Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakkaani antoi sitten pakit mulle :'(

Vierailija
11.01.2017 |

Eipä ollut tunne molemminpuolinen. Itkin tunnin tuossa putkeen. Hän oli jotenkin todella ilkeä mua kohtaan myös. Olin "vain" ihan järjettömän ja suorastaan päättömän ihastunut häneen. Eka tunne oli, että en kykene enää elämään. En tiedä, miten selviän tästä eteenpäin.

Olen viimeksi saanut pakit teini-ikäisenä yli 20 vuotta sitten, mutta tämä oli niin raju täystyrmäys, että olen ihan järkyttynyt. Hän olisi voinut edes sanoa vähän nätimmin mulle. Ajattelin hänestä vain ja ainoastaan hyvää ja tein totaalisen elämänmuutoksen parempaan hänen vuokseen. Tuli kyllä tosi riittämätön olo. Vihaan itseäni.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissas menit iskeen varattua vanhempaa naista? Ei kovin fiksu veto.

Ehdin ihastua häneen, ennenkuin tajusin hänen olevan mahdollisesti varattu. Katselin vain hänen ihania silmiään ja suloista olemustaan sen sijaan, että olisin bongannut mitään sormuksia. Ja tämä on taivahan tosi...en siis liioittele. T. Ap

Vierailija
22/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinun terapeuttisi. "Rakkautesi" on oman pääsi luoma harha.

Et sinä voi olla minun rakkaani, sillä minulla ei ole mitään terapeuttia. Sekoitat minut johonkin toiseen ihmiseen ja luulet, että olen asiakkaasi. Mutta en ole se ihminen, keneksi minua ehkä luulet. En käy missään terapiassa...ehkä mun kohta varmaan pitäisi, kun tuntuu tämä elämäni niin surulliselta.

Ja minun rakkauteni ei ole mikään harha...miksi se olisi harha? Ja samalla logiikallahan rakkaus olisi aina harhaa? Miten määrittelet sellaisen rakkauden, joka ei olisi harhaa? En ole koskaan rakastanut ketään aikuista romanttisessa mielessä niin paljon, kuten häntä rakastan edelleen.

T. Ap (lounastauolla, itken radiosta soitettaville rakkauslauluille...en kestä kohta enää)

Lässyn lässyn, kasva nyt hyvä ihminen aikuiseksi ja polta ne Harlequin-sarjat. Ei ne ole oikeaa elämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän olisi voinut edes sanoa vähän nätimmin mulle...

Hassu miten minun jäi jotenkin tämä vaivaamaan. Miten erosta voi sanoa nätimmin? Lausua rakkausrunoja, tuoda suklaata ja kukkia?

Tuotahan ne ihmissuhteet on, riskeja joissa saattaa tulla satutetuksi. Tulee sekin päivä kun huomaat, että tämä oli vaan yksi asia joka sinun piti kokea matkalla vahvaksi omaksi itseksesi. 

Olisin halunnut olla vielä yhden kerran hänen sylissään...vain edes yhden kerran...mutta vähän pidempään. Olisin halunnut vielä suudella häntä edes yhden kerran. Itkettää edes kirjoittaa tällaista. Tuntuu tosi pahalta. Sen sijaan hän sanoi mulle tosi kärkkään napakasti, että me _ei_ voida tapailla ja pakotti mut lähtemään pois siitä. Olin sitten ihan yksin tunteitteni kanssa. Oli todella paha olla ja itkin taukoamatta noin 1,5 tuntia.

Edelleen on sellainen olo, että itkettää melkein kaikki. Mulle jäi siitä tilanteesta traumat. Olisin halunnut hänelle vain hyvää ja kaveruus tai ystävyys olisi ollut aivan huippua. Olisin voinut aivan varmasti tukahduttaa ne romanttisemmat haluni häntä kohtaan. Siis rakastan häntä varmastikin ikuisesti sydämessäni, mutta yritän unohtaa silti. Hän on kaikesta huolimatta kaunein ja ihanin ihminen, jonka olen koskaan kohdannut.

T. Ap

Vierailija
24/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdin ihastua häneen, ennenkuin tajusin hänen olevan mahdollisesti varattu. Katselin vain hänen ihania silmiään ja suloista olemustaan sen sijaan, että olisin bongannut mitään sormuksia. Ja tämä on taivahan tosi...en siis liioittele. T. Ap

Tajuatko sää ollenkaan, miten se nainen on järkyttynyt kun toinen nainen tulee vannomaan rakkauttaan. Itse lähdin vastaavasta tilanteesta ovet paukkuen, oksennus kurkussa.

Vierailija
25/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi olla minun rakkaani, sillä minulla ei ole mitään terapeuttia. Sekoitat minut johonkin toiseen ihmiseen ja luulet, että olen asiakkaasi. Mutta en ole se ihminen, keneksi minua ehkä luulet. En käy missään terapiassa...ehkä mun kohta varmaan pitäisi, kun tuntuu tämä elämäni niin surulliselta.

Ja minun rakkauteni ei ole mikään harha...miksi se olisi harha? Ja samalla logiikallahan rakkaus olisi aina harhaa? Miten määrittelet sellaisen rakkauden, joka ei olisi harhaa? En ole koskaan rakastanut ketään aikuista romanttisessa mielessä niin paljon, kuten häntä rakastan edelleen.

T. Ap (lounastauolla, itken radiosta soitettaville rakkauslauluille...en kestä kohta enää)

Lässyn lässyn, kasva nyt hyvä ihminen aikuiseksi ja polta ne Harlequin-sarjat. Ei ne ole oikeaa elämää!

En ole ikinä edes lukenut Harlequin-kirjoja. Tykkään enemmän asiapitoisesta kirjallisuudesta sekä klassikkoromaaneista. T. Ap

Vierailija
26/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko sää ollenkaan, miten se nainen on järkyttynyt kun toinen nainen tulee vannomaan rakkauttaan. Itse lähdin vastaavasta tilanteesta ovet paukkuen, oksennus kurkussa.

Miksi? Mikä ero siinä on siihen, jos joku mies sanoisi saman asian? Itsehän olen aiemmin ollut kiinnostunut vain miehistä, mutta rakkaani myötä tajusin, että naiset voivat olla paljon ihanampia. T. Ap

Vierailija
27/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä edes lukenut Harlequin-kirjoja. Tykkään enemmän asiapitoisesta kirjallisuudesta sekä klassikkoromaaneista. T. Ap

Ilmaisun todellinen merkitys olikin jokin muu kuin sen kirjaimellinen ilmiasu. 

Vierailija
28/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mikä ero siinä on siihen, jos joku mies sanoisi saman asian? Itsehän olen aiemmin ollut kiinnostunut vain miehistä, mutta rakkaani myötä tajusin, että naiset voivat olla paljon ihanampia. T. Ap

Rakastan miestäni ja ajatuskin lesboista ällöttää. Siksi.

Vierailija
29/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisun todellinen merkitys olikin jokin muu kuin sen kirjaimellinen ilmiasu. 

Tarkoitan sitä, että miksi en saisi unelmoida romanttisesta rakkaudesta, vaikka muuten olenkin kovan faktan ja tieteellisen kirjallisuuden ystävä. Toki et varmastikaan tarkoittanut tuota konkreettisesti...tiedän sen. Tiedän myös yleissivistyksen perusteella, että ko. kirjat ovat romanttista roskakirjallisuutta. En tarvitse sellaista luettavaksi, sillä elämä on paljon romanttisempaa ja se todellinen tunne omakohtaisesti koettuna on paljon ihanampaa kuin joku hömppäkirjallisuus.

T. Ap

Vierailija
30/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut sinun rakkaani vaan vain henkilö  johon olit ihastunut. Paha olo kestää aikansa ja kasvojen menetys toki jurppii mutta tuo ei ole maailmanloppu. Mitään itsaria ei kannata tehdä, mietipäs kuinka paljon ahkeroit itsesi hyväksi tuon ihastumisen takia. Toki olisi ollut parempi jos motivaation antajana ei olisi toiminut ulkopuolinen taho vaan sinä itse.

Vierailija
31/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut sinun rakkaasi* vaan vain henkilö  johon olit ihastunut. Paha olo kestää aikansa ja kasvojen menetys toki jurppii mutta tuo ei ole maailmanloppu. Mitään itsaria ei kannata tehdä, mietipäs kuinka paljon ahkeroit itsesi hyväksi tuon ihastumisen takia. Toki olisi ollut parempi jos motivaation antajana ei olisi toiminut ulkopuolinen taho vaan sinä itse.

*edit.typo  korjattu

Vierailija
32/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut sinun rakkaasi* vaan vain henkilö  johon olit ihastunut. Paha olo kestää aikansa ja kasvojen menetys toki jurppii mutta tuo ei ole maailmanloppu. Mitään itsaria ei kannata tehdä, mietipäs kuinka paljon ahkeroit itsesi hyväksi tuon ihastumisen takia. Toki olisi ollut parempi jos motivaation antajana ei olisi toiminut ulkopuolinen taho vaan sinä itse.

*edit.typo  korjattu

Kiitos tästä viestistä. Olin/olen häneen ihastunut ja hän oli/on minulle todella rakas ja tärkeä. Yritän unohtaa hänet kyllä. Se tuntuu kyllä vielä tällä hetkellä todella kivuliaalta. Olisin halunnut olla hänen lähellään ja tehdä hänet onnelliseksi. Minut hän teki onnelliseksi jo olemalla oma suloinen itsensä. T. Ap

Vierailija
33/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi eikö peräkammarintytön itsetunto kestä pikku pakkeja.

Vierailija
34/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli 😜

Vierailija
35/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on umpihetero, ja on ollut mielestään sinun kanssa ystävä, niin kyllähän tuosta loukkaantuu ja järkyttyy.

Itket siellä miten toisen pitäisi olla vastuussa - tässäkin tilanteessa - sinun tunteistasi. Etpä ole hääppöinen siis ystävänäkään. Arvaa miten hyväksikäytetyltä ja väärintulkitulta siitä toisesta ihmisestä voi tuntua. Voi olla maailmankirjat sekaisin, kun on kuvitellut suhteenne olevan vallan toisenlainen, on kuvitellut toisen ymmärtävän itseään ja sitten ollaankin tässä.

Hyvin ymmärrän hänen loukkaantumisensa. Sitä en ymmärrä yhtään miksi sinä et edes halua ymmärtää. Vaikka sanot välittäväsi. Mitä se sinunkin välittämisesi sitten oikeasti on, narsistista tarvetta ilmeisesti lähinnä.

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
36/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti hän ei tainnutkaan olla lesbo. Ei ollut ihme, jos suuttui.

Vierailija
37/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole lesbo, ehkä korkeintaan bi. T. Ap

Vierailija
38/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulostanut yhtään tylyltä ja kamalalta (miten sinä nyt kuvailitkaan tapahtumaa) jos hän vain sanoi että ei, ette voi tapailla. Älä tee draamaa asiaan jossa sitä ei ole.

Vierailija
39/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole lesbo, ehkä korkeintaan bi. T. Ap

Hetero ei siedä ystävänsä lähentelyjä... hyvä ettei yrjö lentänyt.

Vierailija
40/101 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä odotit että tapahtuu kun tunnustat kuolemattoman rakkautesi tuolla tavalla?