Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaani antoi sitten pakit mulle :'(

Vierailija
11.01.2017 |

Eipä ollut tunne molemminpuolinen. Itkin tunnin tuossa putkeen. Hän oli jotenkin todella ilkeä mua kohtaan myös. Olin "vain" ihan järjettömän ja suorastaan päättömän ihastunut häneen. Eka tunne oli, että en kykene enää elämään. En tiedä, miten selviän tästä eteenpäin.

Olen viimeksi saanut pakit teini-ikäisenä yli 20 vuotta sitten, mutta tämä oli niin raju täystyrmäys, että olen ihan järkyttynyt. Hän olisi voinut edes sanoa vähän nätimmin mulle. Ajattelin hänestä vain ja ainoastaan hyvää ja tein totaalisen elämänmuutoksen parempaan hänen vuokseen. Tuli kyllä tosi riittämätön olo. Vihaan itseäni.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinun terapeuttisi. "Rakkautesi" on oman pääsi luoma harha.

Et sinä voi olla minun rakkaani, sillä minulla ei ole mitään terapeuttia. Sekoitat minut johonkin toiseen ihmiseen ja luulet, että olen asiakkaasi. Mutta en ole se ihminen, keneksi minua ehkä luulet. En käy missään terapiassa...ehkä mun kohta varmaan pitäisi, kun tuntuu tämä elämäni niin surulliselta.

Ja minun rakkauteni ei ole mikään harha...miksi se olisi harha? Ja samalla logiikallahan rakkaus olisi aina harhaa? Miten määrittelet sellaisen rakkauden, joka ei olisi harhaa? En ole koskaan rakastanut ketään aikuista romanttisessa mielessä niin paljon, kuten häntä rakastan edelleen.

T. Ap (lounastauolla, itken radiosta soitettaville rakkauslauluille...en kestä kohta enää)

Valitettavasti hän ei tainnutkaan olla lesbo. Ei ollut ihme, jos suuttui.

En minäkään ole lesbo, ehkä korkeintaan bi. T. Ap

Hetero ei siedä ystävänsä lähentelyjä... hyvä ettei yrjö lentänyt.

Mutta eikö se ole sama kuin jos ei-kiinnostava mies olisi kiinnostunut? En oikein ymmärrä.

Vierailija
42/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et muka ole se sama terapeuttihullu, niin suosittelen kyllä terapiaan hakeutumista. Olet ns. sekaisin kuin seinäkello.

En ole tosiaan missään terapiassa. Voisitko perustella kommenttiasi? Millä perusteella olen sekaisin? Ai siksi, kun rakastuin naiseen? Oikeasti ja vilpittömästi rakentavat kommentit kiinnostaisivat. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä draamailet ihan normaalien pakkien jälkeen?

Vierailija
44/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ihan normaalien? Ei pakkien saaminen ole mulle normaalia. Hän oli mun elämäni rakkaus.

Vierailija
45/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut tunne molemminpuolinen. Itkin tunnin tuossa putkeen. Hän oli jotenkin todella ilkeä mua kohtaan myös. Olin "vain" ihan järjettömän ja suorastaan päättömän ihastunut häneen. Eka tunne oli, että en kykene enää elämään. En tiedä, miten selviän tästä eteenpäin.

Olen viimeksi saanut pakit teini-ikäisenä yli 20 vuotta sitten, mutta tämä oli niin raju täystyrmäys, että olen ihan järkyttynyt. Hän olisi voinut edes sanoa vähän nätimmin mulle. Ajattelin hänestä vain ja ainoastaan hyvää ja tein totaalisen elämänmuutoksen parempaan hänen vuokseen. Tuli kyllä tosi riittämätön olo. Vihaan itseäni.

Harva pystyy tekemään totaalisen elämänmuutoksen. Jos jotain positiivista, niin ole edes ylpeä tuosta kyvystäsi. Siis jos nyt oletetaan, että muutos oli parempaan suuntaan, että et siirtynyt esim. hyväpalkkaisesta työstä työttömäksi ja aloittanut juopottelua.

Vierailija
46/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ihan normaalien? Ei pakkien saaminen ole mulle normaalia. Hän oli mun elämäni rakkaus. <3 Oon saanut pakit viimeksi 18-vuotiaana...ja se henkilö (minua tuolloin reilusti vanhempi ja varattu mies) silloin sanoi sen paljon nätimmin. Kyllä se sattui silloinkin, mutta nyt vastaanotto oli hysteerisen raivon rajalla. T. Ap

Onko sulle kovinkaan usein sanottu ei? Et ilmeisesti ole joutunut pettymään elämässäsi kovinkaan paljoa.

En kyllä näe hysteeristä raivoa siinä jos nainen sanoo ettette voi tapailla ja pyytää sinua poistumaan. Helpottaisi vähän jos tietäisi mitä sanoit, mitä hän vastasi (ilmeisesti tuon että ette voi tapailla), aloitko vänkäämään vastaan jne.

Vierailija
47/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi olet, mielenvikainen vai provo?

Vierailija
48/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ihan normaalien? Ei pakkien saaminen ole mulle normaalia. Hän oli mun elämäni rakkaus. <3 Oon saanut pakit viimeksi 18-vuotiaana...ja se henkilö (minua tuolloin reilusti vanhempi ja varattu mies) silloin sanoi sen paljon nätimmin. Kyllä se sattui silloinkin, mutta nyt vastaanotto oli hysteerisen raivon rajalla. T. Ap

Onko sulle kovinkaan usein sanottu ei? Et ilmeisesti ole joutunut pettymään elämässäsi kovinkaan paljoa.

En kyllä näe hysteeristä raivoa siinä jos nainen sanoo ettette voi tapailla ja pyytää sinua poistumaan. Helpottaisi vähän jos tietäisi mitä sanoit, mitä hän vastasi (ilmeisesti tuon että ette voi tapailla), aloitko vänkäämään vastaan jne.

Pyysin, jos oltaisiin voitu mennä treffeille, mistä hän kieltäytyi. Sanoin, että tykkään hänestä tosi paljon, johon hän ei reagoinut mitenkään, vaan se lisäsi hänen ärtymystään. Yritin joo vängätä vastaan, kun olin niin järkyttynyt. En nyt siis saa nähdä häntä varmaankaan enää ikinä. Surullista. Hän oli aiemmin tosi ystävällinen, lempeä, rakastettava ja flirttaileva. Nyt hän oli aivan kylmä ja täynnä vihaa mua kohtaan. En sanonut mitään ilkeää sinänsä. Hän ei vain todellakaan halunnut kokea puoleltani sellaisia tunteita jostain, minulle tuntemattomasta syystä. Häntä jotenkin ahdisti se ilmeisesti todella paljon. Olin itse tosi yllättynyt. Mä suunnilleen palvoin häntä ja hän vihasikin mua oikeasti -- ilmeisesti oli vain taitavasti teeskennellyt muuta aiemmin.

T. Ap

Vierailija
49/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi olet, mielenvikainen vai provo?

Millä perusteella olisin a) mielenvikainen ja/tai b) provo? T. Ap

Vierailija
50/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis oon saanut vain kerran aiemmin elämässäni pakit. :/ Sen ekan kerran jälkeen en enää tehnyt aloitteitakaan...paitsi eilen. Annoin miesten tehdä aloitteet. Mutta näköjään naisille pitää olla jotain ylimaallista ja ihmeellistä, ennen kuin kelpaa. :(

T. Ap

Vierailija
51/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin, jos oltaisiin voitu mennä treffeille, mistä hän kieltäytyi. Sanoin, että tykkään hänestä tosi paljon, johon hän ei reagoinut mitenkään, vaan se lisäsi hänen ärtymystään. Yritin joo vängätä vastaan, kun olin niin järkyttynyt. En nyt siis saa nähdä häntä varmaankaan enää ikinä. Surullista. Hän oli aiemmin tosi ystävällinen, lempeä, rakastettava ja flirttaileva. Nyt hän oli aivan kylmä ja täynnä vihaa mua kohtaan. En sanonut mitään ilkeää sinänsä. Hän ei vain todellakaan halunnut kokea puoleltani sellaisia tunteita jostain, minulle tuntemattomasta syystä. Häntä jotenkin ahdisti se ilmeisesti todella paljon. Olin itse tosi yllättynyt. Mä suunnilleen palvoin häntä ja hän vihasikin mua oikeasti -- ilmeisesti oli vain taitavasti teeskennellyt muuta aiemmin.

T. Ap

Tuossa se tulikin sitten; pakkohan hänen oli olla jyrkkä ja ankara kun et uskonut vaan ryhdyit vänkäämään vastaan.

Mulla on vähän samankaltainen kokemus kun kaverimies tunnusti rakkautensa. Tuli tosi petetty olo kun oltiin oltu ystäviä pitkään ja aina puhuttu kuinka mukavaa on kun voi olla ystäviä vain ja hän salaa rakasti minua. Vänkäsi sitten vastaankin kun sanoin että en halua häntä muutakuin ystävänä elämääni. Ei uskonut millään ja vänkäsi vänkäsi vain. Lopulta heitin hänet pihalle useamman kirosanan saattelemana.

Vierailija
52/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis oon saanut vain kerran aiemmin elämässäni pakit. :/ Sen ekan kerran jälkeen en enää tehnyt aloitteitakaan...paitsi eilen. Annoin miesten tehdä aloitteet. Mutta näköjään naisille pitää olla jotain ylimaallista ja ihmeellistä, ennen kuin kelpaa. :(

T. Ap

Niin provoseni, eiköhän sinun aivan ensiksi olisi pitänyt olla mies. Ihan pelleilyksi meni tämäkin ketju...

Vierailija
53/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaasi"?

Miten hän voi olla rakkaasi, jos antoi pakit?

Kuulostat epätoivoiselta ripustautujalta, hyvä että antoi pakit.

Vierailija
54/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Juu,tässä tapauksessa tarvitsee olla vain mies.

Vierailija
55/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ruokitte trollia ? Parin viestin jälkeen jokainen tajuaa homman keksityksi

Vierailija
56/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää onko tää provo vai ei. Itseäni lähestyi kerran yksissä juhlissa tuttu naimisissa oleva nainen hyökkäävän seksuaalisesti, ja homma tuli aivan puskista. Olin täysin äimänä. Jos homma olis jatkunut ripustautumisella ja vuolailla rakkaudentunnustuksilla pidemmän ajan, niin luultavasti siinä olis jossain vaiheessa tullut myös tiukempi sävy kommentointiin. Ei vihasta, vaan siitä yksinkertaisesta syystä, että haluaa tehdä selväksi että ei kiinnosta.

Vierailija
57/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta pakkiin vai?

Vierailija
58/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ruokitte trollia ? Parin viestin jälkeen jokainen tajuaa homman keksityksi

Voi sldfjgkxfci, kun EI OLE KEKSITTY. Elän tätä painajaista ihan oikeasti. Kohtasin hänet...hän oli kauneinta, mitä olin koskaan kohdannut ja rakastuin ekaa kertaa elämässäni naiseen. Yhtäkkiä häntä ei enää olekaan elämässäni enää koskaan. Hän ei halua ilmeisesti enää ikinä edes nähdä minua. Hän oli tosi vihainen mulle. Traumatisoiduin sellaisesta. Mulla on ihan rikkinäinen olo. T. Ap

Vierailija
59/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rakkaasi"?

Miten hän voi olla rakkaasi, jos antoi pakit?

Kuulostat epätoivoiselta ripustautujalta, hyvä että antoi pakit.

En käyttänyt ko. sanaa hänen läsnäollessaan. Sanoin häntä "vain" ihanaksi ja suloiseksi. Ehkä olin ripustautuja, en tiedä. Mutta yritin olla asialinjalla. Mut eikö ihmisillä ole yhtään myötätuntoa sellaista kohtaan, jos joku ihan oikeasti ihastuu ja rakastuu? Mä ainakin muutun ihan pumpulihöttöpupuhellokittytuitui-fiilistelijäksi muuten järkevästä ihmisestä, jos ihastun.

T. Ap

Vierailija
60/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku mulle suoraan, että:

a) mitä tein väärin?

b) miksi en olisi saanut ihastua häneen?

c) mitä mun olisi pitänyt tehdä sen sijaan?

Ihmiset (mukaanlukien ihastukseni) kyllä haukkuvat ja solvaavat, mutta en edelleenkään tajua, että missä mulla meni homma pieleen ja mitä mun olisi pitänyt tehdä sen sijaan. Kukaan ei sano, mitä mä tein väärin. Mitä mun olisi pitänyt jotenkin mystisesti tajuta tehdä toisin?

T. Ap (surullinen ja epätoivoinen)