Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten pienessä asunnossa perhe voi asua?

Vierailija
05.07.2008 |

mun mielestä teidän lapset kärsii

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teidän mielestä asuntomme liian pieni - 50 neliön parvekkeellinen kaksio ihan Hgin keskustassa. Meitä on äiti, isä ja 5-ja 2-vuotiaat lapset. Meille asunto ei ole ongelma, mutta tuttavat ihmettelee.

Vierailija
2/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki nukkuvat kaksiossamme samassa makkarissa (eri sängyissä lapset siis). Hyvin mahdutaan ja tuttavien ihmettelyyn ollaan jo totuttu. Ei meitä haittaa tämä asuminen ollenkaan! Rahaa jää muuhunkin kuin asumiseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

murrosiässä saattaa alkaa häiritä makkarin jakaminen.

mutten ennen vanhaan sitä asui 11 henkeä huoneessa...

Vierailija
4/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäkokoinen teidän kaksio on? minkäikäiset lapset? t.ap

Vierailija
5/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asumiskulut vaan 170e/kk. Jää tosiaan rahaa vaikka mihin - just ollaan lähdössä etelänmatkalle. Eikä paljon kotonA olla. Käydään lähinnä nukkumassa ja syömässä. Nukutaan samassa huoneessa kaikki. Jalapset oli 5v ja 2v. t.ap

Vierailija
6/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa noin pienten lasten kanssa asuu ja ehkä vielä myöhemminkin, jos annatte toisen huoneen lapsille ja nukutte itse olohuoneessa, varsinkin jos lapset ovat samaa sukupuolta.

Vierailija
7/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä päin SUOMEA tää 61 neliöinen perhe asuu ja onko teillä suunnitelmia isompaan muutosta?

Vierailija
8/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuimme kaksiossa 66neliötä kolmen lapsen kanssa ja hyvin meni, kukaan ei valittanut vaan tykkäsivät olla samassa huoneessa ja vieraita ja kavereitakin kävi ja mahtui.

Vierailija
9/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ostivat naimisiin mennessään yksiön, jossa iso keittiö, alkovi ja olohuone. Saivat kaksi lasta ja nyt lapset ovat muuttaneet kotoa pois ja vanhemmat asuvat samassa yksiössä edelleen.

Taitaa olla vain järjestelykysymys.

T. itse lapsuutensa 6h + k omakotitalossa viettänyt

Vierailija
10/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me asuttiin YKSIÖSSÄ kahden lapsen kanssa ja kelalta tuli ilmoitus, ettei saada asuntotukea kun on liian vähän neliöitä henkilömäärää nähden! Itseasiassa muutettiin pois sen takia, että TAVARAT ei enää mahtuneet. On taito karsia tavaroita niin paljon että 2 lapsen kanssa tavarat mahtuvat kaksioon. Nyt asutaan omakotitalossa ja roinaa on ihan järkyttävästi.

Vierailija
11/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa kaikissa on kaksi lasta, jo yläasteella olevat tyttö ja poika, ja aina nämä nelihenkiset perheet on asuneet kaksioissaan. Ei sitä kukaan ole ihmetellyt.

Vierailija
12/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan 60 neliön kaksiossa Helsingissä, minä, mieheni ja vauva 9kk. Ihan hyvin mahdutaan vielä, mutta etsitään uutta asuntoa, koska tässä asunnossa ei ole parveketta, vessa on erittäin epäkäytännöllinen ja roinaa alkaa kertyä nurkkiin ihan kiitettävästi...Silti voitais muuttaa samankokoiseen asuntoon, joka olis vähän järkevämpi pohjaltaan. Itse olen lapsuuteni elänyt maalla isossa kartanossa, mutta ei silti tee tiukkaa.:)

Vierailija
13/13 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa asuimme mieheni ja vauvan kanssa. Toinen ilmoitti tulostaan ja aloimme heti etsiä asuntoa. Meillä on tosin kaksi pientä koiraakin.

Asuimme Helsingissä ja 60 neliön lisäksi meillä oli 100 neliön takapiha, varasto ja iso keittiö. Pienempään en muuttaisi.

Mutta en todellakaan usko, että lapsesi kärsisivät tilanteesta. Tottumuskysymys. Ja makukysymys.

Nyt asutaan Helsingissä 150 neliössä ja kummasti tuntuu, että vielä tämä elämä näiden pienten kanssa rajoittuu kummasti keittiö-olohuone-puisto akselille, joten edelleen mahduttaisiin siihen 60 neliöön. Tavarat eivät tosin mahtuisi enää sinne ;)