ne hänen kanssaan kokemani asiat olivat yksiä kauneimmista kokemuksista elämässäni. Ei sellaista unohda, vaikka hän ihmisenä unohtaisi minut. Ne kauniit muistot elävät ajatuksissani ikuisesti.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla