Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä osuus juomistasi kahvikupillisista maistuu oikeasti hyvältä

Vierailija
11.01.2017 |

Saatko edes joka päivä mielestäsi hyvää kahvia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon enimmäkseen kotona itse keittelemääni (kuten esim. juuri nyt), joten saan!

Muissa paikoissa onkin sitten ihan tuurista kiinni et millaista seisonutta tököttiä siihen kuppiinsa saa.

Vierailija
2/7 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona saan hyvää kahvia, mutta töissä en. Työpaikan kahvinkeittimet on vuosia vanhoja Moccamastereita, joita ei kukaan puhdista. Pannun pesen minä tai joku toinen aina välillä, kovin montaa ei kiinnosta sekään. Kahvia keittäessä harva ottaa suodatinpussin puruineen heti pois ja huuhtelee suodatinosion. Saatika sitten kahvipannun huuhtominen kuumalla vedellä, kun kahvit on juotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tiedä, mulla on vähentynyt oikeastaan yhteen kuppiin aamuisin. Ja juuri mietin tänäänkin että onko se nyt edes niin hyvää että sitäkään on pakko juoda.

Vierailija
4/7 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse kahvini ja se on aina hyvää. Myös hotellien aamiaiskahvi on nykyään jo varsin kunnollista.

Vierailija
5/7 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia kuin aamuisin ja se on aina hyvää. Päivällä kahvi ei vaan maistu.

Vierailija
6/7 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siedettävää kahvia päivittäin, kahvin taso vaihtelee päivittäin tosin. Kahviloissa luulisi saavan hyvää kahvia niillä hinnoilla mutta pohjat tulivat eräässä kahvilassa jossa tilasin tavallisen kahvin hintaan 2,60 euroa. Santsikuppi sisältyi hintaan enkä pystynyt juomaan toista kupillista, oli niin kitkerää kahvia.

Vierailija
7/7 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on hyvää. Ja tämä on ehkä vähän outo tapa, mutta usein annan kahvin jäähtyä kuppiin ihan kylmäksi ja siemailen sitä hyvin hitaasti vaikka tunninkin ajan.

Ja vaikka on hyvää niin huomaan kyllä kun olen juonut liikaa. Ei tunnu hyvältä.